شرح فصل
معرفی یک نمایش سریع در همه فصل ها. این نشان می دهد که از کجا شروع می کنیم و به کجا می رویم. نقشه ای برای ماجراجویی بزرگ ما !!!
دانش عمومی
در این فصل سرنخ های مهمی در مورد تصاویر و هودینی آورده شده است. این به شما نشان می دهد که هودینی چگونه می تواند به تصاویر ثابت حیات دهد. این موقعیت شروع ماست.
ایجاد دارایی
در این فصل ما قدرت COP (اپراتورهای کانال) را برمی انگیزیم! این فصل ایده اصلی ایجاد دارایی دیجیتال ترک را نشان می دهد. این روش به شما می آموزد که چگونه از الگوی ترک برای ایجاد ترکهای دقیق روی یک جسم استفاده کنید. هر چیزی مانند سیستم های L یا منحنی را می توان به عنوان الگوی ترک استفاده کرد. قدرت دقیق است. برش حتی برای اشیای کم پلی نیز امکان پذیر است.
دارایی ترک خورده و اشیا Body صلب بدن
این فصل در مورد شبیه سازی قطعات ایجاد شده توسط دارایی ترک صحبت می کند. این مشکلات استفاده از پویایی شکستگی بدن سخت و چگونگی مقابله با آنها را نشان می دهد. همچنین ، می توانید ببینید که چگونه می توان ترک ها را متحرک کرد تا یک اثر انتشار ترک ایجاد کند. در اینجا دو نمونه وجود دارد. در مثال اول ، این فصل در مورد چگونگی استفاده از دارایی ترک برای شکستن شیشه اتومبیل بحث می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توان ترک ترک ایجاد کرد و همچنین نحوه شبیه سازی قطعات را یاد گرفت. در مثال دوم ، فصل در مورد استفاده از دارایی ترک برای شکستن بطری صحبت می کند. نکته جالب این است که فقط یک منطقه خاص از جسم تحت تأثیر دارایی ترک قرار دارد و مناطق دیگر دست نخورده باقی می مانند. یک ویژگی قدرتمند برای ارائه شیشه های شکسته !!!
ترک اشیا Cra دارایی و پارچه
این دیگر کاربرد احتمالی دارایی ترک است. سفری به شبیه سازی پارچه! این فصل به شما نشان می دهد که چگونه می توان از این دارایی ترک جدید برای شبیه سازی پارچه استفاده کرد. اکنون می توان الگوهای دقیق پارگی ایجاد کرد و سپس آنها را شبیه سازی کرد. حتی می توانید پارگی یک شی پارچه ای را متحرک کنید. نکته جالب این است که شی cloth پارچه ای می تواند یک جسم پلی نسبتاً کم باشد. همچنین این فصل نکات و ترفندهای مهم در مورد شبیه سازی اشیا cloth پارچه ای را به شما نشان می دهد.
مطالب پروژه
فیلم های cmiVFX همراه با کلیه مطالب آموزشی که می توانید از وب سایت ما به آن نیاز داشته باشید. مهم نیست در چه ساعتی از روز ، مکان شما یا احساس شما ، cmiVFX آنجا در انتظار شما خواهد بود!
دسترسی:
پخش جریانی ویدیوی درخواستی از طریق وب سایت برای مشترکین در دسترس است. علاوه بر این ، پرونده های ویدیویی برای کسانی که مستقیماً عناوین جداگانه را از سبد خرید خود خریداری می کنند ، برای بارگیری در دسترس است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Chapter Description
introduction A quick view on all chapters. It shows where we start and where we go; A map for our great adventure!!! Basic Knowledge This chapter gives important clues about images and Houdini. It shows you how Houdini can give life to still images. It is our starting position. Creating The Asset In this chapter we evoke the power of COPs (channel operators)! This chapter shows you the main idea for creating the crack digital asset. It teaches you how to use the crack pattern for creating precise cracks on an object. Anything such as L-systems or curves can be used as a crack pattern. The power is that precise. Cuts are even possible for low poly objects. Crack Asset And Rigid Body Objects This chapter talks about simulating the pieces created by the crack asset. It shows the problems of using fracture rigid body dynamic and how we can deal with them. Also, you can see how cracks can be animated to create a crack propagation effect. There are two examples here. In the first example, the chapter discusses about how to use the crack asset for breaking a car window. You will learn how to create crack propagation and also how to simulate the pieces. In the second example, the chapter talks about using the crack asset to break a bottle. The cool thing is that only a specific area of the object is affected by crack asset and the other areas remain intact. A powerful feature for rendering broken glass!!! Crack Asset And Cloth Objects This is the other possible use of the crack asset. A journey to cloth simulation! This chapter shows you how this new crack asset can be used for cloth simulation. Now it is possible to create precise tear patterns and then simulate them. You can even animate the tearing of a cloth object. The cool thing is that the cloth object can be a fairly low poly object. Also this chapter shows you some important notes and tricks about simulating cloth objects. Project Contents cmiVFX videos come with all the training materials you could ever need right from our website. No matter what time of day, your location, or how your feeling, cmiVFX will be there waiting for you! Availability: Video-on-demand streaming is available through the website to subscribers. In addition, video files are available for download for those who directly purchase individual titles from their cart.