آموزش راهنمای مبتدیان ساب استنس پینتر برای بافت بازی
Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing
چیزی که یاد خواهید گرفت
• دنبال کردن یک راهنمای کامل در مورد تکسچرینگ یک سالن سبک غرب وحشی با نام مستعار غربی و ایجاد یک صحنه زنده در اطراف آن
• استفاده از Substance Painter و درک رابط و میانبرهای آن
• ارتقاء جزییات مربوط به لوازم سه بعدی کمپلی تا ظاهر دارایی های بازی AAA با توپولوژی بالا
• آموزش نحوه مجسمه سازی و تغییر نقشه های معمولی در حین پرواز در Substance Painter
• اتوماسیون فرآیند نقشه برداری UV از طریق راهنمای کامل طرح ریزی مواد
• ساخت مواد از ابتدا با استفاده از هر تصویر قابل دانلود
• آموزش نحوه استفاده از سایه بان های شفاف برای ایجاد مواد شفاف آب و شیشه
• تسلط بر ایجاد مواد از طریق مواد SMART با استفاده از ژنراتورهای ماسک SMART مانند انحنا، انسداد محیط، نور و ژنراتورهای موقعیت در Substa
• ایجاد مولدهای ماسک برای پوشیدن لبه های چوب که مکمل زیبایی شناسی غرب وحشی است
• پیدا کردن نحوه اضافه کردن جزئیات نقشه ارتفاع بدون نیاز به پوشش
• ساخت کتابخانه های بافت عظیم با استفاده از مواد هوشمندی که ایجاد کردیم
• دور زدن سال ها آموزش و به دست آوردن ظاهر و ظاهر مدل های سه بعدی نقاشی شده با دست در چند ساعت
• افشای اسرار بدست آوردن نقشه های کامل پخته شده در همه زمان ها
• درک، ایجاد، و استفاده از آلفاها، عکس برگردان ها، و مهر زنی با لایه ها برای پیشبرد مهارت های بافت سازی Substance Painter
• ایجاد لایه های مجسمه سازی ارگانیک برای دستیابی به شکلی ارگانیک تر به روشی غیر مخرب
• حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی هنری تلطیف شده یادآور غرب وحشی یا سبک غربی
• رندر نمونه کارها حرفه ای در خود Substance Painter
شرح دوره - راهنمای مبتدیان نقاش مواد برای بافت بازی
آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه مدل های سه بعدی را به سطح حرفه ای تکسچر کنید؟ در مورد ایجاد دارایی های بازی که به نظر می رسد توسط یک شرکت بازی AAA ایجاد شده اند، چطور؟
«راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» یک دوره تکسچرینگ بازی است که به مبتدیان کامل اختصاص داده شده است.
حتی اگر قبلاً چیزی را تکسچر نکردهاید، این دوره به شما کمک میکند تا یاد بگیرید که چگونه وسایل و محیطهای بازی را به سطح استاندارد صنعتی در چند ساعت کوتاه تکسچر کنید.
این دوره به شما اجازه می دهد تا به بیش از 10 ساعت آموزش گام به گام هنرهای سه بعدی دسترسی داشته باشید.
نحوه تکسچر کردن دارایی ها و صحنه های بازی در Substance Painter را در 53 درس بیاموزید.
Substance Painter، همانطور که ممکن است بدانید یا ندانید، یک برنامه بسیار پیچیده برای مبتدیان و کهنهکاران است. هدف «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» ساده کردن فرآیند است. هدف ما این است که مبتدیان کاملاً بدون تجربه قبلی را به خط پایان دوره ببریم، جایی که آنها با مهارتها و دانش برای ایجاد بافت داراییها و محیطهای خودشان ترک خواهند کرد.
بهترین از همه، Substance Painter اکنون برای دانشآموزان از Adobe رایگان است، بنابراین هرگز زمان بهتری برای شروع سفر شما وجود ندارد!
بنابراین، بیایید آنچه را که با «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه این کار را ممکن کرده ایم، بیاموزیم.
«راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» 6 برتری ما:
1. با استفاده از مواد هوشمندی که ما ایجاد کردیم، کتابخانه های بافت عظیم بسازید.
2. تسلط بر هنر جلوه های بافتی نقاشی شده با دست.
3. همه چیز را در مورد Layer Stamping بیاموزید و مهارت های هنری سه بعدی خود را تقویت کنید.
4. پیدا کردن اسرار به دست آوردن کامل نقشه های پخته شده در تمام زمان.
5. یک راهنمای کامل طرح ریزی مواد برای دور زدن نقشه UV را تکمیل کنید.
6. در گرفتن هر تصویر و تبدیل آن به ماده به یک مغز متفکر تبدیل شوید.
پروژه دوره
«راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» به شما این امکان را می دهد که یک پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید.
پروژه شما استفاده از Substance Painter برای بافت یک غرب وحشی تلطیف شده به نام سالنی به سبک غربی و ایجاد یک صحنه زنده در اطراف آن پس از درس های دوره ما خواهد بود. ما یک صحنه تلطیف شده شامل دو کاکتوس، سنگ، یک مخزن آب، یک واگن، یک تابوت چوبی و چند بشکه را تکسچر می کنیم. همچنین یک درب سالن دوتایی در ملک وجود خواهد داشت تا بتوانید چیزی خاص را بافت دهید. شما می توانید صدای کلیک چکش هفت تیر غرب وحشی معمولی و صداهای خش خش مرموز صحرا را در حین ایجاد آن بشنوید.
البته، میتوانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبههایی از مدل را متنوع کنید، مانند افزودن داراییهای کوچکتر مختلف یا افزایش پیچیدگی ساختاری صحنه خود با افزودن ساختمانهای غرب وحشی دیگر در اطراف سالن.
قسمت 1: راه اندازی مدل هایی برای بافت
اگر مبتدی هستید، مهم است که تکنیکهای درست را از همان ابتدای سفر بافتسازی بازی خود یاد بگیرید. ما با رایجترین مشکلاتی که مردم در هنگام تهیه نقشههای بافت دارند، بررسی خواهیم کرد. این به شما بهترین پایه ممکن را قبل از یادگیری در مورد تکسچرینگ بازی می دهد.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه جزئیات بیشتری را به لوازم کم پلی خود اضافه کنید تا به نظر برسند که توپولوژی بالایی دارند، شبیه به یک دارایی بازی AAA. ما از برس های ذرات Substance Painter برای ایجاد ترک استفاده خواهیم کرد.
در یکی از دارایی های ثانویه ما - جمجمه. ما همچنین یک الگو را بر روی شاخهای آن طراحی میکنیم و لبههای مش را برجسته میکنیم تا بیشترین بهره را از دارایی خود ببریم.
بخش 2: مواد هوشمند
همانطور که در طول دوره حرکت می کنیم، مواد متنوعی را ایجاد خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این مواد را به چیزی قابل استفاده در تمام خلاقیت های آینده خود تبدیل کنید. در Substance Painter، اینها به عنوان مواد SMART شناخته می شوند. ما متریال های SMART را برای چوب، فلز، سنگ، کاکتوس، شیشه و پارچه ایجاد خواهیم کرد.
بهترین خبر این است که شما می توانید از این مواد SMART در تمام پروژه های آینده خود از جمله این پروژه استفاده کنید.
به عبارت ساده، هرچه تعداد بیشتری از این مواد ویژه ایجاد کنید، گردش کار شما سریعتر خواهد شد. بهعنوان بخشی از «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی»، یاد میگیریم که چگونه از مواد هوشمندی که همراه با بافتهای مواد PBR ایجاد کردهایم استفاده کنیم تا بهترینها را از هر دو دنیا به دست آوریم.
بخش 3: نقشه برداری UV
اکنون، همه ما می دانیم که باز کردن بسته بندی اشعه ماوراء بنفش و نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش چقدر می تواند خسته کننده باشد - به خصوص اگر تازه وارد دنیای بافت های سه بعدی شده باشید. بنابراین، خوشحالم که به عنوان بخشی از «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» بگویم، ما تکنیکهای شگفتانگیزی را برای خودکار کردن فرآیند بسیار بیشتر پوشش خواهیم داد.
با استفاده از فناوری پیشرفته، اکنون میتوانیم تقریباً کل درزهای علامتگذاری و فرآیند نقشهبرداری UV را به طور کامل دور بزنیم. ما از انواع تکنیک های طرح ریزی برای جلوگیری از درزهای UV در بافت های خود استفاده خواهیم کرد. ما از برجستگی سهمسطح و پیشبینی استوانهای استفاده خواهیم کرد تا به ما کمک کند الگوها را در مناطق به ظاهر ساده به دست آوریم.
بخش 3: ایجاد مواد خود
ایجاد مواد با استفاده از بافت هایی که می توانید در هر کجای اینترنت پیدا کنید، قدرت را دوباره در دستان شما قرار می دهد. "راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی" به شما نشان می دهد که چگونه از تخیل خود برای منحصر به فرد کردن مواد خود استفاده کنید. این شامل یادگیری نحوه استفاده از سایه بان های شفاف برای ایجاد آب و مواد شفاف شیشه ای است. و مطمئناً همه اینها به طور انحصاری در Substance Painter انجام خواهد شد.
این کار همزمان با اعمال بافت های سه بعدی حرفه ای در مدل های سه بعدی شما، فرآیند را ساده نگه می دارد.
قسمت 4: ظاهر و احساس مدل های سه بعدی نقاشی شده با دست را ایجاد کنید
اگر از طرفداران هنرهای سبک بازی هستید و معتقدید که باید سالها تمرین داشته باشید تا با تکسچرینگ خود به جایی برسید، من اینجا هستم تا ثابت کنم اشتباه میکنید.
من به شما نشان خواهم داد که چگونه فرآیند را شروع کنید و در عرض چند ساعت به جای چند سال به نتایج شگفت انگیزی برسید!
قسمت 5: آلفا، عکس برگردان و مهر زنی لایه
دوران مجسمه سازی تمام جزئیات برای هر مدل سه بعدی که ایجاد می کنید، گذشته است. بیشتر کار را می توان از طریق تکسچر انجام داد.
با تکمیل «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی»، تجربه واقعی Substance Painter را به دست خواهید آورد و یکی از بهترین گردشهای کاری جامع تکسچرینگ بازی را فرا خواهید گرفت.
وقتی به عنوان یک تیم نشستیم، خلاصه ما برای این دوره این بود که یک مبتدی کامل را به Substance Painter ببریم و بهترین راهها را پیدا کنیم تا آنها بتوانند در چند ساعت یک دارایی بازی سه بعدی با ظاهر حرفهای بسازند.
«راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» ما را مشاهده میکند که جزئیات را با استفاده از آلفاها و بافتهای معمولی نقشه مشخص میکنیم و اطلاعات ایجاد شده آنها را با مولدهای ماسک با استفاده از نقاط لنگر ترکیب میکنیم. این به ما کمک می کند تا بافت ها را با عناصر تازه ایجاد شده ترکیب کنیم.
خواهید فهمید که چگونه با گزینه های ترکیب چند لایه مانند تنظیمات ضرب و روکش کار کنید تا بهترین لایه برای مواد خود ایجاد شود. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از گردش کار تک کانالی یک لایه برای کنترل بیشتر بر مقادیر PBR مواد خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه مواد خود را طوری تنظیم کنید که به راحتی روی هم قرار گیرند بدون اینکه هیچ یک از جزئیات از بین برود.