چه در حال برداشتن اولین قدمهای خود در توسعه توسعهدهندگان بازی باشید و چه برای ارتقای مهارتهای خود به سطح بعدی اینجا هستید، این دوره برای شما مناسب است.
شما سیستم مبارزات نوبتی خود را خواهید ساخت که به لطف scriptable objects هم بازی فوق العاده ای دارد و هم به راحتی قابل تغییر و گسترش است. شما دنیای وسیع یونیتی را کاوش خواهید کرد و همه چیز را از شگفت انگیز جلوه دادن بازی خود با Cinemachine و جلوه های پس از پردازش گرفته تا افزودن پیتزا با جلوه های ذرات را پوشش خواهید داد. ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم بازیهای شما سرگرمکننده و یک جشن برای چشمها هستند، با بازیکنانی که کاملاً در دنیایی که شما خلق میکنید غوطهور هستند.
وقتی صحبت از خلقت شد، یاد خواهید گرفت که چگونه به دنیای بازی خود جان بخشید. از ساختن محیطهای مسحورکننده با مدلهای سه بعدی و جن، تا احضار شخصیتهایی که مستقیماً به کاوش و نبرد میپرند. ما در حال غواصی عمیق در جنبههای هنری و جذاب خلق بازی هستیم و مطمئن میشویم که شما دانش لازم را برای زندهکردن ایدههای بازی خود دارید.
و از آنجایی که می دانیم فکر ساختن یک سیستم نبرد مقیاس پذیر می تواند دلهره آور به نظر برسد، ما شما را قدم به قدم از طریق آن راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا به راحتی در آن حرکت کنید.
این دوره برای توسعه دهندگان مبتدی یونیتی و مبتدی C شارپ طراحی شده است که درک اولیه از گردش کار 2D/3D دارند. برای هر کسی که آماده است پروژه بزرگ بعدی خود را انجام دهد عالی است. سازندگان در مدل سازی و کدنویسی واجد شرایط و با تجربه هستند، بنابراین می توانند مفاهیم پیچیده را به وضوح توضیح دهند و همچنین در طول مسیر سرگرم شوند.