ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ساخت سیاه چال قرون وسطایی



    Learning how to build a medieval dungeon

    آموزش ساخت سیاه چال قرون وسطایی

    شرح دوره
    آیا تا به حال خواسته اید که سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی با آن اداره کنید؟

    چه یک طرفدار RPG باشید و چه از Dungeons and Dragons (DND) که می خواهید در یک سیاه چال قرون وسطایی قدم بزنید و آن را تجربه کنید، یا یک طراح بازی که می خواهد یک سیاهچال قرون وسطایی برای بازی ها طراحی کند، این دوره برای شما عالی است. سازه ای پیچیده با پیچ در پیچ و پله با تنها چند قسمت و خلاقیت فراوان.

    در سالن های سیاه چال روشن شده توسط مشعل های ساخته شده به طور کامل در بلندر 3 قدم بزنید و آن را به انریل انجین5 صادر کنید تا روشنایی و جو را حتی جادویی تر کنید.

    Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash Top 5 این امکان به شما می دهد:

    - یک سیستم سیاه چال عظیم در بلندر بسازید

    - سیاهچال خود را آماده کنید تا با شخصیت خود وارد شوید

    - آتش و نورپردازی متحرک را برجسته کنید

    - همانطور که می توانید بازی Open ایجاد کنید وصل شوید برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نیاگارا: از نتیجه گیری یک راهنمای کامل از بلندر تا انریل انجین5 لذت ببرید

    - تنها موردی که همه طرفداران RPG را خوشحال می کند.
    این دوره به شما امکان دسترسی به تقریبا 27 ساعت هنر سه بعدی را می دهد. به عنوان یک دوره 2-1، شما می توانید همه این کارها را در بلندر انجام دهید یا به انریل انجین5 ارتقا دهید و محیط های بازی 3 بعدی خود را از طریق 68 دوره اضافی زنده کنید. این دوره به شما می‌آموزد که تمام تکنیک‌هایی را که حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند و نحوه استفاده از آنها یاد می‌گیرید. اگر می توانید با افزایش سن محیط های بازی سه بعدی خود به صورت واقع بینانه یاد بگیرید، این بخش اصلی از اهداف آموزشی این دوره است. شما با کاراکتر پیش‌فرض انریل انجین5 در اطراف سیاه‌چال خود قدم بزنید تا تجربه غوطه‌وری کامل با شگفتی و حس شوم ترس از آنچه در اعماق سیاه‌چال که ما آن را اتاق شکنجه می‌نامیم در حال رخ دادن است، داشته باشید.

    مدل سازی

    Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash شما را به سفری در ساخت 90 سیاه چال قرون وسطایی می برد.

    به دیوانه ترین سیاه چال قرون وسطایی بپیوندید و یک سیستم مدولار (معروف به کیتباش) با امکانات بی پایان برای محیط خود ایجاد کنید. پس از اتمام دوره، می‌توانید شبکه‌های فاضلاب بزرگ و اتاق‌های مجزا را در سطوح مختلف بسازید، از جمله صندلی‌های پیچیده و درهایی که برای باز کردن به شخصیت شخص ثالث مرتبط هستند. برای ایجاد یک محیط بازی که برای هر دانش آموز منحصر به فرد است، انواع دیوارها، پله ها و تغییرات ایجاد خواهید کرد. در نهایت، قطعات سیستم مدولار خود را که آماده صادرات به انریل انجین5 هستند، بهینه کنید. پس از موفقیت در دوره های اخیر من، قبل از اینکه به دوره بعدی برویم، هر دارایی را مدلسازی، ساختار و نهایی می کنیم. شرکت‌کنندگان دوره گفته‌اند که این به آنها کمک کرد در طول فرآیند ایجاد هیجان‌زده بمانند و می‌توانند صحنه خود را به تدریج نزدیک‌تر به پیش‌نمایش دوره ببینند. البته، می‌توانید خودتان را به چالش بکشید و جنبه‌های سیاه‌چال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند بافت‌ها، اتاق‌های بیشتری اضافه کنید یا اتاق‌های بیشتری اضافه کنید تا سیاه‌چال قرون وسطایی خود را زنده‌تر کنید.

    بافت و مواد

    Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash به شما یادگیری شدید را در یک مکان می دهد و به شما امکان می دهد به 16+ مرجع، 1 سیاهچال قرون وسطایی، 32 مرجع سفارشی، 1 HDRI، 55 مخلوط کننده - از جمله مرجع، متالیک، معمولی، ناهمواری و Specular دسترسی داشته باشید. 33 نقشه بافت انریل انجین5 – شامل رنگ پایه، محیط/فلز/زبری معمولی و ترکیبی، 1 قسمت مدولار در مقیاس انسانی .obj، 90 dungeon (اگر تصمیم دارید مستقیماً به انریل انجین5 بروید) و محتوای انریل انجین5 مانند رنگ، بافت آب، آب و اسکای باکس.

    Knot wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در بلندر است، اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه مواد خود را ایجاد کنید، چگونه تمام آن نقشه های بافت زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید. ایجاد مواد یا تغییر بافت چیزی است که در مورد آن خواهید آموخت. به حداکثر رساندن دانش خود از سیستم گره بلندر، سطح بافت ها و مهارت های شما را هنگام کار با مواد افزایش می دهد.

    انریل انجین5: ادغام ماژول های بازی

    با اضافه کردن قسمت دوم (مستقل) دوره تکمیل شده در انریل انجین5، مدل سازی را به بازی ادامه دهید. ما قصد داریم نگاهی عمیق به انریل انجین5 جدید Epic داشته باشیم. از طریق Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash، همه چیز را مستقیماً از وارد کردن مدل‌های جداگانه از بلندر گرفته تا عملکرد صحیح آنها در انریل انجین5 یاد خواهید گرفت. در این دوره، اصول اولیه زنده کردن دارایی های بازی خود را که در زمان واقعی ساخته شده اند، یاد خواهید گرفت. با نحوه باز کردن یک بازی با برخوردهای سفارشی طرح و همه چیز در مورد نیاگارا برای ایجاد جلوه های ذرات آشنا شوید. روی ساختن سیاه چال خود با سیاه چال خود در انریل انجین5 کار کنید. استایل های متحرک بسازید آتش و روشنایی، از جمله منقل، و شعله های آتش. با یک اسکای باکس 8k و گدازه های متحرک در زیر سیاه چال قرون وسطایی خود یک محیط بازی واقعی ایجاد کنید. ما قصد داریم نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ساخته شده به طور خاص برای انریل انجین را بررسی کنیم و از آنها برای ایجاد مواد برای سیاه چال قرون وسطایی خود استفاده کنیم. «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همچنین مقدمه ای برای تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.

    نورپردازی و رندرینگ

    اگر به نمایش مدل های سه بعدی در شبکه های اجتماعی نگاه کنیم، می توانیم تفاوت زیادی بین مدل های هنرمندان مختلف ببینیم. نه تنها بیشتر این را می توان معمولاً به مهارت هنرمند نسبت داد، بلکه بخشی از آن را نیز می توان به نحوه دستیابی آنها به رئالیسم در مدل های خود نسبت داد. وقتی Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash می‌پیوندید، با انواع خاصی از بلندرهای داخلی آشنا می‌شوید که فضای سیاه‌چال شما را بهبود می‌بخشد. ما مشکلات فراوان و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینه‌هایی که بلندر برای دستگاه خاصی که می‌توانید استفاده کنید ارائه می‌کند، بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با Cycles X Blender Renderer جدید آشنا خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه سیاهچال قرون وسطایی خود را در Eevee در صورت تمایل انجام دهید. با هم ما یک Together ایجاد می کنیم که می خواهید مدل تکمیل شده خود را در آن آپلود کنید.

    Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash یک راهنمای کامل برای استفاده از Eevee و Cycles X برای نورپردازی، رندر، سایه است.

    منابع دوره و موارد رایگان

    بسته منابع Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash شامل 16 مرجع، 1 سیاهچال قرون وسطایی و 32 مرجع سفارشی، 1 نقشه HDRI، 55 نقشه بافت بلندر - شامل ارجاعات، متالیک، نرمال، ناهمواری و Specular، 33 نقشه بافت انریل انجین5 - شامل رنگ پایه، محیط / فلز / زبری معمولی و ترکیبی، 1 مقیاس مدولار .obj، 90 قسمت سیاهچال (اگر تصمیم دارید مستقیماً به انریل انجین5 بروید) و محتوای انریل انجین5 مانند رنگ، بافت آب، آبشار و skybox. به این دوره بپیوندید و به سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 27 ساعت یادگیری بپیوندید که شما را به یک محیط بازی آماده قرون وسطایی AAA پر از زندگی و انیمیشن منتقل می کند.
    - ایجاد 90 کیتباش سیاه چال قرون وسطایی که با آن می توانید برای هر دانش آموز یک سیاه چال زیرزمینی ایجاد کنید.

    - یک سیاه چال عظیم (با نام مستعار بچه گربه) در بلندر بسازید

    - با گذراندن بخش دوم (مستقل) دوره در انریل انجین5، مدلسازی خود را به یک بازی تبدیل کنید.

    - بهینه سازی قطعات سیستم آماده صادرات به انریل انجین5

    - نحوه باز کردن یک بازی سفارشی برخورد و همه چیز در مورد سیستم های آتش نیاگارا را بیاموزید

    - سیاه چال خود را با سیاه چال خود در انریل انجین5 تنظیم کنید تا از آن عبور کنید.

    - آتش و روشنایی تلطیف شده متحرک، از جمله منقل، و شعله سوز

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    course description
    Have you ever wanted to build your own dungeon and handle it like in a real RPG game?

    Whether you are an RPG fanatic or Dungeons and Dragons (DND) who want to walk through a medieval dungeon and experience it, or a game designer who wants to design a medieval dungeon for games, this course is perfect for you You will dungeon Build an intricate structure with winding and stairs with just a few parts and lots of creativity. Walk through the halls of a dungeon lit by torches built entirely in Blender 3 and export it to Unreal Engine 5 (UE5) to make the lighting and atmospherics even more magical.
    Our Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash Top 5:

    - Build a massive complete dungeon system in Blender

    - set up your dungeon ready to go through with your own character

    - highlight animated stylized fire and lighting

    - connect as you can create Open game custom collisions and all about Niagara fire systems:

    Enjoy the conclusion of a complete guide from Blender to Unreal Engine 5 - the only one out there that pleases all RPG fans This course gives you access to almost 27 hours of 3D art. As a 2-1 course, you have the option to do it all in Blender or upgrade to Unreal Engine 5 and bring your 3D game environments to life through 68 additional courses This course will see you learn all the techniques that the pros use and how they use them. If you can learn realistically as your 3D game environments age, it's a core part of the learning objectives of this course you how to OPEN. Walk around your dungeon with the default character UE5 to get the full immersive experience with wonder and the ominous sense of fear of what is happening in the depths of the dungeon we call the Torture Room.

    modelling

    Our Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash takes you on a journey of building 90 medieval dungeons Join the craziest medieval dungeon and create a modular system (aka Kitbash) with endless possibilities for your environment. Once you've completed the course, you'll be able to build huge sewer networks and individual rooms on different levels, including intricate chairs and doors that are linked to a third party character to open. You will create variations of walls, stairs and variations to create a game environment that is unique to each student. Finally, optimize your modular system parts ready to export to Unreal Engine 5. Following the success of my most recent courses, we will model, structure and finalize each individual asset before moving on to the next. Course participants have said that this helped them stay excited during the creation process and they can see their scene progressively getting closer to the course preview. Of course, you could challenge yourself and diversify aspects of the medieval dungeon, such as the textures, add more rooms, or add more to make your medieval dungeon livelier.

    texturing and materials

    Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash gives you intense learning in one place, giving you access to 16+ references, 1 medieval dungeon, 32 custom references, 1 HDRI, 55 blenders - including references, metallic, normal, Roughness and Specular, 33 Unreal Engine 5 texture maps – including base color, normal and combined ambient/metal/roughness, 1 human-scale modular parts .obj, 90 dungeon (if you decide to move directly into Unreal Engine 5) and Unreal Engine 5 content like the colour, water texture, water and skybox. The knot wrangler is one of the best free built-in addons in Blender, but most users are not even aware of it. This course will show you how to create your materials, how to take all those beautiful texture maps and make use of them. Creating your materials or changing textures is something you will learn about. Maximizing your knowledge of Blender's node system increases the level of your textures and your skills when working with materials.

    Unreal Engine 5: integration of game modules

    Continue modeling to the game by adding the second (independenten) Completed part of the course in Unreal Engine 5. We're going to take an in-depth look at Epic's all new Unreal Engine 5. Through Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash you will learn everything directly from importing individual models from Blender to getting them to work correctly in UE5. In this course, you will learn the basics of bringing your game assets to life, made in real-time.

    Learn how to open a game with blueprint custom collisions and all about Niagara to create particle effects. Work on creating your own dungeon with your own dungeon in Unreal Engine 5. Create animated stylized fire and lighting, including braziers, and flames. Create a real gaming environment with an 8k skybox and animated lava under your medieval dungeon. We're going to look at how to import and use textures made specifically for Unreal Engine and use them to create the materials for our medieval dungeon. "Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash" will also be an introduction to setting up files to create a clean UI. The skills you learn here are fully transferrable to all your future builds.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine Blender
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    1/07/2023 - 15:11
    سلام لینک ها خراب شده

    3/07/2023 - 10:45
    سلام وقتتون بخیر
    در حال بررسی هستیم نتیجه به زودی خدمتتون اعلام میشه
    4/07/2023 - 18:42
    Staydie,سلام با تشکر از گزارش شما لینک های مطلب اصلاح گردید.
    5/09/2023 - 11:42
    سلام لینک ها کار نمیکنن

    5/09/2023 - 15:32
    سلام وقتتون بخیر
    با تشکر از گزارش شما، لینک ها بررسی گردید و مشکل حل شد، هم اکنون میتوانید دانلود نمایید.  wink
    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :