سلام اسم من هری هست .در این کلاس، ما بر نورپردازی پرتره در Blender مسلط خواهیم شد. هدف از این کلاس این است که به شما نشان دهد چگونه نورپردازی پرتره پویا و خلقی را که در عکاسی حرفهای دیدهاید تکرار کنید، در عین حال به شما دانشی برای ایجاد طرحهای نورپردازی منحصر به فرد خود میدهد.
در این کلاس یاد خواهید گرفت:
- انواع نورهای رایج: ما 5 نوع نور اصلی را در Blender بررسی خواهیم کرد، در حالی که در مورد پارامترهای کلیدی آنها و نحوه تأثیر آنها بر تصویر نهایی ما نیز یاد خواهیم گرفت.
- اصطلاحات نورپردازی: در طول 5 تمرین منحصر به فرد خود، در مورد اصطلاحات نورپردازی رایج مانند نورپردازی اصلی، پر و حاشیه صحبت خواهیم کرد.
- تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل: ما هر 5 تصویر مرجع را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا درک درستی از نحوه ایجاد هر طرح روشنایی داشته باشیم. این شامل جنبه هایی مانند نوع نور استفاده شده، مکان نور در صحنه، رنگ نور و موارد دیگر است.
- Reference Recreation: ما تمام چیزهایی را که در طول تجزیه و تحلیل خود آموختهایم استفاده میکنیم تا نورپردازی عکس مرجع را تا حد امکان با استفاده از یک فایل شروع شده از پیش ساخته شده در منابع پروژه بازسازی کنیم.
شما ایجاد خواهید کرد:
- 5 طرح روشنایی متمایز بر اساس عکس های مرجع منحصر به فرد.
پروژه کلاس ما:
- میخواهم یک مرجع نورپردازی را از رسانههای بصری مورد علاقهتان پیدا کنید و با استفاده از تمام تکنیکهایی که در طول این کلاس یاد گرفتیم، آن را تا حد امکان در بلندر بازسازی کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Hi, my name is Harry
In this class, we’ll be mastering portrait lighting in Blender.
The purpose of this class is to show you how to replicate the dynamic and moody portrait lighting you’ve seen in professional photography, while also giving you the knowledge to create your own unique lighting schemes.
In this class you'll learn:
The Common Light Types: We’ll explore the 5 main light types in Blender, while also learning about their key parameters and how they affect our final image.
Lighting Terminology: During our 5 unique exercises, we’ll discuss common lighting terms such as main, fill and rim lighting.
Critical Thinking and Analysis: We’ll analyze all 5 reference images to get an understanding of how each lighting scheme was created. This includes aspects like what type of light was used, where the light is in the scene, what color is the light and more.
Reference Recreation: We’ll take all that we’ve learned throughout our analysis to recreate the reference photo lighting as closely as possible using a premade started file provided in the project resources.
You'll create:
5 distinct lighting schemes based on unique reference photos.
Our class project:
I'd like you to find a lighting reference from your favorite visual media, and recreate it as closely as possible in Blender using all the techniques we've learned during this class.