آموزش دوره کامل ایجاد دارایی های بازی برای مبتدیان در بلندر
Complete Blender Course: Creating Game Assets for Beginners
در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه دارایی های بازی Low poly Bucket را در داخل بلندر 3.1 که نسخه جدید منتشر شده است، مدل کنید. در اینجا در مرحله اول در مورد ابزارها و تکنیک های مدل سازی و به طور کلی نحوه استفاده از بلندر برای ایجاد مدل سه بعدی مورد نظر خود صحبت خواهیم کرد. شما با حالت ویرایش و نحوه عملکرد آن به طور کلی آشنا خواهید شد. در قسمت دوم یاد خواهید گرفت که چگونه از Modifiers برای ایجاد فرم دلخواه مدل خود استفاده کنید. در بخش سوم بعدی، مستقیماً وارد مدلسازی میشویم، و سطل خود را مدلسازی میکنیم و برای بخش کوچکی از ابزارهای حلقهای رایگان استفاده میکنیم تا کارمان زیباتر و سریعتر شود و در اینجا شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی عادی است و چه چیزی. اگر نرمال بر روی یک شی بچرخد اتفاق می افتد و چگونه می توان نرمال برگشت خورده را در بلندر برطرف کرد سپس از افزونه Bolt-Factory که رایگان است استفاده می کنیم و از چند پیچ استفاده می کنیم و با ضربه زدن آنها را روی سطح سطل می گذاریم. ما از سایهزنی استفاده میکنیم و روش صحیح باز کردن UV و نحوه تکسچر مدل خود را با استفاده از مواد PBR توضیح میدهیم. و در نهایت یاد خواهید گرفت که چگونه به ما افزونه Easy-HDRI رایگان برای روشن کردن سطل بپردازید. چه موضوعاتی پوشش داده شده است؟ مدل سازی سه بعدی شما با Modifiers آشنا خواهید شد که افکت های مدل سازی خاصی هستند که می توانید برای کارهای پیچیده مدل سازی از آنها استفاده کنید. ما مواد PBR را ایجاد خواهیم کرد. نحوه روشن کردن صحنه با استفاده از افزونه Easy-HDRI (رایگان). نحوه استفاده از اسنپ را بیاموزید. با Cycles آشنا شوید بنابراین امیدوارم شما را در آنجا ببینم.