- مرجع alghing در فتوشاپ برای مجسمه سازی
- یادگیری ساختار آناتومی سر
- صادرات مدل ها از ZBrush و وارد کردن آنها به Substance Painter
- راه اندازی ماسک های هوشمند برای گردش کار کارآمد
- استفاده از ماسک های پخته شده در Substance Painter
- ساختن نقشه رنگی مرحله به مرحله
- تهیه نقشه ناهمواری
- صادرات نقشه ها از Substance Painter
- صادرات نقشه های جابجایی از ZBrush
- ایجاد ابرو، مژه و موهای بلند با Xgen برای مایا
- سایه زدن پوست در آرنولد
- نحوه استفاده از یک گردش کار تست شده و ساده بافت
- کار با طراح شگفت انگیز
- ژاکت و تی شرت بسازید
- رتوپولوژی در Marvelous Designer
- واردات به zbrush و جزئیات مجسمه سازی
- بافت ژاکت در نقاش مواد
- به برنامه نویس در آرنولد نگاه کنید
- 62 فیلم آموزشی
- فایل های صحنه (مایا)
- 34 ساعت (محتوای ویدیویی)
- ADOBE PHOTOSHOP
- AUTODESK MAYA
- MAXON ZBRUSH
- XGEN FOR MAYA
- ADOBE SUBSTANCE PAINTER
- حد واسط
پیشرفته
آنچه شما یاد خواهید گرفت :
محتوا :
الزامات
فتوشاپ
AUTODESK MAYA
MAXON ZBRUSH
XGEN برای مایا
ADOBE SUBSTANCE PINTER
توضیحات محصول
در این صورت واقعی زنانه، یاد خواهید گرفت که چگونه یک مش پایه را به صورت واقعی در مایا تبدیل کنید! گردش کار کامل را از اولین حرکت قلم مو در zbrush تا رندر واقعی نهایی در maya بیاموزید. در پایان این دوره، میتوانید با استفاده از تکنیکهای ساده و قدرتمند، شخصیتهای vfx/game شخصیتهای خود را از مرجع تا مدل سهبعدی کامل بسازید.
ما روی صورت و لباس شخصیت تمرکز خواهیم کرد، اما به ویژه چهره، زیرا معمولاً پیچیده ترین و مهم ترین بخش است. این به ما این امکان را می دهد که در مورد موضوعاتی مانند آناتومی صورت، جزئیات ریز، رتوپولوژی لباس، و نحوه حل چالش های متداول بافت سازی که در کار خود با آن مواجه می شوید صحبت کنیم.
مراحل آموزش :
آناتومی صورت
سپس مدل خود را در maya آماده می کنیم و zbrush آن را وارد می کنیم و تمام مراحل و تنظیمات خاص را پوشش می دهیم. از آنجا جزئیات پوست کاراکتر را با استفاده از نقشههای کاشیپذیر در نقشههای ترکیبی texturingxyz میدهیم، تکنیکهای قدرتمندی را با استفاده از ماسکهای هوشمند برای سرعت بخشیدن به بافتدهی به میزان قابل توجهی یاد خواهید گرفت. هنگامی که جزئیات پوست ما تمام شد، با استفاده از لایههای پر، نقشه رنگ را شروع میکنیم و نقشه رنگ را یک لایه در یک زمان ایجاد میکنیم. همچنین میدانید که چگونه میتوانید نقشههای زبری ساده و قدرتمند ایجاد کنید تا شخصیتهای خود را برجسته کنید.
سایه زدن پوست ساده شد
پس از انجام اولین پاس روی تمام نقشههای پایه، بافتها را به آرنولد میآوریم، جایی که سایهزن پوست را راهاندازی میکنیم. سایه زدن پوست میتواند فرآیندی فوقالعاده پیچیده باشد، بنابراین ما مطمئن خواهیم شد که آن را ساده و قابل درک میکنیم. با انجام اولین گذر از سایه زدن پوست، این مرحله ای است که شخصیت در کنار هم قرار می گیرد. ما همچنین از کیت چشم FlippedNormals استفاده می کنیم تا شخصیت واقعاً زنده باشد.
گردش کار بافت سازی حرفه ای و آزمایش شده
شما یک روش حرفهای برای مجسمهسازی شبیهسازی، صادرات نقشهها در zbrush، بافتدهی در مواد نقاش، کار با xgen در ایجاد مو و توسعه ظاهری برای پوست و مو در آرنولد، پوشش دادن بافتدهی در Painter و همچنین سایهزنی پوست در آرنولد را خواهید آموخت. این یک روش کار سریع و اثبات شده در صنعت است که به شما یک چارچوب محکم برای تمام شخصیت های آینده شما می دهد.
سطح مهارت
ایجاد شخصیت برای هنرمندان سه بعدی با درک متوسط از zbrush، Maya و Substance عالی است. و کسانی که علاقه مند هستند طراحی شخصیت خود را به سطح بالاتری ببرند! توصیه میکنیم بدانید که چگونه از Substance Painter، Maya و zbrush استفاده کنید، زیرا به جای بررسی ویژگیهای A-Z بر روی بافتدهی و سایهزنی جریانهای کاری تمرکز میکنیم.
نرم افزار مورد استفاده
این دوره برای چه کسانی است: