در این آموزش، من تکنیک برگردان برای محیط سطح سخت را که در آخرین پروژه خود استفاده کردم، به شما نشان خواهم داد. ما یک دیوار علمی تخیلی با استفاده از رویکرد Face Weighted Normals و UE4 DBuffer Decals ایجاد خواهیم کرد. این تکنیک می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند و شما می توانید سفینه فضایی 100 متری را با تراکم بالای تکسل بدون پختن نقشه های معمولی و بافت ایجاد کنید.
با این خرید چه چیزی دریافت خواهید کرد؟
1) آموزش تصویری گام به گام 5 ساعته
11 قسمت که روند ساخت دیوار را از ایده تا مدل آماده بازی به شما نشان می دهد. از جمله موضوعاتی مانند:
- مرحله مفهومی
- ایجاد ورق برش و برگردان در NDo.
- توضیح نرمال های وزنی صورت
- مرحله مدلسازی
- ایجاد پروژه UE4 با مواد رویه ای.
2) همه فایل های منبع
- مفهوم فایل psd
- صحنه های Modo و fbx. (در صورتی که کاربر Modo نیستید).
- پروژه NDo با بافت های png. و فایل منبع .psd.
- پروژه UE4 (نسخه 4.20).
3) سند متنی با پیوندهای مفید برای یادگیری عمیق گنجانده شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this tutorial, I'll show you the Decal Technique for Hard Surface Environment which I used in my latest project. We'll create a sci-fi wall using Face Weighted Normals approach and UE4 DBuffer Decals. This technique can save a lot of your time and you can create even 100-meters spaceship holding high texel density without baking normal maps and texturing.
What will you receive with this purchase?
1) 5-hour step by step video tutorial.
11 parts which will show you the wall creation process, from idea to game-ready model. Including such topic as:
- Concept Stage.
- Creating Trim and Decal Sheet in NDo.
- Explaining Face Weighted Normals.
- Modeling Stage.
- Creating UE4 Project with Procedural Materials.
2) All source files.
- Concept .psd file.
- Modo and .fbx scenes (in case if you’re not a Modo user).
- NDo Project with .png textures and .psd source file.
- UE4 Project (version 4.20).
3) Text document with useful links for deep learning included.