چیزی که یاد خواهید گرفت
- اساسی ترین مفاهیم هنر سه بعدی در بلندر
- تمام ابزارهای ضروری برای مدل سازی سه بعدی
- بافت دهی و رندرینگ
- آشنایی با بخش های شروع به کار برای راحت کارکردن شما با نرم افزار
- انجام پروژه کامل و گام به گام در ایجاد یک صحنه سرگرم کننده قایق دزدان دریایی از ابتدا تا انتها
چه موضوعاتی پوشش داده شده است؟
این دوره طیف گسترده ای از موضوعات طراحی شده را پوشش می دهد تا شما را با اصول هر مرحله از پروژه آشنا کند، به طوری که در پایان شما واقعاً قادر به ایجاد صحنه های سه بعدی کامل از ابتدا تا انتهاخواهید بود.
در اینجا لیستی از برخی از موضوعات اصلی که در طول دوره در مورد آنها خواهید آموخت:
- مدل سازی سه بعدی و رایج ترین ابزارها مانند تقسیم بندی، اکسترود کردن و ایجاد هندسه جدید.
- در مورد چیزی به نام Modifiers بیاموزید، که جلوه های مدل سازی ویژه ای هستند که می توانید برای کارهای پیچیده مدل سازی استفاده کنید.
- اصول ایجاد مواد، از جمله استفاده از انواع مختلف بافت برای ایجاد پیچیدگی بیشتر.
- چگونه روشن کردن صحنه خود با استفاده از انواع مختلف نور،
- همچنین نحوه اضافه کردن نور محیطی.
- آموزش نحوهی تنظیم دوربین در صحنه به نحوی که صحنه خود را قاب کنید.
- آشنایی با دو موتور رندر متفاوت Cycles و Eevee که برای پردازش صحنه شما به تصویر نهایی استفاده می شوند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
The most fundamental concepts of 3D art and Blender. All the essential tools for 3D modeling, texturing, and rendering. Quick Start sections to quickly get you comfortable with the software. Full step-by-step project on creating a fun pirate raft scene from start to finish.
What Topics are Covered?
This course covers a wide range of topics designed to get you up to speed with fundamentals of each step of the creation pipeline so that in the end you're actually capable of creating full 3D scenes yourself from start to finish. Here's a list of some of the main topics that you'll learn about throughout the course: 3D Modeling and the most common tools such as subdividing, extruding, and creating new geometry. Learn about something called Modifiers, which are special modeling effects that you can use for complex modeling tasks. Fundamentals of creating Materials, including using different kinds of Textures to create more complexity. How to illuminate your scene using multiple kinds of Lights, as well as how to add ambient environment lighting. Learn how to position your Camera in your scene to frame the perfect final shot of your scene. Get introduced to two different Render Engines, Cycles and Eevee, which are used to process your scene into a final image.