این یک صحنه علمی تخیلی کوچک است که من بر اساس تصویر Real_Sonkes مدل کردم. با این قطعه می خواستم مهارت های خود را در مدل سازی سطوح سخت آزمایش کنم. تمام داراییها در 3Ds Max ایجاد شدهاند، و مانند بسیاری از قطعات من، سعی میکنم تعداد سهگانه را تا حد ممکن پایین نگه دارم بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازم. بافت در Substance Painter به منظور ایجاد مواد PBR انجام شد. برخی از جزئیات کوچک به صورت عادی در داخل Substance Painter نقاشی شده اند. نورپردازی و رندر در کیسه ابزار Marmoset 3 انجام شد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This is a small Sci Fi scene I modeled based on an illustration by Real_Sonkes. With this piece I wanted to test my hard surface modeling skills. All the assets where created in 3Ds Max, and like most of my pieces trying to keep the tri count as low as possible without sacrificing quality. The texturing was done in Substance Painter in order to create PBR materials. Some of the tiny details where painted as normals inside Substance Painter. Lighting and rendering was done in Marmoset Toolbag 3.