قسمت 1
قدرت گره های هندسی را آزاد کنید و مهارت های انیمیشن خود را به سطح بعدی ببرید! به دنیای توزیعها، نمونهها، نویز و تصادفیسازی شیرجه بزنید تا انیمیشنهای ذرات خود را زنده کنید. همانطور که برای تسلط بر هنر انیمیشن گره هندسه در این دوره پویا کار می کنید، جلوه های گرد و غبار و قطره ای مسحورکننده ایجاد کنید.
قسمت 2
باز کردن پتانسیل کامل شبکه گره های هندسی خود را با گره بیننده ادامه دهید! قدرت تجسم داده ها و هنر استفاده از فاصله را برای انتخاب دقیق کاوش کنید. یک انیمیشن مکعبی تصادفی ایجاد کنید که مهارت های انیمیشن شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.
قسمت 3
مهارت های گره هندسی خود را با ساخت یک انیمیشن شبکه ای وایرفریم به ارتفاعات جدیدی ببرید! با ایجاد یک انیمیشن مسحورکننده، قدرت انتخاب های سوکت و قاب سیمی را کاوش کنید. سپس، رندر خود را با یک رندر عمق میدان پویا زنده کنید که شما را شگفت زده خواهد کرد.
قسمت 4
انیمیشن شبکه وایرفریم خود را به یک شبیه سازی سیاهچاله مسحورکننده تبدیل کنید! با استفاده از انیمیشن نویز، توهم مکیده شدن فضا به مرکز جهان را ایجاد کنید. سپس، قبل از رفتن به جلد 2، از تکنیک های فاصله برای تغییر شکل شبکه اطراف سیاهچاله و نکات نهایی استفاده کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Part 1
Unleash the power of geometry nodes and take your animation skills to the next level! Dive into the world of distributes, instances, noise, and randomization to bring your particle animations to life. Create mesmerizing dust and drip effects as you work towards mastering the art of geometry node animation in this dynamic course.
Part 2
Continue unlocking the full potential of your geometry nodes network with the viewer node! Explore the power of data visualization and the art of using distance to make precision selections. Create a randomized cube animation that will take your animation skills to new heights.
Part 3
Take your geometry node skills to new heights by building a wireframe grid animation! Explore the power of socket selections and wireframes as you create a mesmerizing animation. Then, bring your render to life with a dynamic depth-of-field render that will leave you in awe!
Part 4
Transform your wireframe grid animation into a mesmerizing blackhole simulation! Create the illusion of space being sucked into the center of the world using noise animation. Then, use distance techniques to morph the grid around the black hole and final tips before moving to Volume 2.