در این سری از آموزشها، نحوه ایجاد و دستکاری مواد در Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار میدهیم. ما با یک نمای کلی از فرآیند ایجاد مواد شروع میکنیم. سپس به تئوری ایجاد مواد مبتنی بر فیزیکی خواهیم پرداخت. در اینجا ما در مورد خواص کلیدی یک ماده صحبت خواهیم کرد که تعیین می کند مواد شما در موتور چگونه به نظر می رسد. سپس با بحث در مورد حالتهای مختلف ترکیبی و مدلهای روشنایی عمیقتر به این ویژگیهای حیاتی خواهیم پرداخت. سپس در مورد هر ورودی مواد و چگونگی تأثیر آنها بر مواد و کاربردهای احتمالی آنها بحث خواهیم کرد. پس از آن، ما در مورد عبارات و توابع مواد، بلوک های سازنده برای ایجاد مواد با ظاهر باورنکردنی، یاد خواهیم گرفت. در نهایت، آنچه را که یاد گرفتهایم میگیریم و مجموعهای از مواد را برای یک پایه بازی در Unreal Engine 4 ایجاد میکنیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Introduction to Materials in Unreal Engine In this series of tutorials we will discuss how materials are created and manipulated in Unreal Engine 4.We'll start out by getting an overview of the material creation process. Then we'll dive into the theory of creating physically based materials. Here we'll discuss the the key properties of a material that will determine how your material will look in the engine. Then we'll dive deeper into these critical properties by discussing the different Blend modes and Lighting Models. Then we'll discuss each Material Input and how they affect the material and their possible uses. After that, we'll learn about material expressions and functions, the building blocks to creating incredible looking materials. Finally, we'll take what we've learned and create a set of materials for a game prop in Unreal Engine 4.