ما چه چیزی می سازیم؟
سلام، سران آموزش، این بار ما در حال ساخت یک دارایی بازی هستیم (مش بهینه شده ارائه شده در زمان واقعی).
ما از ابتدا شروع می کنیم و ابتدا یک مدل Sub-D با وضوح بالا ایجاد می کنیم. پس از آن ما آن را به یک شبکه بازی بهینه تبدیل می کنیم و چند UV ایجاد می کنیم. سپس به شما نشان خواهم داد که چگونه با سابستنس پینتر بافت های شگفت انگیز ایجاد کنید و جعبه خود را با استفاده از Marmoset Toolbag در زمان واقعی رندر کنید. ما حتی در پایان یک انیمیشن هولوگرافیک کوچک می سازیم تا دارایی ما جذاب تر شود.
موضوعات
- استفاده از مدل سازی SubD برای ایجاد مدل با وضوح بالا.
- تبدیل مدل High Poly به مش آماده بازی.
- نقشه برداری UV و بهترین استفاده از فضای UV ما.
- پخت نقشه های معمولی با سابستنس پینتر.
- افزودن بافت ها و برگردان ها با سابستنس پینتر
- استفاده از کیسه ابزار Marmoset برای رندر کردن جعبه علمی تخیلی در زمان واقعی.
- ساخت انیمیشن هولوگرافیک در داخل Toolbag
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
WHAT ARE WE MAKING?
Watch the trailer: https://youtu.be/4WcRsBe3Yxc
Free Chapter: https://youtu.be/t42CAfMscL4
Hey Tutorial heads, this time we are making a game-asset (an optimized mesh rendered in real-time). We will start from scratch and create a high resolution Sub-D model first. Afterwards we will transform it into an optimized game mesh and create some UVs. Then I will show you how to create amazing textures with Substance Painter and render our crate in real-time using Marmoset Toolbag.
We even make a little holographic animation at the end to make our asset more interesting.
TOPICS
- Using SubD modeling to create the High Resolution model.
- Converting out High Poly model into a Game-ready mesh.
- UV Mapping and getting the most out of our UV space.
- Baking Normal Maps with Substance Painter.
- Adding Textures and Decals with Substance Painter
- Using Marmoset Toolbag to Render out Sci-Fi Crate in realtime.
- Making a Holographic Animation inside of Toolbag.