ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش راهنمای مبتدیان ساب استنس پینتر برای بافت بازی



    Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing

    آموزش راهنمای مبتدیان ساب استنس پینتر برای بافت بازی


    چیزی که یاد خواهید گرفت


    • دنبال کردن یک راهنمای کامل در مورد تکسچرینگ یک سالن سبک غرب وحشی با نام مستعار غربی و ایجاد یک صحنه زنده در اطراف آن
    • استفاده از Substance Painter و درک رابط و میانبرهای آن
    • ارتقاء جزییات مربوط به لوازم سه بعدی کمپلی تا ظاهر دارایی های بازی AAA با توپولوژی بالا
    • آموزش نحوه مجسمه سازی و تغییر نقشه های معمولی در حین پرواز در Substance Painter
    • اتوماسیون فرآیند نقشه برداری UV از طریق راهنمای کامل طرح ریزی مواد
    • ساخت مواد از ابتدا با استفاده از هر تصویر قابل دانلود
    • آموزش نحوه استفاده از سایه بان های شفاف برای ایجاد مواد شفاف آب و شیشه
    • تسلط بر ایجاد مواد از طریق مواد SMART با استفاده از ژنراتورهای ماسک SMART مانند انحنا، انسداد محیط، نور و ژنراتورهای موقعیت در Substa
    • ایجاد مولدهای ماسک برای پوشیدن لبه های چوب که مکمل زیبایی شناسی غرب وحشی است
    • پیدا کردن نحوه اضافه کردن جزئیات نقشه ارتفاع بدون نیاز به پوشش
    • ساخت کتابخانه های بافت عظیم با استفاده از مواد هوشمندی که ایجاد کردیم
    • دور زدن سال ها آموزش و به دست آوردن ظاهر و ظاهر مدل های سه بعدی نقاشی شده با دست در چند ساعت
    • افشای اسرار بدست آوردن نقشه های کامل پخته شده در همه زمان ها
    • درک، ایجاد، و استفاده از آلفاها، عکس برگردان ها، و مهر زنی با لایه ها برای پیشبرد مهارت های بافت سازی Substance Painter
    • ایجاد لایه های مجسمه سازی ارگانیک برای دستیابی به شکلی ارگانیک تر به روشی غیر مخرب
    • حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی هنری تلطیف شده یادآور غرب وحشی یا سبک غربی
    • رندر نمونه کارها حرفه ای در خود Substance Painter



    شرح دوره - راهنمای مبتدیان نقاش مواد برای بافت بازی


    آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه مدل های سه بعدی را به سطح حرفه ای تکسچر کنید؟ در مورد ایجاد دارایی های بازی که به نظر می رسد توسط یک شرکت بازی AAA ایجاد شده اند، چطور؟


    «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» یک دوره تکسچرینگ بازی است که به مبتدیان کامل اختصاص داده شده است.


    حتی اگر قبلاً چیزی را تکسچر نکرده‌اید، این دوره به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه وسایل و محیط‌های بازی را به سطح استاندارد صنعتی در چند ساعت کوتاه تکسچر کنید.


    این دوره به شما اجازه می دهد تا به بیش از 10 ساعت آموزش گام به گام هنرهای سه بعدی دسترسی داشته باشید.


    نحوه تکسچر کردن دارایی ها و صحنه های بازی در Substance Painter را در 53 درس بیاموزید.



    Substance Painter، همانطور که ممکن است بدانید یا ندانید، یک برنامه بسیار پیچیده برای مبتدیان و کهنه‌کاران است. هدف «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» ساده کردن فرآیند است. هدف ما این است که مبتدیان کاملاً بدون تجربه قبلی را به خط پایان دوره ببریم، جایی که آنها با مهارت‌ها و دانش برای ایجاد بافت دارایی‌ها و محیط‌های خودشان ترک خواهند کرد.

    بهترین از همه، Substance Painter اکنون برای دانش‌آموزان از Adobe رایگان است، بنابراین هرگز زمان بهتری برای شروع سفر شما وجود ندارد!

    بنابراین، بیایید آنچه را که با «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه این کار را ممکن کرده ایم، بیاموزیم.


    «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» 6 برتری ما:


    1. با استفاده از مواد هوشمندی که ما ایجاد کردیم، کتابخانه های بافت عظیم بسازید.

    2. تسلط بر هنر جلوه های بافتی نقاشی شده با دست.

    3. همه چیز را در مورد Layer Stamping بیاموزید و مهارت های هنری سه بعدی خود را تقویت کنید.

    4. پیدا کردن اسرار به دست آوردن کامل نقشه های پخته شده در تمام زمان.

    5. یک راهنمای کامل طرح ریزی مواد برای دور زدن نقشه UV را تکمیل کنید.

    6. در گرفتن هر تصویر و تبدیل آن به ماده به یک مغز متفکر تبدیل شوید.


    پروژه دوره


    «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» به شما این امکان را می دهد که یک پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید.

    پروژه شما استفاده از Substance Painter برای بافت یک غرب وحشی تلطیف شده به نام سالنی به سبک غربی و ایجاد یک صحنه زنده در اطراف آن پس از درس های دوره ما خواهد بود. ما یک صحنه تلطیف شده شامل دو کاکتوس، سنگ، یک مخزن آب، یک واگن، یک تابوت چوبی و چند بشکه را تکسچر می کنیم. همچنین یک درب سالن دوتایی در ملک وجود خواهد داشت تا بتوانید چیزی خاص را بافت دهید. شما می توانید صدای کلیک چکش هفت تیر غرب وحشی معمولی و صداهای خش خش مرموز صحرا را در حین ایجاد آن بشنوید.

    البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌هایی از مدل را متنوع کنید، مانند افزودن دارایی‌های کوچک‌تر مختلف یا افزایش پیچیدگی ساختاری صحنه خود با افزودن ساختمان‌های غرب وحشی دیگر در اطراف سالن.


    قسمت 1: راه اندازی مدل هایی برای بافت


    اگر مبتدی هستید، مهم است که تکنیک‌های درست را از همان ابتدای سفر بافت‌سازی بازی خود یاد بگیرید. ما با رایج‌ترین مشکلاتی که مردم در هنگام تهیه نقشه‌های بافت دارند، بررسی خواهیم کرد. این به شما بهترین پایه ممکن را قبل از یادگیری در مورد تکسچرینگ بازی می دهد.

    شما یاد خواهید گرفت که چگونه جزئیات بیشتری را به لوازم کم پلی خود اضافه کنید تا به نظر برسند که توپولوژی بالایی دارند، شبیه به یک دارایی بازی AAA. ما از برس های ذرات Substance Painter برای ایجاد ترک استفاده خواهیم کرد.

    در یکی از دارایی های ثانویه ما - جمجمه. ما همچنین یک الگو را بر روی شاخ‌های آن طراحی می‌کنیم و لبه‌های مش را برجسته می‌کنیم تا بیشترین بهره را از دارایی خود ببریم.


    بخش 2: مواد هوشمند


    همانطور که در طول دوره حرکت می کنیم، مواد متنوعی را ایجاد خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این مواد را به چیزی قابل استفاده در تمام خلاقیت های آینده خود تبدیل کنید. در Substance Painter، اینها به عنوان مواد SMART شناخته می شوند. ما متریال های SMART را برای چوب، فلز، سنگ، کاکتوس، شیشه و پارچه ایجاد خواهیم کرد.

    بهترین خبر این است که شما می توانید از این مواد SMART در تمام پروژه های آینده خود از جمله این پروژه استفاده کنید.

    به عبارت ساده، هرچه تعداد بیشتری از این مواد ویژه ایجاد کنید، گردش کار شما سریعتر خواهد شد. به‌عنوان بخشی از «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی»، یاد می‌گیریم که چگونه از مواد هوشمندی که همراه با بافت‌های مواد PBR ایجاد کرده‌ایم استفاده کنیم تا بهترین‌ها را از هر دو دنیا به دست آوریم.


    بخش 3: نقشه برداری UV


    اکنون، همه ما می دانیم که باز کردن بسته بندی اشعه ماوراء بنفش و نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش چقدر می تواند خسته کننده باشد - به خصوص اگر تازه وارد دنیای بافت های سه بعدی شده باشید. بنابراین، خوشحالم که به عنوان بخشی از «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» بگویم، ما تکنیک‌های شگفت‌انگیزی را برای خودکار کردن فرآیند بسیار بیشتر پوشش خواهیم داد.

    با استفاده از فناوری پیشرفته، اکنون می‌توانیم تقریباً کل درزهای علامت‌گذاری و فرآیند نقشه‌برداری UV را به طور کامل دور بزنیم. ما از انواع تکنیک های طرح ریزی برای جلوگیری از درزهای UV در بافت های خود استفاده خواهیم کرد. ما از برجستگی سه‌مسطح و پیش‌بینی استوانه‌ای استفاده خواهیم کرد تا به ما کمک کند الگوها را در مناطق به ظاهر ساده به دست آوریم.


    بخش 3: ایجاد مواد خود


    ایجاد مواد با استفاده از بافت هایی که می توانید در هر کجای اینترنت پیدا کنید، قدرت را دوباره در دستان شما قرار می دهد. "راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی" به شما نشان می دهد که چگونه از تخیل خود برای منحصر به فرد کردن مواد خود استفاده کنید. این شامل یادگیری نحوه استفاده از سایه بان های شفاف برای ایجاد آب و مواد شفاف شیشه ای است. و مطمئناً همه اینها به طور انحصاری در Substance Painter انجام خواهد شد.

    این کار همزمان با اعمال بافت های سه بعدی حرفه ای در مدل های سه بعدی شما، فرآیند را ساده نگه می دارد.


    قسمت 4: ظاهر و احساس مدل های سه بعدی نقاشی شده با دست را ایجاد کنید


    اگر از طرفداران هنرهای سبک بازی هستید و معتقدید که باید سال‌ها تمرین داشته باشید تا با تکسچرینگ خود به جایی برسید، من اینجا هستم تا ثابت کنم اشتباه می‌کنید.

    من به شما نشان خواهم داد که چگونه فرآیند را شروع کنید و در عرض چند ساعت به جای چند سال به نتایج شگفت انگیزی برسید!


    قسمت 5: آلفا، عکس برگردان و مهر زنی لایه


    دوران مجسمه سازی تمام جزئیات برای هر مدل سه بعدی که ایجاد می کنید، گذشته است. بیشتر کار را می توان از طریق تکسچر انجام داد.

    با تکمیل «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی»، تجربه واقعی Substance Painter را به دست خواهید آورد و یکی از بهترین گردش‌های کاری جامع تکسچرینگ بازی را فرا خواهید گرفت.

    وقتی به عنوان یک تیم نشستیم، خلاصه ما برای این دوره این بود که یک مبتدی کامل را به Substance Painter ببریم و بهترین راه‌ها را پیدا کنیم تا آنها بتوانند در چند ساعت یک دارایی بازی سه بعدی با ظاهر حرفه‌ای بسازند.

    «راهنمای مبتدی نقاش مواد برای بافت بازی» ما را مشاهده می‌کند که جزئیات را با استفاده از آلفاها و بافت‌های معمولی نقشه مشخص می‌کنیم و اطلاعات ایجاد شده آن‌ها را با مولدهای ماسک با استفاده از نقاط لنگر ترکیب می‌کنیم. این به ما کمک می کند تا بافت ها را با عناصر تازه ایجاد شده ترکیب کنیم.


    خواهید فهمید که چگونه با گزینه های ترکیب چند لایه مانند تنظیمات ضرب و روکش کار کنید تا بهترین لایه برای مواد خود ایجاد شود. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از گردش کار تک کانالی یک لایه برای کنترل بیشتر بر مقادیر PBR مواد خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه مواد خود را طوری تنظیم کنید که به راحتی روی هم قرار گیرند بدون اینکه هیچ یک از جزئیات از بین برود.



    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    • Following through a complete guide on texturing a stylized Wild West aka Western-styled saloon and creating a living scene around it
    • Using Substance Painter and understanding its interface and shortcuts
    • Upscaling the details on low-poly 3D props to give them the look of high-topology AAA game assets
    • Learning how to sculpt and alter normal maps on the fly in Substance Painter
    • Automating the UV Mapping Process through a full material projection guide
    • Making materials from scratch using any downloadable image
    • Learning how to use transparent shaders to create water and glass see-through materials
    • Mastering material creation through SMART materials using SMART mask generators such as curvature, ambient occlusion, light, and position generators in Substa
    • Creating mask generators for wood edge wear that complements Wild West aesthetics
    • Finding out how to add height map detail without the need for masking
    • Building massive texture libraries using smart materials we created
    • Bypassing years of training and getting the look and feel of hand-painted 3D models in a few hours
    • Revealing the secrets of getting perfect baked maps all the time
    • Understanding, creating, and using alphas, decals, and layer stamping to propel your Substance Painter texturing skills
    • Creating organic sculpting layers to achieve a more organic-looking shape in a non-destructive manner
    • Maintaining and optimising stylized art aesthetics reminiscent of the Wild West or Western style
    • Rendering professional portfolio renders within Substance Painter itself

    Description
    Course Description - Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing

    Have you ever wanted to learn how to texture 3d models to a professional level? What about creating game assets that look like they were created by a AAA games company?

    ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ is a game texturing course devoted to complete beginners.

    Even if you have never textured anything before, this course will help you learn how to texture game props and environments to an industry-standard level in a few short hours.

    This course will give you access to just over just over 10 hours of 3D art step-by-step tutorials.

    Learn how to texture game assets and scenes in Substance Painter in 53 lessons.

    Substance Painter, as you may or may not be aware, is a pretty complex programme for both beginners and veterans alike. The goal of ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ is to simplify the process. We aim take complete beginners with no prior experience to the course finish line where they will be leaving with the skills and knowledge to texture their very own assets and environments.

    Best of all, Substance Painter is now free to download for students from Adobe so there’s never been a better time to get started on your journey!

    So, let’s dive into what you will be learning with ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ and how we have made this possible.

    Our ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ top 6:

    1. Build Massive Texture Libraries using SMART Materials we created;

    2. Master the Art of Hand-Painted Texturing Effects;

    3. Learn all about Layer Stamping and Boost your 3D Artwork Skills;

    4. Find out the Secrets of Getting Perfect Baked Maps all the Time;

    5. Complete a Full Material Projection Guide to Circumvent UV Mapping;

    6. Become a Mastermind at Taking any Image and Turning it into a Material.

    Course Project

    ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ allows you to upload a project as part of your learning process.

    Your project will be to use Substance Painter to texture a stylized Wild West aka a Western-styled saloon and create a living scene around it following our course lessons. We will be texturing a stylized scene featuring two cacti, rocks, a water tank, a wagon, a wooden coffin, and a couple of barrels. There will also be a double swinging saloon door on the property for you to texture something special. You will be able to hear the typical Wild West revolver hammer clicks and mysterious hissing sounds of the desert as you create this.

    Of course, you could set yourself a challenge and diversify aspects of the model such as adding different smaller assets or increasing the structural complexity of your scene by adding other Wild West buildings around the saloon.

    Part 1: Setting up Models for Texturing

    If you are a beginner, it is important that you learn the right techniques from the very start of your game texturing journey. We will be going through the most common issues people have when it comes to baking out texture maps. This will give you the best base possible before you learn about game texturing.

    You will learn how to add additional detail to your low-poly props to make them look like they have high topology, similar to a AAA game asset. We will make use out of Substance Painter’s particle brushes to generate crack

    s in one of our secondary assets - the skull. We will also project a pattern onto its horns and highlight mesh edges to get the most out of our asset.

    Part 2: Smart Materials

    As we move through the course we will be creating a wide variety of materials. You will learn how to turn these materials into something usable in all your future creations. In Substance Painter, these are known as SMART materials. We will be creating SMART meterials for wood, metal, stone, cactus, glass, and fabric.

    The best news is that you will be able to use these SMART materials in all your future projects, including this one.

    Simply put, the more of these special materials you have created, the faster your workflow will become. As part of ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’, we will learn how to use the SMART materials we created together with PBR material textures to get the best of both worlds.

    Part 3: UV Mapping

    Now, we all know how frustrating UV unwrapping and UV mapping can be - especially if you are new to the world of 3D texturing. So, I am happy to say as part of ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’, we will be covering amazing techniques to make the process a lot more automated.

    Using cutting-edge technology, we can now pretty much bypass the whole marking seams and UV mapping process entirely. We will use a variety of projection techniques to avoid UV seam artifacts in our textures. We will use tri-planar projection and cylindrical projection to help us get the patterns within seemingly plain areas.

    Part 3: Creating your Own Materials

    Creating materials using textures you can find anywhere on the internet, puts the power back in your hands. ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ will show you how to use your imagination to make your materials unique. This will include learning how to use transparent shaders to create water and glass see-through materials. And for sure, all of this will be done in Substance Painter exclusively.

    This keeps the process simple at the same time as applying professional 3D textures to your 3D models.

    Part 4: Create the Look & Feel of Hand-Painted 3D Models

    If you’re a fan of stylized game art and believe you had to have years of practice to get anywhere with your own texturing, I am here to prove you wrong.

    I will show you how to start the process and get amazing results in a matter of hours rather than years!

    Part 5: Alphas, Decals & Layer Stamping

    Gone are the days of sculpting every detail for every 3D model you create. Most of the work can be done through texturing.

    By completing ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’, you will have conquered a true Substance Painter experience and you will have learned one of the best game texturing comprehensive workflows out there.

    When we sat down as a team, our brief for this course was to take a complete beginner to Substance Painter and find the best ways of having them create a professional-looking textured 3D game asset in a few hours.

    ‘Substance Painter Beginner's Guide to Game Texturing’ will see us stamping out detail using alphas and normal map textures and blending their created information with mask generators using anchor points. This will help us blend in the textures with the newly created elements.

    You will find out how to work with multiple layer blending options such as multiply and overlay settings to get the best layer build up for your materials. You will also learn how to use a layer’s single channel workflow to have more control over your material PBR values. This will help you find out how to set up your materials to be easily overlayed on top of one another without any of the detail bleeding through.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Substance Painter
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :