چیزی که یاد خواهید گرفت
- برنامه نویسی بازی از یک کهنه کار صنعت که هنوز در خط مقدم کار می کند
- مجموعه ای از شیرجه های بسیار عمیق به کدهای پشت بازی GRIP: Combat Racing
- چگونه از داشتن یک ایده بازی با کد صفر تا اجرای نهایی پیش برویم
- نحوه راه اندازی آنریل انجین هم از روی سهام و هم از کد منبع
- استفاده از کنترل نسخه Perforce و نحوه کار موثر در یک تیم
- نحوه استفاده از ویرایشگر آنریل انجین
- استانداردهای کدنویسی و بهترین شیوه ها
- مشکلات رایج برنامه نویسی و راه حل های رایج آنها
- نوشتن کد خوانا، قابل نگهداری و در عین حال سریع و کارآمد
- ++C پیشرفته برای محو کردن آن دسته از برنامه های کدنویسی
- جادوی ریاضی برای حل بسیاری از مسائل رایج کدگذاری
- ریاضیات برداری پیچیده برای کار موثر در دنیای بازی سه بعدی
- درک چارچوب شی آنریل انجین برای ساخت بازی های حرفه ای
- برنامه نویسی گرافیک برای ایجاد و استفاده از مواد، سیستم های ذرات و هندسه رویه ای
- برنامه نویسی صوتی برای ایجاد و استفاده از نشانه های صوتی، کلاس ها و میکسرها
- درک دینامیک وسایل نقلیه و ساخت یک مدل فیزیک از پایه
- درک هوش مصنوعی و ساخت ربات وسیله نقلیه خودران
- درک دوربین ها و نحوه درخشش بازی خود
- نحوه ایجاد یک سیستم پیکاپ دارای سلاح و سایر قدرتها
- نحوه پیادهسازی آن سلاحها و قدرتآپها، از یک توربو ساده تا یک موشک خانگی
- نحوه تغییر کد منبع آنریل انجین و ارتقاء موتور
الزامات
- کامپیوتر ویندوزی 64 بیتی که قابلیت اجرای آنریل انجین را دارد
- دانش اولیه کار C++
شرح
سلام، به دوره، کد نویسی بازی آنریل انجین حرفه ای خوش آمدید. با نام مستعار، کتاب سیاه، اما چرا کتاب سیاه؟ خوب، اگر می خواهید تجربه کامل را داشته باشید، فقط ویدیوی پیش نمایش کوتاه را تماشا کنید. اما اگر مطالعه را دوست دارید، حدود 25 سال پیش، زمانی که من تازه وارد صنعت بازیها میشدم، چنین کتاب سیاهی ظاهر شد. کتاب برنامه نویسی گرافیکی پر از وودو کدنویسی که توسط نیروگاه برنامه نویسی مایکل ابراش نوشته شده است. و این کتاب سیاه، بسیاری از کدنویسها را مانند من، از توانمندی صرف، تا توانایی تولید چیزی شبیه به جادو روی صفحه، گرفت. افسانه ای بود. طبیعتاً از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است و در این دوره ما یک کتاب سیاه جدید برای نسل جدید ساختهایم، مجموعهای از مسترکلاسها در کدنویسی بازی آنریل انجین برای سال 2020. من می خواهم به شما بچه ها، آنچه را که مایکل آبرش به نسل من داد، به شما بدهم. من شما را از یک آنریل انجین ، به یک حرفه ای واقعی و یک دارایی ارزشمند برای هر کارفرمایی تبدیل می کنم. آخرین بازی من، GRIP: Combat Racing، تمرکز نیمه دوم این دوره خواهد بود، و ما شاهد اتفاقات وحشتناکی در زیر کاپوت آن خواهیم بود. ما قصد داریم تمام اسرار آن را فاش کنیم. این سفر شما را از یک تازهکار C++، تا نوشتن چالشبرانگیزترین بازی مسابقهای که تا به حال با آن درگیر بودهام، و چند تایی نوشتهام، خواهد برد. اما اگر ترسناک به نظر می رسد، نگران نباشید، ما این را داریم. ما میتوانیم این کار را با یکدیگر انجام دهیم. من به سبکی بیهوده ارائه خواهم کرد، بسیاری از مواردی را که نیازی به دانستن آنها ندارید کنار می گذارم، به شدت روی چیزهایی که واقعاً انجام می دهید تمرکز می کنم، و مثال های محکمی از نحوه اعمال آنچه را که انجام می دهید ارائه خواهم کرد. اینجا تدریس خواهد شد این یک دانشگاه نیست، این کار در دنیای واقعی انجام می شود، و به خوبی انجام آن نوعی کدنویسی است. این چیزهایی است که مستقیماً از میدان جنگ توسعه بازی گرفته شده است. پس از تثبیت کامل همه اصول، ترفندها و تکنیکها، الگوریتمها و بینشهایی را که از چندین دهه تجربه کدنویسی جمعآوری شدهاند، در اختیار شما قرار میدهم که میتوانید در بسیاری از ژانرهای بازی به کار ببرید. ما قصد داریم شما را به یک نینجا آنریل انجبن تبدیل کنیم. پس کد نویس یک را آماده کنید، زیرا ما کار داریم.
این دوره برای چه کسانی است:
- برنامه نویسان بازی می خواهند در آنریل انجین کار کنند
- کدنویسان بازی که می خواهند مهارت های خود را به بالاترین سطح برسانند
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
- Game programming wisdom from an industry veteran still working at the forefront
- A series of very deep dives into the code behind the game GRIP: Combat Racing
- How to go from having a game idea with zero code, all the way up to final implementation
- How to setup Unreal Engine both from stock build and from source code
- Using Perforce version control and how to work effectively within a team
- How to use the Unreal Engine Editor
- Coding standards and best practices
- Common programming problems and their common solutions
- Writing readable, maintainable, yet fast and efficient code
- Advanced C++ to buff those coding chops
- Mathematical magic for solving many common coding problems
- Complex vector mathematics for working effectively in a 3D game world
- Understanding the Unreal Engine object framework for creating professional games
- Graphics programming to create and use materials, particle systems and procedural geometry
- Audio programming to create and use sound cues, classes and mixers
- Understanding vehicle dynamics and building a physics model from the ground up
- Understanding artificial intelligence and building an autonomous vehicle bot
- Understanding cameras and how to make your game shine
- How to create a pickup system featuring weapons and other power-ups
- How to implement those weapons and power-ups, from a simple turbo to a homing missile
- How to modify the Unreal Engine source code itself, and perform upgrades to the engine
Requirements
- 64-bit Windows PC capable of running Unreal Engine
- Basic working knowledge of C++
Description
Hey there, and welcome to the course, Pro, Unreal Engine, Game Coding. aka, the Black Book, but why the Black Book? Well, just watch the short preview video if you want the full experience. But if you like reading, then around 25 years ago, when I was just entering the games industry, there emerged just such a black book. A book of graphics programming, full of coding voodoo written by the programming powerhouse that is Michael Abrash. And this black book, took many coders like myself, from being merely competent, to being able to produce something akin to magic on the screen. It was legendary. Naturally, a lot has changed since then, and in this course we've crafted a new black book for a new generation, a series of masterclasses in Unreal Engine game coding for the 2020s. I want to give you guys, what it was, that Michael Abrash gave my generation. I'm going to take you from being an Unreal Engine virgin, to being a real pro, and a prized asset to any employer. My last game, GRIP: Combat Racing, will be the focus for the latter half of this course, and we'll get to see an awful lot of what's going on under the hood there. We're going to expose all of its secrets. This journey will take you from being a C++ novice, all the way up to writing the most challenging racing game I've ever been involved with, and I've written a few. But if that sounds terrifying, don't worry, we've got this. We can do this, together. I'll be presenting in a no-nonsense style, side-stepping a lot of the hokum you don't need to know, focusing intently on the stuff you really do, and providing rock-solid examples of how to apply what you'll be taught here. This is not academia, this is real-world getting it done, and getting it done well kind of coding. This is stuff taken straight from the battlefield of game development. After firmly establishing all of the fundamentals, I'll be imbuing you with tricks and techniques, algorithms and insights, gathered from decades of coding experience that you can apply across many game genres. We're going to turn you, into an Unreal Engine Ninja. So get ready coder one, because we've got work to do.
Who this course is for:
- Game coders wanting to work in Unreal Engine
- Game coders wanting to take their skills to the top