ما این دوره را با ایجاد خرده های شیشه با استفاده از تکنیک شکستگی سفارشی شروع می کنیم.
انیمیشن سطح sop
سپس انیمیشن باز شدن پورتال را از طریق ترکیبی از گره های سطح sop ایجاد می کنیم.
این تنظیم انعطاف پذیر تضمین می کند که ما کنترل مطلق بر نحوه حرکت، پخش و چرخش خرده ها در زمان واقعی و بدون تکیه بر هر نوع شبیه سازی
Nebula
پس از ایجاد زمین و محیط، نگاهی به یک راه بسیار ساده برای ایجاد یک ابر خواهیم انداخت
ذرات
ما از تکه های متحرک برای تولید ذرات اضافی استفاده خواهیم کرد که به ماهیت جادویی این اثر می افزایند.
در این بخش، مشکلات مختلفی را که ممکن است هنگام اجرای شبیهسازیهای pyro و pops با آنها مواجه شوید، پوشش میدهیم.
و راه حل های بهینه برای دستیابی به نتایج سریع.
ما همه چیز را در Redshift رندر خواهیم کرد، در این بخش در مورد استفاده از پراکسی های redshift برای افزایش سرعت رندر صحبت خواهیم کرد.
من همچنین روش ترجیحی خود را برای تنظیم چیزها به شما نشان خواهم داد تا زمانی که ترکیب خود را انجام می دهیم زمان آسان تری داشته باشیم.
ترکیب کردن
در بخش هسته ای همه چیز را با هم جمع خواهیم کرد. ما قصد داریم تمام لایه های رندر را از Houdini و همچنین از این لایه ها برای ایجاد عناصر جدید مانند مه و جو پس زمینه استفاده کنید و همچنین یک سیستم ذرات ساده ایجاد خواهیم کرد.
دانلودها
همه چیز مورد نیاز برای تکمیل این دوره در دانلودها گنجانده شده است
دانلودها همچنین شامل فایل پروژه تکمیل شده (نسخه 19.0.657) می باشد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Fracture
We start off this course by creating glass shards using a custom fracturing technique.
Sop level animation
Then we will create the portal opening animation through a combination of sop level nodes.
This flexible setup will ensure that we have absolute control over how the shards move, spread and spin, in real time, without
relying on any kind of simulation.
Nebula
After we create the terrain and environment, we will take a look at a very simple way to create a
nebula by combining simulations with different noise setups post simulation.
Particles
We will use the moving shards to generate extra particles that will add to magical nature of this effect.
In this section, we cover different problems that you might encounter while running pyro and pops simulations,
and the optimal solutions to achieve fast results.
Rendering
We will be rendering everything in Redshift, in this section we will talk about using redshift proxies to speed up render times.
I will also show you my prefered method to setting things up so that we have an easier time when we do our compositing.
Compositing
In the nuke section, we will bring everything together. We are going to assemble all the render layers from Houdini, and also
use these layers to create new elements such as fog and background atmospheres, and also we will be creating a simple particle system
to add on top of everything.
DOWNLOADS
Everything needed to complete this course is included in the downloads (except a couple of megascans textures).
The downloads also includes the completed project file (ver 19.0.657)