چیزی که یاد خواهید گرفت :
- تنظیمات اولیه و پیشرفته برای ساخت مواد VFX در UE5 را از ابتدا درک کنید
- با نمونه های کار شده به موضوعات مختلفی مانند مواد احتراق و آب بپردازید
- بهترین شیوه های استاندارد صنعت برای ابزارها و گردش کار برای مواد VFX را بیاموزید
- بیاموزید که کجا و چگونه می توانیم مواد خود را برای بهترین عملکرد در زمان واقعی بهینه کنیم
الزامات
برخی از دانش مواد UE5 فرض خواهد شد. قسمت 1 و 2 توصیه می شود اما لازم نیست.
شرح
به قسمت 3 از دوره کامل مواد Unreal Engine 5 من، اینجا در Udemy خوش آمدید. در ادامه قسمت 1 - مواد زیست محیطی و قسمت 2 - مواد متحرک شاخ و برگ با موقعیت جهانی، این دوره به مواد جلوه های بصری - با استفاده از بافت ها و ریاضی شیدر برای تکرار جلوه های دنیای واقعی می پردازد. در طول 8.5 ساعت، همه به ویدیوهای 10 تا 15 دقیقهای تقسیم میشوند، همه چیز را از اصول جوی، مانند شفتهای سبک و مواد مه گرفته تا آتش و دود و آب و جادو پوشش میدهیم.
هر فصل شامل نمونههای کار شده بسیار، پر از نظرات مفید، و همچنین یک سخنرانی ویدیویی مربوطه است که با جزئیات توضیح میدهد که چه کاری انجام میشود و چرا - بنابراین شما هم تکنیکها را یاد میگیرید و هم پایهای از دانش پسزمینه مفاهیم اولیه را ایجاد میکنید. ، به شما این امکان را می دهد که در آینده شیدرهای خود را بسازید.
با استفاده از روش های استاندارد صنعت از 15 سال کار من، از جمله 5 سال تدریس هنر بازی در سطح کارشناسی ارشد، این دوره کاربردهای مختلف بافت ها، ریاضیات سایه بر اساس UV، پارامترها و انیمیشن را پوشش می دهد - این دوره شما را به طور کامل مجهز می کند در Unreal Engine 5 مقداری حیات جلوه های بصری را به صحنه های بیدرنگ خود اضافه کنید.
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که می خواهد درباره مواد پیشرفته VFX در UE5 اطلاعات بیشتری کسب کند
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Unreal 5 Materials - Part 3 VFX Materials
What you'll learn
Understand the basic and advanced setups for building VFX materials in UE5 from scratch
Deep dive into various topics such as Combustion and Water materials with worked examples
Learn industry standard best practices for tools and workflows for VFX materials
Learn where and how we can optimise our materials for best performance in realtime
Requirements
Some UE5 Material knowledge will be assumed. Parts 1 and 2 are recommended but not required.
Description
Welcome to Part 3 of my complete Unreal Engine 5 Materials Course, here on Udemy. Following on from Part 1 - Environmental Materials and Part 2 - Animated Foliage Materials with World Position Offset, this course looks at Visual Effects Materials - using Textures and Shader Math to replicate real world effects. Over the course of 8.5 hours, all broken down into bite size 10-15 min videos, we cover everything from the basics of Atmospherics, such as Light Shafts and Fog materials, to Fire and Smoke and Water and Magic.
Each chapter contains many worked examples, full of handy comments, as well as a corresponding video lecture that explains in detail what is being done and why - so you're learning both the techniques and building up a base of background knowledge of first principal concepts, allowing you to build up your own shaders in future.
With industry standard practices from my 15 year career, including 5 years of teaching Game Art at a Masters Degree level, this course will cover various uses of Textures, Shader Maths based off UVs, Parameters, and Animation - this course will fully equip you to add some Visual Effects life into your realtime scenes in Unreal Engine 5.
Who this course is for:
Anyone wanting to learn more about advanced VFX materials in UE5