آموزش ایجاد شخصیت سه بعدی: بازسازی مجدد برای انیمیشن
3D Character Creation: Retopologizing For Animation
در این دوره ویدیویی 3 ساعته، انواع مختلفی از ابزارها را بررسی می کنم که می توانید از آنها برای بازسازی شخصیت خود استفاده کنید. ابتدا با درک هدف از retopologization و یادگیری نوع ساختار هندسه ای که برای ایجاد یک شبکه متحرک مورد نیاز است، شروع خواهید کرد. شما در مورد نحوه استفاده از Zremesher برای ایجاد یک توپولوژی تمیز برای شخصیت خود دانش کسب خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جریان هندسه خود را کنترل کنید و تعداد چند ضلعی های مناسب برای بازی ها را مدیریت کنید. همچنین بینشی در مورد نحوه استفاده از قلم موی توپولوژی و ابزار توپولوژی Zsphere برای ایجاد توپولوژی دقیق برای نیازهای خود به دست خواهید آورد. در پایان این دوره، مهارت هایی را به دست خواهید آورد که بتوانید مجسمه سازی با وضوح بالا خود را به شخصیتی با وضوح پایین آماده انیمیشن تبدیل کنید. بنابراین Zbrush دقیق خود را آماده کنید و بیایید کمی لذت ببریم