ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش ساخت سیستم های اصلی یک بازی RPG کشاورزی دو بعدی در یونیتی و سی شارپ



    Unity 2D Game Developer Course Farming RPG

    آموزش ساخت سیستم های اصلی یک بازی RPG کشاورزی دو بعدی در یونیتی و سی شارپ

     

    آنچه یاد خواهید گرفت

    • توسعه بازی یونیتی 2دی برای یک RPG کشاورزی برای ایجاد سیستم های اصلی برای یک بازی از نوع Stardew Valley.
    • دوره سطح متوسط ​​به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با ایجاد اجزای پیچیده یونیتی با استفاده از برنامه نویسی سی شارپ ، یک بازی پیشرفته را بسازید.
    • 43 ساعت آموزش عمق و شامل پروژه کامل تکمیل شده با امتیاز ذخیره پس از هر سخنرانی است.
    • بازیSet-up the Player را در یک سلسله مراتب چند سطحی تنظیم کنید و حرکت و انیمیشن ها را با استفاده از رویدادها پیاده سازی کنید.
    • برای ساختن صحنه های بازی از چندین لایه TileMap استفاده کنید که حس عمق را نشان می دهد.
    • از Cinemachine برای ایجاد دوربین برای دنبال کردن بازیکن و ماندن در محدوده صحنه استفاده کنید.
    • با استفاده از اشیاء و پیش نویس های قابل دسترسی ، سیستم های جامع و موجودی را بسازید.
    • یک UI نوار موجودی بسازید که به بازیکن اجازه می‌دهد آیتم‌ها را برداشت، رها کند و مرتب کند.
    • یک سیستم زمان بازی و UI که رویدادهای مربوط به زمان را ایجاد می کند، پیاده سازی کنید.
    • یک مدیر صحنه ایجاد کنید که صحنه ها را با حرکت بازیکن بین آنها بارگیری و تخلیه کند.
    • از رابط های سی شارپ برای تعریف خصوصیات و روشهای GameObjects استفاده کنید تا با حرکت بازیکن بین صحنه ها ، وضعیت بازی خود را ذخیره کنید.
    • از نقشه‌های پنهان برای ذخیره ویژگی‌های شبکه استفاده کنید، مانند جایی که بازیکن می‌تواند آیتم‌ها را رها کند یا حفر کند.
    • ابزارهای متنوعی را که بازیکن می تواند از آن استفاده کند ، مانند یک حیاط برای حفر زمین و تبر برای خرد کردن درختان پیاده سازی کنید.
    • برای استفاده مجدد از اشیاء ، یک استخر شی بسازید.
    • یک مدیر VFX ایجاد کنید و جلوه های ذرات بسازید.
    • یک سیستم زراعی قابل تنظیم و انعطاف پذیر را پوشش می دهد که کاشت ، رشد و برداشت محصولات زراعی را پوشش می دهد.
    • یک منوی مکث ایجاد کنید که یک صفحه نمایش کامل مدیریت موجودی ، ذخیره بازی و ترک گزینه ها را فراهم کند.
    • قابلیت ذخیره و بارگیری پیچیده بازی را بسازید که از رابط های سی شارپ و سریال سازی باینری استفاده می کند.
    • عملکرد را برای سفارشی کردن کامل شخصیت های بازی خود پیاده سازی کنید.
    • مسیریابی پیچیده AStar را برای NPC های بازی و برنامه های حرکتی مبتنی بر زمان ایجاد کنید.
    • صداهای پخش کننده ، صداهای محیط و موسیقی بازی را پیاده سازی کنید.
    • یک چرخه روشنایی یک روز و شب را برای بازی ایجاد کنید - با استفاده از یک برنامه روشنایی که براساس فصلی قابل تنظیم است.

     

    الزامات
    لطفا اگر یک مبتدی مطلق هستید ، این دوره را خریداری نکنید. این دوره شامل اصول سی شارپ و یونیتی بیسیک نیست ، به عنوان مثال ، ساخت کلیپ های انیمیشن از Sprites و تنظیم کنترل کننده های اساسی انیماتور. آخرین چیزی که من می خواهم این است که شما ناامید شوید زیرا شما دانش اساسی لازم برای پیروی از سخنرانی ها را ندارید. این یک دوره متوسط ​​است و به مهارت های لازم در زیر نیاز دارید. من مطمئناً دوست دارم شما در این دوره ثبت نام کنید ، اما اگر این مهارت ها را ندارید با برخی از دوره های مبتدی شروع کنید و پس از ساختن چند بازی و داشتن سطح خوبی از دانش سی شارپ و یونیتی دوباره برگردید.

    • مهارت های Intermediate Unity Development - شما باید قبلاً چند نمونه اولیه یا بازی یونیتی ساخته باشید.
    • دانش خوب از یونیتی ادیتور ، و نحوه استفاده از ویژگی های اصلی آن.
    • دانش خوب از برنامه نویسی سی شارپ و اصول برنامه نویسی شی گرا.
    • دانش و درک خوب برخی از کلاسهای اصلی یونیتی API و کلاسهای سیستم سی شارپ.
    • تمایل به جستجوی هر چیزی که در کتابچه راهنمای اسکریپت یونیتی یا منابع سی شارپ به صورت آنلاین با آن آشنا نیستید.
    • نرم افزار رایگان Unity 3D game engine و Visual Studio Community Edition را نصب کنید.
    • کلاینت رایگان SourceTree git را نصب کنید تا به دنبال پروژه Unity تکمیل شده ارائه شده و شاخه های مربوط به سخنرانی های تکمیل شده کمک کنید.

     

    شرح
    آیا تا به حال خواسته اید RPG کشاورزی خود را ایجاد کنید؟ بازی هایی مانند Stardew Valley و Harvest Moon بسیار موفق بوده اند و شما نیز می توانید بازی خود را با کمک این دوره توسعه دهید. ما توضیح خواهیم داد که چگونه بسیاری از سیستم های اصلی و عملکرد بازی را توسعه دهیم. ما با یک پروژه خالی شروع می کنیم و سپس درس به درس بازی را توسعه می دهیم و تمام کدها و پیکربندی یونیتی را که نیاز دارید را پوشش می دهیم.این دوره با بیش از 44 ساعت فیلم سخنرانی، 99 سخنرانی، بسته دارایی های آغازین و یک پروژه یونیتی کامل است که می توانید دانلود کنید و دنبال کنید. ما حتی پروژه یونیتی دیگری را برای نشان دادن AStar ارائه می کنیم. بنابراین در حالی که خالق Stardew Valley بیش از 4 سال طول کشید تا بازی خود را بسازد، شما می توانید با استفاده از این دوره شروع به کار کنید و به طور بالقوه در زمان توسعه چندین ماه یا حتی سال ها صرفه جویی کنید. این یکی از جامع ترین دوره های متوسط توسعه یونیتی 2دی در Udemy است. ما امیدواریم که شما تصمیم بگیرید که دوره را طی کنید و به هزاران دانش آموز که قبلاً اقدامات بعدی خود را در پیشبرد مهارت های توسعه بازی یونیتی خود با استفاده از یک دوره پیشرفته و مبتنی بر پروژه متوسط ​​انجام داده اند ، بپیوندید. من مشتاقانه منتظر دیدن شما در سخنرانی ها هستم.

    این یک دوره متوسط ​​است - لطفاً قبل از گذراندن این دوره ، بخش مورد نیاز را برای تجربه مورد نیاز خود بررسی کنید

     

    این دوره برای چه کسی است:

    • توسعه دهندگان Intermediate Unity که می خواهند مهارت ها و دانش خود را با استفاده از یک دوره کامل پروژه ای گسترش دهند.
    • توسعه دهندگان یونیتی موجود که طرفداران Stardew Valley یا Harvest Moon هستند و می خواهند بازی Farming RPG خود را بسازند.
    • یک توسعه دهنده یونیتی که قبلاً چند نمونه اولیه یا بازی ساخته است و می خواهد یک دوره پروژه چالش برانگیز برای ارتقاء مهارت های خود داشته باشد.


    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn

    • Unity 2D Game Development For A Farming RPG to create the core systems for a Stardew Valley type game.
    • Intermediate level course will show you how to build a sophisticated game by creating complex Unity components using C# scripting.
    • 43 Hours of in depth tutorials and includes the full completed project with save points after every lecture.
    • Set-up the Player game object in a multi-level hierarchy, and implement movement and animations using events.
    • Use multiple tilemap layers to build game scenes which give a sense of depth.
    • Use Cinemachine to create a camera to follow the player and remain within the scene bounds.
    • Build comprehensive item and inventory systems using scriptable objects and prefabs.
    • Build an inventory bar UI that allows the player to pickup, drop and re-arrange items.
    • Implement a game time system and UI that generates time related events.
    • Create a scene manager that loads and unloads scenes as the player moves between them.
    • Use C# Interfaces to define the properties and methods gameobjects should implement to save their game state as the player moves between scenes.
    • Use hidden tilemaps to store grid properties, such as, where the player can drop items or dig.
    • Implement a variety of tools that the player can use, such as a hoe to dig ground and an axe to chop down trees.
    • Build an object pool to re-use objects.
    • Create a VFX Manager and build particle effects.
    • Implement a configurable and flexible crop system covering the planting, growing and harvesting of crops.
    • Create a Pause Menu that provides a full inventory management screen, save game and quit options.
    • Build sophisticated save and load game functionality that uses C# interfaces and binary serialisation.
    • Implement functionality to fully customise your game characters appearance.
    • Create sophisticated AStar pathfinding for the game NPCs and time based movement schedules.
    • Implement player sounds, ambient sounds, and game music.
    • Create a Day and Night lighting cycle for the game - using a lighting schedule configurable by season.

     
    Requirements
    Please do not buy this course if you are an absolute beginner.This course doesn’t cover C# and Unity basics, for example, constructing animation clips from sprites and setting up basic animator controllers. The last thing I want is for you to be frustrated and leave a negative review because you don’t have the required basic knowledge to follow the lectures. This is an intermediate course and you need the required skills listed below. I of course would love you to enrol in the course, but if you don’t have these skills start with some beginner courses and then come back once you have built a few games and have a good level of knowledge of C# and Unity.

    • Intermediate Unity Development Skills - you should have built a few Unity prototypes or games before.
    • Good knowledge of the Unity editor, and how to use it's main features.
    • Good knowledge of C# scripting and the fundamentals of object oriented programming.
    • Good knowledge and understanding of some of the main Unity API classes and C# system classes.
    • The willingness to look up anything you are not familiar with in the Unity scripting manual or C# resources online.
    • Install the free Unity 3D game engine software and Visual Studio Community Edition.
    • Install the free SourceTree git client to help follow along with the provided completed Unity project and the branches that correspond to completed lectures.

      
    Description
    Have you ever wanted to create your own Farming RPG? Games like Stardew Valley and Harvest Moon have been incredibly successful, and you too can develop your own game with the help of this course. We'll explain how to develop many of the core systems and game functionality. We'll start with a blank project and then develop the game lecture by lecture, covering all the code and Unity configuration you will need. This course is massive with over 44 hours of lecture videos, 99 lectures, a starter assets pack, and a complete Unity project that you can download to follow along. We even provide another Unity project to demonstrate AStar pathfindingو So while it took the creator of Stardew Valley over 4 years to create his game, you can get a head start by using this course, potentially saving many months or even years of development time . This is one of the most comprehensive intermediate Unity 2D development courses on Udemy. We hope that you decide to take the course and join the thousands of students who have already taken their next steps in advancing their Unity game development skills using a sophisticated, intermediate project based course. I look forward to seeing you in the lectures. This is an Intermediate Course - Please check the Requirements Section for the experience you need before taking this course

     

    Who this course is for:

    • Intermediate Unity Developers who want to extend their skills and knowledge using a full project based course.
    • Existing Unity developers who are fans of Stardew Valley or Harvest Moon and want to build their own Farming RPG.
    • A Unity developer who has previously built some prototypes or games and wants a challenging project course to level up their skills.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unity دیگر آموزش ها
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :