آموزش ایجاد پرتو انرژی جادویی در Houdini و Nuke VFX
Magical Energy Beam - Houdini - Nuke VFX Course
به دوره جدید هودینی: پرتو انرژی جادویی خوش آمدید
در این دوره ما قصد داریم کل این عکس VFX را از ابتدا تا انتها با Houdini، Nuke و Redshift ایجاد کنیم.
ابرهای حجمی
ما قصد داریم در هودینی با ایجاد ابرها با استفاده از هندسه به عنوان پایه شروع کنیم، و سپس از Volume VOP برای حذف چگالی، چرخاندن و تغییر شکل حجم های خود برای متحرک سازی ابرها استفاده خواهیم کرد.
موج شوک ذرات
برای اثر موج شوک، میخواهیم یک شبیهسازی pyro ایجاد کنیم و از سرعت برای به حرکت درآوردن ذرات خود استفاده کنیم.
برای ذرات، ما به دنبال روشهای مختلف برای اصلاح فرارفت سرعت هستیم تا ظاهری منحصر به فرد و جادویی ایجاد کنیم.
من همچنین قصد دارم چند راه سریع و آسان برای ایجاد رنگ های جالب تر با جزئیات زیاد به شما نشان دهم.
مه حجمی
برای مه، الگوهای نویز سفارشی ایجاد میکنیم که میتوانیم با هم لایهبندی کنیم تا نتیجه واقعیتری به دست آوریم.
در اینجا ما همچنین بهترین راه برای بهینه سازی رندر خود را با تقسیم مه به قسمت های جداگانه بررسی خواهیم کرد.
پرتو FX
در نهایت پرتو انرژی را با دستکاری حجم ساده ایجاد می کنیم.
ایجاد زمین
به عنوان یک امتیاز، من همچنین ایجاد زمین در داخل Houdini و Substance Painter را پوشش می دهم.
رندر - Redshift
در بخش رندر، تمام اجزای خود را در لایه های جداگانه جدا می کنیم.
ما میخواهیم تنظیمات نور جداگانه را برای همه چیز ایجاد کنیم، همه پاسهای رندر مواد را تنظیم کنیم، و همه چیز را با استفاده از Redshift رندر کنیم.
نوک
در هستهای، ما همه رندرهای خود را میآوریم و شروع به جمعآوری همه چیز میکنیم.
ما AOV ها را برای هر لایه جدا می کنیم تا بتوانیم کنترل کاملی بر خروجی نهایی داشته باشیم.
ما قصد داریم موضوعات مختلفی مانند استفاده از عبارات برای خودکار کردن انیمیشن ها، ایجاد و افزودن عناصر سه بعدی به عکس خود و مجموعه ای از نکات و ترفندهای کلی را که می توانید در هر پروژه ای استفاده کنید، پوشش دهیم.