توضیحات
در این آموزش با افکت های بسیار متنوع از جمله تخریب، انفجار، شبیه سازی عناصر ثانویه و سیال فقط یک صحنه را می سازیم.این آموزش برای افرادی طراحی شده است که مفاهیم اولیه کار در هودینی را دارند. به مدت 6 هفته، همه انواع شبیهسازیها را با جزئیات تجزیه و تحلیل خواهیم کرد - ذرات، حجمها در Pyro، RBD، شبیهسازی FLIP (دینامیک سیال). و البته تنظیمات تجسم.در این مثال، نحوه حل تعدادی از مشکلات، ایجاد دارایی برای سریعترین کار، دستکاری فیلدها و ایجاد شیدرهای خود را یاد خواهید گرفت.تمام افکت ها با استفاده از جدیدترین ابزار Houdini 18 از جمله شبیه سازی های پراکنده در Pyro و همچنین استفاده از ابزارهای جدید RBD ایجاد می شوند.
در این آموزش یاد خواهید گرفت:
- هندسه را برای تخریب آماده کنید
- قطعات اشیاء برای انواع مختلف تخریب
- ایجاد محدودیت هایی از انواع مختلف
- مدیریت شبیه سازی RBD
- با تغییر شکل کار کنید
- ذخیره و سفارشی سازی دارایی ها
- شبیه سازی انفجار، جرقه، آتش و غیره
- ایجاد سایه بان های سفارشی
- کار با سطح آب و ادغام شبیه سازی FLIP
- تجسم عناصر مختلف را سفارشی کنید و همچنین AOV را ایجاد کنید
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
ِDescription
In this training, we will create just one scene, but with a large variety of effects, including destruction, explosions, simulation of secondary elements and fluid.
The training is designed for people who have basic concepts of working in Houdini. For 6 weeks, we will analyze in detail all types of simulations – particles, volumes in Pyro, RBD, FLIP simulation (fluid dynamics). And, of course, visualization settings.
In this example, you will learn how to solve a number of problems, create assets for the fastest work, manipulate fields and create your own shaders.
All effects are created using the latest Houdini 18 tools, including sparse simulations in Pyro, as well as the use of new RBD tools.
In this training you will learn:
- prepare geometry for destruction
- fragment objects for different types of destruction
- create constrains of different types
- manage RBD simulation
- work with deformation
- save and customize assets
- simulate explosions, sparks, fire, etc.
- create custom shaders
- work with water surface and FLIP simulation integration
- customize the visualization of different elements, as well as create AOV`s