آموزش چگونگی ساخت یک صحنه "Lost Road” در آنریل انجین 4
Unreal Engine 4 - Learn How to Create a “Lost Road” scene
در این دوره، مدرس Michael Gerard به آموزش چگونگی ایجاد مدل های سه بعدی و یک صحنه با کیفیت بالا در برنامه Unreal ENgine 4 می پردازد. هدف از این دوره این است که به شما نشان دهد امکان ایجاد مدلهای کاملاً بهینه در برنامه Speedtree وجود دارد. فراتر از ایجاد مدل های ساده، مدرس به شما نشان می دهد چگونه می توانید بافت های خود را در Speedtree بسازید تا بتوانید مدل هایی از بافت های مختلفی که انتخاب کرده اید ایجاد کنید. در مورد بافت، مدرس به شما نشان می دهد چگونه می توان یک ترکیب ترکیبی بنام “Atlas” ایجاد کرد. این امر به شما کنترل کاملی بر کیفیت و بهرهبرداری خواهد داد. پس از اتمام پوشش گیاهی، مدرس به سمت ایجاد بافت هایی از جمله چمن ، سنگ و خاک حرکت می کند. مدرس تمام خلاقیت های خود را در صحنه آخر در موتور Unreal ENgine قرار خواهد داد و او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید جزئیات بیشتری را بدون از دست دادن عملکرد با دکمه ها اضافه کنید. اگر می خواهید صحنه هایی را برای نمونه کارها خود ایجاد کنید یا دانش خود را عمیق تر کنید، این دوره برای شما مناسب است.
آنچه یاد خواهید گرفت :
نحوه ایجاد بافت با کیفیت 4K در Quixel Mixer
با استفاده از Speedtree، مدل های بهینه ای را برای ارائه در زمان واقعی ایجاد کنید
نحوه ایجاد بافتهای ترکیبی در Speedtree و Photoshop
آموزش تکنیک های Post Processing ، نورپردازی و رندرینگ واقع گرایانه
و....
الزامات :
نسخه 4.22.3 از موتور Unreal Engine 4
اصول اولیه Unreal Engine 4 (کارایی آبجکت ها ، حرکت دوربین و غیره...)
نسخه Speedtree 8.4
Quixel Megascans ، Bridge و Mixer