- صادرات انیمیشن و دوربین
- وارد کردن ریگ ها و انیمیشن ها به Unreal
- نحوه تنظیم مواد
- نحوه استفاده از Quixel Bridge با Unreal
- نحوه راه اندازی و استفاده از مواد مخلوط کن Megascans
- نحوه پر کردن یک مجموعه با دارایی های Quixel Bridge
- درک حجم پست فرآیند
- مبانی نورپردازی
- مبانی ترتیب سنج
- درک دوربین ها در Sequencer
- وارد کردن انیمیشن ها به Sequencer
- محرک ذرات در Sequencer
- رندر شات از Sequencer
آموزش فیلم سازی با آنریل انجین و مگا اسکن های کویکسل
Filmmaking with Unreal and Quixel MegascansAbout This Class
رندر زمان واقعی بدون شک آینده فیلمسازی است. من از اولین نسخههای Unreal 4 برای فیلمسازی و انیمیشنسازی شخصی و حرفهای از آن استفاده کردهام. بدون نیاز به یک مزرعه رندر قدرتمند، میتوانید دنیاها و مجموعههای زیبایی را در یک موتور بازی رایگان بسازید و آن را روی یک رایانه رندر کنید. Unreal اکنون مجموعه ای از ابزارها را برای فیلمسازان در اختیار دارد و می تواند به راحتی یکی از فروشگاه های شما برای زنده کردن انیمیشن های شما باشد. Quixel Bridge به شما این امکان را می دهد که هزاران مدل و بافت واقعی واقعی را برای استفاده بدون هزینه اضافی در Unreal بیاورید. من برای استفاده از این دو ابزار قدرتمند در کار خود بسیار هیجانزده بودم، و امیدوارم با این دوره، بتوانید به راحتی آنها را به کار خود اضافه کنید.در این دوره، تمام مراحل و ابزارهایی را که برای آوردن یک فیلم انیمیشن به Unreal و رندر آن در زمان واقعی با مجموعه های ساخته شده از Quixel Bridge Assets نیاز دارید، مرور می کنم.
در طول 13 ویدیو، ما را پوشش خواهیم داد: