در این آموزش من تمام مراحل خود را برای ایجاد یک ماده پوسته اصلی در Unreal Engine 5 با استفاده از دارایی جدید VFACE از Texturing XYZ طی خواهم کرد. شامل بیش از 6.5 ساعت ایجاد و همچنین فایلهای پروژه است که میتوانید آنها را بررسی کرده و با داراییهای خود استفاده کنید.
مهم
مطمئن شوید که تنظیمات بازی را با کلیک کردن بر روی دکمه روشن در پنجره نمایش خاموش کرده اید. این اطمینان حاصل می کند که از تنظیمات حجم پست فرآیند استفاده می کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this tutorial I will be going through my entire process for creating a master skin material in Unreal Engine 5 using the new VFACE asset from Texturing XYZ. Included will be over 6.5 hours of creation as well as project files you can look through and use with your own assets.
Important
Make sure you turn off Game Settings by clicking the Lit button within the viewport. This will ensure that you are using the post process volume settings.