ما برای ارائه اولین کلاس کارشناسی ارشد شخصیت انحصاری خود هیجان زده هستیم! با بیش از 20 ساعت آموزش تخصصی، یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت کامل برای تولید بسازید. هر مرحله در زمان واقعی و بدون تایم لپس نشان داده می شود، از اولین ضربه زدن برس در ZBrush تا آخرین تغییرات سایه زن و نورپردازی در Blender.
در پایان این مسترکلاس، تمام مراحل مربوط به ایجاد کاراکترهای باکیفیت خود را با استفاده از ZBrush، Substance Painter و Blender خواهید دانست.
مجسمه سازی
یاد بگیرید مانند یک حرفه ای مجسمه سازی کنید و تکنیک هایی را که برای خلق شخصیت های خود نیاز دارید، از جمله بینش های ارزشمند در مورد طراحی و آناتومی شخصیت، به دست آورید. با شروع یک بلوک ساده، شخصیت خود را از طریق مجسمه سازی زنده می کنیم. تمام مراحل از مسدود کردن اشکال گرفته تا ایجاد جزئیات پیچیده مانند منافذ و چین و چروک پوشیده شده است.
رتوپولوژی
با استفاده از Blender، کاراکتر ما با استفاده از تکنیک های ساده و قدرتمند، دوباره توپولوژی می شود. ما به شما روشی برای retopo آموزش می دهیم که می توانید از آن در هر نرم افزار رتوپولوژی و بر روی هر شخصیتی استفاده کنید. در پایان، توپولوژی زیبا و تمیزی خواهیم داشت که تضمین شده است که در ریگ و انیمیشن به زیبایی تغییر شکل می دهد.
بافت و سایه
بافت و سایه واقع گرایانه پوست به راحتی می تواند بسیار زیاد شود، بنابراین در این استاد کلاس ما مطمئن شده ایم که این روند را به گونه ای شکسته ایم که به شما احساس قدرت برای دستیابی به نتایج خیره کننده به تنهایی بدهد. در Substance Painter، ما شخصیت خود را با بافت نقاشی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نقشه قدرتمند Albedo/Base Color به همراه نقاشی نقشه های ناهمواری و پراکندگی بسازید. از ZBrush، ما یک نقشه جابجایی را صادر می کنیم که به بافت های خود اضافه می کنیم. در Blender، ما سایهزن پوست خود را میسازیم و به شما آموزش میدهیم که چگونه پراکندگی زیرسطحی را تنظیم کنید تا پوست واقعی به نظر برسد.
نورپردازی و رندرینگ
با قدرت Cycles در Blender، ما در حال نورپردازی و رندر شخصیت خود هستیم. با تمرکز بر ساده و موثر نگه داشتن آن، یک رندر نهایی فوق العاده ایجاد می کنیم. با دور شدن از Filmic، در عوض از AgX برای به دست آوردن یک تصویر طبیعی و متعادل استفاده می کنیم. این یک مرحله سرگرمکننده است زیرا میبینید که شخصیتتان روی صفحه در مقابل شما زنده میشود و تجربه میکنید که چگونه دانشی که تا این مرحله به دست آوردهاید در نتیجه نهایی نتیجه میدهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
We’re excited to present our very first Exclusive Character Masterclass! With over 20 hours of expert training, you’ll learn how to make a full character bust for production. Every single step is shown in real time without time-lapses, from the first brushstroke in ZBrush to the final shader tweaks and lighting in Blender.
By the end of this masterclass, you’ll know all the steps involved in creating your own high-quality characters using ZBrush, Substance Painter and Blender!
SCULPTING
Learn to sculpt like a professional and gain the techniques you need to create your own characters, including valuable insights into character design and anatomy. Starting from a simple blockout, we’ll bring our character to life through sculpting; every single step is covered, all the way from blocking out the shapes, to creating intricate details such as pores and wrinkles.
RETOPOLOGY
Using Blender, our character will be retopologized using simple and powerful techniques. We’ll teach you an approach to retopo you can be use in any retopology software and on any character. By the end, we’ll have nice and clean topology that is guaranteed to deform beautifully in rigging and animation.
TEXTURING AND SHADING
Realistic skin texturing and shading can easily get overwhelming, so in this masterclass we’ve made sure to break the process down in a way that’ll leave you feel empowered to achieve stunning results on your own. In Substance Painter, we’re going to texture paint our character. You’ll learn how to make a powerful Albedo/Base Color map, along with painting the Roughness and Scattering maps. From ZBrush, we’re exporting a Displacement map which we’ll add to our textures. In Blender, we’re building our skin shader, teaching you how to set up subsurface scattering to make the skin look realistic.
LIGHTING AND RENDERING
With the power of Cycles in Blender, we’re lighting and rendering our character. Focusing on keeping it simple and effective, we’re creating a gorgeous final render. Going away from Filmic, we’re instead using AgX to get a natural and balanced image. This is a fun step as you’ll see your character come to life on the screen in front of you, and get to experience how the knowledge you have gained up until this point is paying off in the final result.