ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش توسعه بازی بتل رویال در آنریل انجین 4 به همراه بلوپرینت



    Unreal Engine 4 Game Develop: Battle Royale with Blueprint

    آموزش توسعه بازی بتل رویال در آنریل انجین 4 به همراه بلوپرینت

    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • یک بازی تیراندازی ایجاد کنید.
    • با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه دهید.
    • آموزش برنامه نویسی با استفاده از نقشه ها
    • بیاموزید که چگونه یک مجموعه با کیفیت از فریمورک های شیء طرح اولیه بسازید.
    • نحوه ایجاد رابط کاربری پیچیده را بیاموزید.
    • برای یادگیری این دوره به هیچ وجه نیازی به تجربه برنامه نویسی نیست.
    • کسانی که قبلاً در ساخت بازی تجربه دارند، مهارت های توسعه خود را بیشتر خواهند کرد.

    الزامات
    منطق طبیعی در ذهن وجود دارد.
    می توانید Unreal Engine را اجرا کنید.


    درباره محتوا
    این دوره مجموعه ای کامل از آموزش های نوع بازی Battle Royale می باشد. ویژگی ها به قدری بزرگ هستند که در ویدیوی تبلیغاتی نشان داده نشدند تا همه ویژگی ها را نشان دهند. مثلا گلوله های شلیک شده همگی اثر رو به پایین دارند و بر اساس مسافت سرعت پرواز را کاهش می دهند. تمام ویژگی ها تا حد امکان با جزئیات ساخته شده اند.
    اکنون دوره به طور کامل تکمیل شده است و شما می توانید با مشاهده طرح کلی دوره ها، تمامی محتویات این مجموعه از دوره ها را یاد بگیرید.

    درباره Blueprint

    تمامی مطالب این مجموعه از دوره ها با استفاده از نقشه ها پیاده سازی شده است. مجموعه‌ای از پروژه‌های طرح اولیه با ساختاری واضح و گره‌های تمیز را خواهید دید، و زمان آن رسیده است که واقعاً عظمت طرح‌ها را درک کنید.
    اگر در محل کار در C++ توسعه می‌دهید، این شما را از تماشای دوره من کوچک‌ترین باز نمی‌دارد. از آنجایی که هر تابع در یک نقشه را می توان در C++ پیدا کرد، یادگیری طرح های اولیه همچنان می تواند در توسعه C++ به شما کمک کند.

    من تمام کارهای مربوط به این دوره را خودم انجام دادم، از جمله توسعه طرح اولیه، نوشتن سخنرانی، ضبط ویدیو، ضبط صدا، زیرنویس، ویرایش ویدیو، و حتی فناوری Green-Screen در ابتدای تبلیغ. همه جزئیات بارها و بارها بهینه‌سازی شده‌اند تا تجربه‌ای عالی را به شما ارائه دهند. ایجاد یک دوره آموزشی دشوار است. می دانم که هنوز خیلی چیزها وجود دارد که درست متوجه نشده ام، مانند لهجه انگلیسی ام، و امیدوارم بیشتر بفهمید. البته در صورت داشتن هرگونه سوال، نظر یا پیشنهاد می توانید با من تماس بگیرید و به محض مشاهده با شما تماس خواهم گرفت.


    لیست کامل دوره

    بخش 1: کارهای مقدماتی (4 درس)

    Unreal Engine را دانلود و نصب کنید.

    پروژه های بازی ایجاد کنید و منابع را وارد کنید.

    بخش 2: دانش پایه (4 درس)

    درک اولیه از موتور Unreal Engine.

    بخش 3: تنظیم پروژه (4 درس)

    ساخت چارچوب گیم پلی.

    تنظیمات ورودی را کامل کنید.

    بخش 4: انیمیشن BlendSpace (10 درس)

    بیاموزید که انیمیشن BlendSpace چیست.

    BlendSpace متحرک با کاراکترهای ایستاده، خمیده، مستعد، هدف گیری و چتربازی ایجاد کنید.

    بخش 5: انیمیشن AimOffset (7 درس)

    یاد بگیرید انیمیشن AimOffset چیست.

    هدف افست متحرک برای شخصیت های ایستاده، خمیده، مستعد و هدف ایجاد کنید.

    بخش 6: طرح انیمیشن (15 درس)

    بیاموزید که طرح انیمیشن چیست.

    ماشین‌های حالت انیمیشن کاراکتر بسازید که شامل تمام حالت‌های کاراکترها باشد.

    آموزش استفاده از نمودار متحرک

    توابع منطقی مرتبط با انیمیشن را تولید کنید.

    بخش 7: مونتاژ انیمیشن (6 درس)

    یاد بگیرید که انیمیشن مونتاژ چیست.

    یک مونتاژ متحرک از تجهیزات و سلاح های پس گرفتن بسازید.

    یک مونتاژ متحرک از تغییر مجلات و گلوله ها ایجاد کنید.

    مونتاژی از انیمیشن های تیراندازی ایجاد کنید.

    یک مونتاژ انیمیشن با استفاده از اشیاء ایجاد کنید.

    بخش 8: ویژگی های پایه شخصیت (14 درس)

    تنظیم اجزای کاراکتر

    ایجاد توابع کنترل ماوس

    عملکرد حرکت کاراکتر و تأثیر آن بر سرعت حرکت را ایجاد کنید.

    یک سوئیچ حالت ایجاد کنید.

    بخش نهم: مد شخصیت (6 درس)

    اجزای مدل اسکلت مد شخصیت را بسازید

    پوشش مواد.

    سیستم آواتار شخصیت. (آواتار به معنای تغییر مد است، آیا از کلمه درست استفاده می کنم؟)

    بخش 10: جدول داده های مورد (5 درس)

    ایجاد جدول داده سلاح، جدول داده مهمات، جدول داده لوازم جانبی سلاح، جدول داده تجهیزات، جدول داده های پزشکی.

    بخش 11: سیستم آیتم (2 درس)

    چارچوب سیستم مورد توضیح داده شد.

    ایجاد یک کلاس پایه آیتم.

    بخش 12: شیء وانت (8 درس)

    کلاس های پایه شی پیکاپ ایجاد کنید.

    اشیاء وانت برای اقلام، سلاح، لوازم جانبی سلاح، مهمات، تجهیزات، اقلام بهداشتی، اقلام انرژی و مد ایجاد کنید.

    بخش 13: موضوع مورد (9 درس)

    اشیاء مورد سلاح، از جمله عملکردهای اسکلتی، عملکردهای لوازم جانبی سلاح، اجزای صوتی و اجزای ذرات را ایجاد کنید.

    مهمات، تجهیزات، استفاده از نوع و اشیاء مورد مد ایجاد کنید.

    بخش 14: سیستم تولید آیتم (9 درس)

    قوانین تولید اقلام را توضیح دهید.

    ایجاد جداول داده های مربوط به احتمالات

    ایجاد منطق برای تولید اقلام.

    محاسبه محل نمایش اقلام

    بخش 15: ذخیره سازی داده ها (2 درس)

    چارچوب های ذخیره سازی داده ها

    ایجاد متغیرهای مرتبط با داده

    بخش 16: برداشت و دور انداختن اقلام (30 درس)

    شخصیت آواتار منطق ساخته شده است.

    جریان منطق آیتم Pickup and Discard توضیح داده شده است.

    عملکردهای مربوط به برداشت و دور انداختن مورد را ایجاد کنید.

    عملکرد تعویض سلاح

    بخش 17: ویژگی های سلاح (21 درس)

    ویژگی های هدف گیری سلاح، از جمله هدف گیری مستقیم و هدف گیری با دامنه باز.

    ویژگی های آتش، از جمله انیمیشن آتش، تغییر مجله، تغییر گلوله، لرزش صفحه، و انحراف متقاطع.

    عملکردهای گلوله، از جمله منطق سقوط گلوله و سوراخ گلوله.

    بخش 18: InventroyUI (20 درس)

    دانش اولیه تولید UI توضیح داده شده است.

    ساخت UI و تولید منطق.

    نمایش کاراکترهای سه بعدی در رابط کاربری، و همگام سازی تمام لباس ها.

    عملکرد کشیدن و رها کردن رابط کاربری

    بخش 19: رابط کاربری اصلی(9 درس)

    ایجاد رابط کاربری Crosshairs.

    ایجاد رابط کاربری ActionTips.

    ایجاد رابط کاربری MessageTips.

    ایجاد رابط کاربری UserInfo

    ایجاد رابط کاربری شمارش معکوس

    ایجاد رابط کاربری Directions.

    بخش 20: اشیاء مورد استفاده (6 درس)

    یک نوار پیشرفت UI موجودی ایجاد کنید.

    ایجاد یک نوار پیشرفت دایره ای

    یک منطق استفاده ایجاد کنید.

    ایجاد منطق بازیابی انرژی

    بخش 21: چتر نجات (9 درس)

    ساخت رابط کاربری چتربازی.

    ساختن بازیگر هواپیما.

    عملکرد پرواز سقوط آزاد را تولید کرد.

    عملکرد پرواز چتر نجات را تولید کرد.

    بخش 22: منطقه امن (4 درس)

    عملکرد نمایش را ایجاد کنید.

    توضیح منطق موقعیت تصادفی

    یک تابع زوم پیوسته ایجاد کنید.

    حرکت کاراکترها به داخل و خارج برای فعال کردن توابع مرتبط.

    بخش 23: Airdrop (4 درس)

    پرواز هواپیمای ایردراپ

    جعبه های ایردراپ.

    موارد موجود در ایردراپ

    بخش 24: منطقه بمباران (3 درس)

    نقاط انفجار.

    مناطق بمباران

    منطق اجرا

    بخش 25: رابط کاربری نقشه (9 درس)

    نقشه بزرگ و ساختمان رابط نقشه کوچک.

    حرکت نقشه بزرگ و بزرگنمایی.

    منطق حرکت نقشه کوچک

    ایجاد نقشه و تفسیر UV.

    نمایش مناطق امن، مناطق بمباران و نقشه مسیر پرواز.

    بخش 26: نقشه نهایی (2 درس)

    منطق مرتبط با انطباق با نقشه نهایی.

    این دوره برای چه کسانی است:
    افرادی که می خواهند بازی سازی را یاد بگیرند.
    افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند یا کمی تجربه دارند.
    برنامه نویسان، طراحان، بازی سازان.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Create a shooting game.
    Develop using Unreal Engine 4.
    Learn to program using blueprints.
    Learn how to build a quality set of blueprint object frameworks.
    Learn how to create complex UI's.
    No programming experience at all is required to learn this course.
    Those who already have experience in game development will further enhance their development skills.

    Requirements
    There is normal logic to the mind.
    You can run Unreal Engine.
    About the Content
    This course is a complete set of tutorials for the Battle Royale type of game. The features are so huge that they were not shown in the promo video to show all the features. For example, the bullets fired all have a downward effect and reduce the flight speed based on the distance. All features are made as detailed as possible.
    The course is now fully completed, and you can view the course outline to learn all the contents of this set of courses.
    About Blueprint
    All content in this set of courses is implemented using blueprints. You'll see a set of blueprint projects with a clear structure and clean nodes, and it's time to really understand the greatness of blueprints.
    If you develop in C++ at work, this won't stop you from watching my course in the slightest. Because every function in a blueprint can be found in C++, learning blueprints can still help you with your C++ development.

    Write at the end

    I did all the work on this course by myself, including blueprint development, lecture writing, video recording, audio recording, captioning, video editing, and even the Green-Screen technology at the beginning of the promo. Every detail was tweaked over and over again to give you as perfect an experience as possible. It's tough to produce a go-to course. I know there are still many things I didn't get right, like my English accent, and I hope you can understand more. Of course, you can contact me if you have any questions, comments, or suggestions, and I'll get back to you as soon as I see them.
    Full Course List

    Section1: Preparatory Work (4 lessons)

    Download and install the Unreal Engine.

    Create game projects and import resources.

    Section2: Basic Knowledge (4 lessons)

    A basic understanding of the Unreal Engine.

    Section3: Project Setting (4 lessons)

    Gameplay framework build.

    Complete the input settings.

    Section4: Animation BlendSpace (10 lessons)

    Learn what Animation BlendSpace is.

    Create animated BlendSpace with characters standing, crouching, prone, aiming, and parachuting.

    Section5: Animation AimOffset (7 lessons)

    Learn what Animation AimOffset is.

    Create animated offset aiming for characters standing, crouching, prone, and aiming.

    Section6: Animation Blueprint (15 lessons)

    Learn what Animation Blueprint is.

    Make character animation state machines that contain all the states of the characters.

    Learn to use an animation graph.

    Produce logic functions related to animation.

    Section7: Animation Montage (6 lessons)

    Learn what Animation Montage is.

    Create an animated montage of equipment and take-back weapons.

    Create an animated montage of changing magazines and bullets.

    Create a montage of shooting animations.

    Create an animation montage of using objects.

    Section8: Character base features (14 lessons)

    Set up character components.

    Create mouse control functions.

    Create the character movement function and its effect on the movement speed.

    Create a pose switch.

    Section9: Character fashion (6 lessons)

    Build character fashion skeleton model components

    Material masking.

    Character Avatar system. (Avatar means change of fashion, am I using the right word?)

    Section10: Item DataTables (5 lessons)

    Creation of Weapons DataTable, Ammo DataTable, Weapons Accessories DataTable, Equipment DataTable, Medicine DataTable.

    Section11: Item System (2 lessons)

    Item System Framework Explained.

    Creating an item base class.

    Section12: Pickup Object (8 lessons)

    Create pickup object base classes.

    Create pickup objects for items, weapons, Weapons Accessories, ammo, equipment, health items, energy items, and fashion.

    Section13: Item Object (9 lessons)

    Create weapon item objects, including skeletal functions, weapon accessories functions, sound components, and particle components.

    Create ammo, equipment, use type, and fashion item objects.

    Section14: Item Generation System (9 lessons)

    Explain item generation rules.

    Creating probability-related data tables.

    Making logic for generating items.

    Calculating where to display items.

    Section15: Data Storage (2 lessons)

    Data Storage Frameworks.

    Create data-related variables.

    Section16: Pickup and Discard Items (30 lessons)

    Character Avatar logic made.

    Pickup and Discard item logic flow explained.

    Make Pickup and Discard item related functions.

    Weapon switching functions.

    Section17: Weapon features (21 lessons)

    Weapon aiming features, including direct aim and open scope aiming.

    Fire features, including fire animation, magazine change, bullet change, screen shake, and crosshair deflection.

    Bullet functions, including bullet drop logic and a bullet hole.

    Section18: InventroyUI (20 lessons)

    Basic knowledge of UI production explained.

    UI construction and logic production.

    Display 3D characters in the UI, and synchronize all costumes.

    UI drag and drop function.

    Section19: MainUI

    (9 lessons)

    Making the Crosshairs UI.

    Making the ActionTips UI.

    Making the MessageTips UI.

    Creating the UserInfo UI.

    Creating the Countdown UI.

    Creating the Directions UI.

    Section20: Objects used (6 lessons)

    Create an inventory UI progress bar.

    Creating a circular progress bar.

    Make a usage logic.

    Making Energy Restoration Logic.

    Section21: Parachute (9 lessons)

    Making a skydiving UI.

    Making the Aircraft Actor.

    Produced the free fall flight function.

    Produced the parachute flight function.

    Section22: Safe Zone (4 lessons)

    Make the display function.

    Random position logic explanation.

    Create a continuous zoom function.

    Move characters in and out to trigger related functions.

    Section23: Airdrop (4 lessons)

    Airdrop plane flight.

    Airdrop boxes.

    The items in the airdrop.

    Section24: Bombing Zone (3 lessons)

    Blast points.

    Bombing zones.

    Execution logic.

    Section25: Map UI (9 lessons)

    Big map and small map interface building.

    Big map move and zoom.

    Small map movement logic.

    Map UV creation and interpretation.

    Display of Safe Zones, Bombing Zones, and Flight Route Maps.

    Section26: Final Map (2 lessons)

    Adaptation-related logic to the final map.

    Who this course is for:
    People who want to learn game development.
    People with no or some programming experience.
    Programmers, designers, game makers.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.


    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.


    13/07/2021 - 10:42

    سلام، محبت کنید حداقل هفته ای چند تا آموزش بذارید، خیلی از سایت هایی مثل سافت ساز عقب هستید توی این زمینه.

    ممنون

    13/07/2021 - 11:01

    سلام

    چشم حتما wink

    14/07/2021 - 02:43

    ممنون، موفق باشید2

    13/09/2021 - 15:00

    سلام آموزش ساخت بازی بتل رویالتون فقط 176 قسمت داره چون خود معلم میگخ میبینمتون در آموزش بعدی .ولی هنوز بازی کامل نشده مایی که پول دادیم و آموزش هارو خریدیم توقع نصفه بودن رو نداریم لطفا کامل کنید

    13/09/2021 - 15:06

    در ضمن آموزش ها از قسمت 150 شروع میشه

    22/09/2021 - 15:47

    سلام ، ببخشید الان اموزش کامل هست و برای دانلود اماده هست؟

    22/09/2021 - 15:49

    سلام وقتتون بخیر

    خیر، قسمت های اضافی به زودی بروی سایت بازگذاری خواهد شد.wink

    22/09/2021 - 16:12

    ممنون

    20/01/2023 - 14:45
    سلام 
    من وقتی که میخوام پارت ها رو دانلود کنم وارد یک صفحه دیگه میشه وی این ارور رو میده .
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
    من اشتراک خریدمو اینترنتم هم مشکلی نداره .
    اگه میشه من رو راهنمایی کنید .
    20/01/2023 - 18:05
    سلام وقتتون بخیر 
    لیک این فایل رو قرار ندادین؟!
    من هنگام دانلود با ارور برخورد میکنم.
    لطفا اگر قرار ندادین قرار بدین . با تشکر
    23/01/2023 - 13:06
    Mohsen00,

    سلام وقتتون بخیر. بخشی ازاین آموزش موجود هست و کامل نیست در حال تکمیل اون هستیم به محض تکمیل شدن فایل در سایت قرار خواهد گرفت . پیشاپیش از صبوری شما دوست عزیز متشکریم.
    1/03/2023 - 15:13
    سلام. لینک های دانلود مشکل دارن. 
    5/04/2023 - 14:33
    سلام من خرید کردم پولم کم شد ولی وی ای پی نشدم
    لطفا من رو وی ای پی کنید ممنون میشم.
    من ۲۸۰ تومن ازم رفت لطفا کمک کنید
    5/04/2023 - 14:35
    سلام من خرید کردم پولم کم شد ولی وی ای پی نشدم
    لطفا من رو وی ای پی کنید ممنون میشم.
    من ۲۸۰ تومن ازم رفت لطفا کمک کنید
    7/04/2023 - 21:56
    سلام وقتتون بخیر
    اکانت شما بررسی گردید و پرداخت موقتی از سمت شما مشاهده نشد، اگه هم مبلغی از حسابتون کسر شده معمولا بین 1 تا 72 ساعت از سمت بانک به حسابتون برگشت داده میشه، در صورتی که باز هم با گذشت زمان مورد نظر پول به حسابتون برگشت داده نشد، به پشتیبانی سایت در تلگرام یا ایتا پیام بدید تا بررسی بشه  wink 

    آی دی پشتیبانی در تلگرام و ایتا : @CGTools
    16/04/2023 - 16:04
    Milad17650,
    سلام وقتتون بخیر ممنون از صبوری شما همراهان عزیز لینک ها جایگزین شد.
    17/04/2023 - 23:54
    سلام لطفا ادامه این آموزش رو هم بزارین.فعلا فقط تا176 موجوده
    19/04/2023 - 05:02
    Milad17650,
    سلام وقتتون بخیر در حال پیگیری هستیم انشاالله اگر موجود باشد در اسرع وقت خواهیم گذاشت .
    10/05/2023 - 12:59
    سلام این آموزش ۲۲۲ قسمت داره که فقط ۱۷۶ قسمتش موجوده . لطفا اگر قرار دادید جواب بدید چون من اشتراک داره تمام میشه و منتظر می‌مانم تا وقتی قرار دادید اشتراک بخرم
    13/05/2023 - 18:27
    amir123.m,
    سلام وقتتون بخیر در حال پیگیری هستیم . در صورت موجود بودن چشم حتما در اسرع وقت لینکها بارگزاری خواهند شد .
    17/08/2023 - 13:35
    سلام خسته نباشید
    این دوره توی یودمی کامله.لطفا آپدیتش کنید هنوز 50قسمتش مونده

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :