توسعه بازی با Unity3D Volume II - 3dsMax و ZBrush Production Pipeline
این فیلم آموزشی برای کسانی طراحی شده است که می خواهند بر روند ساخت یک بازی نسل بعدی بر اساس موتور بازی Unity3D مسلط شوند. این دوره به جزئیات مدل سازی بازی ها با استفاده از Autodesk 3dsMax، ZBrush و موتور بازی Unity می پردازد.
- مدرس از مدل سازی کم پلیاستفاده می کند. او زیربخشی چند ضلعی ها برای ایجاد مدل های با وضوح بالا، آموزش طراحی filosofii و مفاهیم برای صنعت بازی را آموزش می دهد.
- در این دوره نشان می دهد که چگونه یک مدل کم پلی را در ZBrush وارد کنید و آنها را به اشیاء دقیق vysoko poligonale تبدیل کنید که متعاقباً نقشه معمولی برای وارد کردن به موتور Unity3D حذف شده است و به شما امکان می دهد تا در بازی مدل low poly با یک دید تقریباً مشاهده کنید. دقیقا مثل high poly.
- ما مسیر مفهومی را طی خواهیم کرد، فرآیندی منسجم برای ایجاد و پردازش مدل با استفاده از چندین بسته گرافیکی و در پایان یاد می گیریم که اشیاء ایجاد شده توسط ما را در موتور بازی وارد کنیم و آنها را به طور کامل با نیازهای بازی سازی نسل بعدی تطبیق دهیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Game Development with Unity3D Volume II - 3dsMax and ZBrush Production Pipeline
This video tutorial is designed for those who want to master the process of creating a next-gen game (the development of next-generation games) based on the game engine Unity3D. The course details the modeling for games using Autodesk 3dsMax, ZBrush, and Unity game engine.
- The instructor teaches the low-poly modeling, as well as methods of subdivision (subdivision) polygons to create high resolution models, trains filosofii design and concepts for the games industry.
- In course shows how to import a low-poly model in ZBrush and turn them into vysoko poligonale detailed objects from which subsequently removed the normal map for import into the engine Unity3D, allowing you to get in the game low poly model with a view almost exactly like the high poly.
- We will go the way of the concept, consistent process for creating and processing model using several graphics package, and in the end learn to import objects created by us in the game engine is fully adapting them to the requirements of Next-Gen Game Development.