- ساخت نسل رویه ای در Unreal
- تصاویر را از اسکرین شات های یک بازی غیرواقعی ذخیره کنید
- یک مدل یادگیری ماشینی تقسیم بندی تصویر با پایتون بسازید
- نتایج مدل را برای به دست آوردن مجموعه داده های تصویر بخش بندی شده ارزیابی کنید
آموزش تولید و تقسیم بندی تصویر غیرواقعی ML با پایتون
Unreal Image Generation and Segmentation ML with Python
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
تجربه لازم نیست
شرح
الکساندرا کروپووا یک توسعهدهنده نرمافزار با تجربه گسترده در توسعه وب، توسعه اپلیکیشن و توسعه بازی است. او از سال 2016 به تولید دورههایی برای Mammoth Interactive کمک کرده است، از جمله مجموعههای مصاحبه کدنویسی در جاوا، جاوا اسکریپت، C++، C#، Python و Swift.
دوره شروع و چه زمانی تمام می شود؟
دوره از الان شروع می شود و هرگز تمام نمی شود! این یک دوره آنلاین کاملاً خود گام است - شما تصمیم می گیرید که چه زمانی شروع کنید و چه زمانی تمام کنید.
بنیانگذار و مدیر عامل جان بورا از سال 1997 برنامه نویسی و از سال 2002 تدریس می کند. جان برنامه های پرفروش را برای iOS، Xbox و غیره ایجاد کرده است. جان همچنین شرکت SaaS Devonian Apps را اجرا میکند و نرمافزاری با فکر کارآیی برای کارگران فناوری مانند شما ایجاد میکند.