در هسته توسعه بازی های موفق و طولانی مدت، دانش کامل رفتار کاربر و Monetization وجود دارد. در این دوره با مهارت های مورد نیاز برای استفاده از سرویس های یونیتی برای استفاده از تبلیغات و پیگیری رفتارهای کاربران آشنا می شوید. در ابتدا شما ساخت اسکریپت های متعدد مدیر در یک پروژه واحد را فرا خواهید گرفت. سپس، نمایش تبلیغات در محیط sandbox ، ایجاد مکان های سفارشی و سرویس های بازی را یاد خواهید گرفت. در نهایت، از Unity Analytics API برای ایجاد رویدادهای سفارشی قابل پیگیری ، مراحل داده ها و پیکربندی تنظیمات از راه دور برای تست آسان تر استفاده خواهید کرد. در پایان این دوره، یک درک بنیادی از سرویس های Monetization و Analytics خواهید داشت که به شما کمک می کند تا بتوانید در ساخت بازی های خود پیشرفت داشته باشید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
At the core of developing successful, long-lasting games is a thorough knowledge of user behavior and monetization. In this course, Building Games with Unity Services: Monetization & Analytics, you’ll discover the skills you need to leverage Unity Services to incorporate advertisements and track the behaviors of your players. First, you’ll learn how to efficiently structure multiple manager scripts within a single project. Next, you’ll dive into displaying ads in a sandbox environment, creating custom ad placements, and going live with your game services. Finally, you’ll use the Unity Analytics API to create custom trackable events, data funnels, and configure remote settings for easier testing. When you’re finished with this course, you’ll have a foundational understanding of the Unity Monetization and Analytics services that will help you as you move forward to building your own games. Software required: Unity 2018, Visual Studio.