چیزی که یاد خواهید گرفت
- مدلسازی و مجسمه سازی مدل Stylized خود در بلندر
- جریان کار مناسب نقشه برداری UV در بلندر
- بافت سازی در مواد نقاش
- نورپردازی و ارائه دارایی های خود برای نمونه کارها
- صادرات به موتورهای بازی برای توسعه دهندگان بازی
شرح :
آیا می خواهید لوازم سبک آماده بازی زیبا بسازید؟ Blender به تدریج توسط شرکت های بزرگی مانند Ubisoft و EA و همچنین بسیاری از استودیوهای مستقل جدید و جدید به عنوان نرم افزار اصلی انتخابی آنها برای ساخت هنر بازی مورد استفاده قرار می گیرد! در حالی که این نرم افزار با ویژگی ها و مقرون به صرفه بودن بسیار چشمگیر است، مستندات مربوط به گردش کار هنری بازی در مخلوط کن هنوز کمیاب است، امیدوارم اطلاعات و تکنیک های لازم را به شما ارائه دهم تا به شما در انتقال یا شروع ساخت دارایی های بازی با مخلوط کن کمک کنید.
تمام ابزارها و نکات لازم برای ایجاد دارایی های آماده بازی را در حین ایجاد 2 پروژه سبک از ابتدا بیاموزید. هدف این دوره پر کردن شکاف برای ایجاد هنر بازی با نرمافزار مقرونبهصرفهتر است، اما همچنان جریانهای کاری استاندارد صنعت را حفظ میکند. برای کسب بهترین تجربه، کل پروژه رویکردی عملی برای یادگیری دارد و شما تمام دارایی ها را از ابتدا می سازید. فایل های منبع نیز جهت مرجع و مطالعه ارائه شده است.
آنچه خواهید آموخت
- مدل سازی سه بعدی در بلندر
- مجسمه سازی سبک در بلندر
- بهینه سازی دارایی های بازی و UV Unwrapping
- تهیه نقشه های بافت مناسب مانند Normal، Curvature و Occlusion
- تلطیف بافت در نقاش
- نورپردازی و رندر در بلندر
- ترکیب کردن
- صادرات به Unity و Unreal Engine
- اتمام 2 پروژه از ابتدا
دوره برای چه کسانی است؟
کاربران مبتدی که می خواهند وسایل بازی منحصر به فرد بسازند
کاربران متوسط بیشتری که با گردش کار هنری بازی دست و پنجه نرم می کنند
این دوره برای چه کسانی است:
برای هنرمندان مشتاق سبک سه بعدی و توسعه دهندگان بازی
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
Modeling and Sculpting your Stylized model in Blender
Proper UV Mapping work flow in Blender
Texturing in Substance Painter
Lighting and Presenting your assets for your portfolio
Exporting to Game Engines for Game Developers
Description
Introduction
Want to make beautiful game ready stylized props? Blender is slowly being adopted by big companies such as Ubisoft and EA as well as many up and coming indie studios as their main software of choice to make game art! While the software is impressive with many features and affordability, the documentation for a game art workflow in blender is still scarce, I hope to bring the necessary information and techniques you help you transition or start making game assets with blender
Learn all the necessary tools and tips to create game ready assets while creating 2 stylized projects from scratch. The goal of this course is to bridge the gap to create game art with more affordable software but still keeping industry standard workflows. For the best experience, the entire project takes a hands on approach to learning and you build all the assets from scratch. The source files are also provided for reference and study.
What you will Learn
3D Modeling in Blender
Stylized Sculpting in Blender
Game asset optimizations and UV Unwrapping
Baking proper texture maps like Normal, Curvature and Occlusion
Stylized Texturing in Painter
Lighting and rendering in Blender
Compositing
Exporting to Unity and Unreal Engine
Finishing 2 projects from scratch!
Who is Course for?
Beginner users who want to create unique game props
More intermediate users who are struggling with the game art workflow
Who this course is for:
For Aspiring stylized 3D artists and Game Devs