راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط
Unreal Engine 5 Beginner's Guide to Building an Environment
در مورد این دوره
دوره آموزشی آنریل انجین 5 راهنمای مبتدیان برای ساخت یک دوره
بسته منابع
آیا تا به حال خواسته اید یک دنیای کامل بازی بسازید؟
به کتاب راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط بپیوندید، زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد. برای دریافت راهنمای کامل برای ساخت محیط بازی در آنریل انجین 5 (UE5)، از ایجاد منظره، تولید آب از میان کوه ها و بهترین ها هیجان زده شوید. روش قرار دادن محیطی اگر تا به حال می خواهید با آنریل انجین 5 شروع کنید یا از آنریل انجین 4 حرکت می کنید، این دوره کاملاً برای شما مناسب است. چه یک بازیباز ویدیویی باشید که میخواهید کنترل بازی را در دست بگیرید و آنچه را در اعماق تخیل خود پنهان کردهاید بسازید، یا یک طراح بازی باشید که میخواهید همه چیزهایی را که UE5 ارائه میدهد در یک نمای کلی و کامل پیدا کنید، این یک دوره آموزشی است. برای شما ایده آل است ما این دوره را از ابتدا طراحی کردیم تا فارغ از اینکه در چه سطحی هستید، بتوانید از راه دور به آن ملحق شوید و مهمتر از همه، بیشتر مهارت ها را برای ایجاد دنیای بازی سه بعدی خود بیاموزید. شما در استفاده از آنریل انجین 5 استاد خواهید شد. یک منظره پیچیده با یک رشته کوه چشمگیر و یک رودخانه پیچ در پیچ منتهی به ماهیگیر پر از زندگی بسازید. با استفاده از "راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ایجاد محیط" ساختن یک محیط سه بعدی با استفاده کامل از سه بعدی با یادگیری نحوه تغییر شکل مش و تنظیم خواص مواد. بافت ها یک سیستم آب قابل استفاده مجدد با آبشارها ایجاد کنید و غروب های جوی ایجاد کنید آتش برای شومینه ایجاد کنید با افزودن پرندگان و کرم شب تاب به محیط کار نفس بکشید. با یک کلبه ماهیگیر و یک مسیر چوبی، محیطی پیچیده در کنار رودخانه بسازید، آماده یک ماجراجویی جدید مدلسازی سه بعدی باشید. این دوره به شما امکان دسترسی به تقریبا 19 ساعت هنر سه بعدی در 93 دوره جامع را می دهدو در این دوره شما تمام تکنیک هایی را که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیرید. همانطور که یاد می گیرید چگونه در محیط های قدیمی بازی سه بعدی خود واقع بین باشید، این بخش اصلی از اهداف آموزشی این دوره خواهد بود. با UE5 پیش فرض در کلبه ماهیگیر خود در رودخانه قدم بزنید تا تجربه ای همه جانبه و پر از شگفتی ها و شگفتی ها را تجربه کنید. «راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط» به شما نشان میدهد که چگونه ساختار ساختمانی خودتان - کلبه ماهیگیر - را در UE5 طراحی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Quixel مطابق میل خود کار کنید. برای ایجاد محیط سه بعدی خود، تمام دسته بندی های درون کویکسل ها را مرور می کنیم: دارایی ها، بافت ها، عکس برگردان ها و شاخ و برگ. به ما بپیوندید تا بفهمید چگونه میتوانید از کویکسلهای متریال برای سفارشیسازی بافتها و تطبیق آنها با پالت رنگ جهان خود بهطور کامل استفاده کنید. با مدلسازی داخلی در خود UE5، هر مش را مطابق میل خود تغییر دهید. ما از انواع تکنیکهای مختلف استفاده خواهیم کرد. برای کنترل کامل روی دارایی های اسکن شده از خم، خم شدن، تغییر شکل و حتی برش را در شبکه برش دهید و اطمینان حاصل کنید که تنها محدودیت برای ساختن دنیای ما تخیل ما است.
سیستم آبی
شما سیستم آب خود را از ابتدا ایجاد خواهید کرد تا تصاویر راهنمای مبتدی آنریل انجین 5خود را برای ایجاد یک صحنه محیطی بهبود ببخشید. این شامل هر چیزی است که شامل آب VFX می شود، مهم نیست که چه نوعی را می خواهید ایجاد کنید. اگر این دوره را بگذرانید، اساساً می توانید از آن برای پروژه های آینده استفاده کنید. ما یک آب کاملاً ایجاد می کنیم که به ما امکان می دهد یک رودخانه جاری با آبشارها، یک جسم ساکن یا حتی چیزی در این بین ایجاد کنیم. بر راس مسلط شوید تا جریان های ورودی آب را مخلوط کنید و آب واقعی را برای آنریل انجین 5 خود برای مبتدیان راهنمای ساختن محیط ایجاد کنید. ما همچنین جلوه های بصری اضافی برای آب ایجاد خواهیم کرد تا جریان مایع خود را غنی کنیم. سیستم آب شامل استفاده از انواع تکنیکهای مادی، از جمله یک ذره برای دستکاری انیمیشنها و دادن حس ارگانیک خاص به آبشارهایمان است. محیطهای زندگی را ایجاد کنید با ایجاد گلهای در افق و کرمهای شب تاب، زندگی را در دنیای مجازی خود تنفس کنید. با بازیگوشی روی آب بدوید ما با مجسمه سازی دستی شکل پرندگان خود را با استفاده از مجسمه سازی داخلی UE5 شروع می کنیم. این به ما امکان می دهد با استفاده از یک ماده، حرکت تصادفی را به پرندگان اضافه کنیمبرای اراده پرنده ترتیب داده شده است. هدف ما ایجاد پرندگانی است که بر فراز افق پرواز می کنند، بنابراین هر دوست پردار یک انیمیشن پرواز منحصر به فرد در گله ارائه می دهد. ما همچنان به ایجاد اراده ای ادامه خواهیم داد که با بازیگوشی به آنها اجازه می دهد با استفاده از دنباله انیمیشن در صحنه ما بر روی آب پرواز کنند.
ذرات
«راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن یک محیط» به جزئیات در مورد تنظیم ذرات در آنریل انجین 5 (UE5) میپردازد. یاد بگیرید که از نیاگارا به طور کامل استفاده کنید. ما شروع می کنیم و از نیاگارا برای ایجاد جریان آب، کرم شب تاب و شبیه سازی مایع برای ایجاد آتش کمپ استفاده می کنیم.
زمین
در طول دوره، چندین تکنیک برای ساختن زمین در آنریل انجین 5 (UE5) را پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک زمین را به صورت دستی با یک مجسمه سازی یکپارچه علامت گذاری کنیم. این به ما کمک می کند زمین را از ارتفاع با استفاده از جابجایی برای تولید یک کوه ایجاد کنیم. واحدهای دوره همچنین شما را از طریق تطبیق پذیری روش های چشم انداز در UE5 راهنمایی می کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه (الف) یک منظره خودکار برای ایجاد بافت روی لایه خود ایجاد کنید، (ب) چگونه با ایجاد منظره خود از ابتدا، بافت رنگی سفارشی اضافه کنید، و (ج) چگونه انواع بافت های اضافه شده را بر اساس ارتفاع برای کوه ایجاد کنید.
جو و دوربین
«راهنمای مبتدیان آنریل انجین 5 برای ساختن محیط» با استفاده از سیستم ابر حجمی پویا، غروب خورشید را برای محیط زیست ایجاد می کند. در این مرحله یاد می گیریم که چگونه اتمسفر خود و جذب رنگ نور خورشید را تنظیم کنیم تا در محیط سه بعدی نور خورشید را اغراق کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر خورشید خود را قرار دهیم و مقیاس آن را افزایش دهیم تا یک عصر زیبا ایجاد کنیم. برای بستن آن یک دوربین خوب برای صحنه ایجاد می کنیم و یک ویدیو از نتیجه تمام شده برای نشان دادن کاری که انجام داده ایم می دهیم.
منابع دوره و موارد رایگان
راهنمای مبتدی آنریل انجین 5 برای ایجاد محیطی برای محیط زیست شامل 8 مبتدی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند تا سیستم آب خود را و یک نمونه نقشه بافت کوهستانی راه اندازی کنید. این دوره را بگذرانید و به خودتان اجازه دهید بخشی از یک سفر طراحی 19+ ساعتی باشید که با یک فانتزی آماده و پر از زندگی و انیمیشن، شما را نفس نمیکشد.
دوره مقدماتی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی توانید این دوره را کنار بگذارید بیایید در سپتامبر امسال چیزی عجیب و غریب و پر از زندگی بسازیم هنگامی که خود را تقویت کردید، تصور کنید که چقدر این فانتزی با سایر پروژه های 3D Tudor مطابقت دارد. خلاق باشید کلبه ماهیگیر خود را در رودخانه نزدیک قلعه قرون وسطایی با یک کیتباش مدولار در بلندر احساس کنید. همچنین به یاد داشته باشید که محیطی را در پشت یا بالای صحنه خود ایجاد کنید، چه مزرعه قرون وسطایی در دوردست با بلندر3 دوره نهایی صحنه قرون وسطی، یک کلیسا یا یک اجرا با بلندر به آنریل انجین 5 | لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطایی». از قدرت کامل بلندر 3 و آنریل انجین 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید محیط کلبه ماهیگیر خود را به عنوان بخشی از دوره آموزشی ساختن کیتباش مدولار در بلندر، در نزدیکی مرکز قرون وسطایی یا میخانه خود در کنار بندر بر اساس راهنمای مبتدیان برای مدلسازی سهبعدی یک صحنه، یا در کنار فواره یا آسیاب بادی قرون وسطایی شما با بلندر 2.8 ایجاد اولین مدل بازی سه بعدی یا بلندر به آنریل انجین 5.