- نحوه پیمایش در رابط کاربری Unreal Engine 5 Blueprint editor
- متغیرها چیست و چگونه در کدنویسی استفاده می شوند
- نحوه و زمان استفاده از توابع، رویدادها و ماکروها
- راه های مختلف ارتباط طرح ها
- نحوه پیمایش در رابط کاربری طراح ویجت
- ویجتهایی را برای HUD بازیکنان ایجاد و تنظیم کنید
- نحوه ایجاد چند سیستم گیم پلی رایج
- Unreal Engine 5
- دانش اولیه کامپیوتر
- نقشه ها چیست
- نحوه پیمایش در رابط کاربری طرح Unreal Engine 5
- متغیرها چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم
- نحوه استفاده از متداول ترین گره های متغیر
- چگونه از توابع، ماکروها و رویدادها برای تمیز و کارآمد نگه داشتن پروژه خود استفاده کنید
- تفاوت بین انواع طرح ها مانند شخصیت ها، حالت های بازی و بازیگران
- ارتباطات طرح اولیه شامل ریخته گری، رابط ها و توزیع کنندگان رویداد
- نحوه کار آرایه ها و نحوه تغییر آنها در طول بازی
- نحوه تنظیم ورودی های پخش کننده از جمله ورودی های پیشرفته جدید
- اصول اولیه طرح های انیمیشن
- نحوه ایجاد و راه اندازی ویجت UI در صفحه پخش کننده
- نحوه تغییر طرح بندی ویجت ها و اتصال آنها به متغیرها و توابع
- نحوه ایجاد سلامت، تعامل، بازسازی و آسیب به سیستم های گیم پلی
- بازیگران، ذرات و جلوه های صوتی از جمله MetaSounds جدید
- سازمان کد
- مبتدیان برای کدنویسی در طرح های اولیه
- افرادی که می خواهند بدون زبان های متنی کدنویسی کنند
- مبتدیان تا Unreal Engine 5
آموزش شروع کار با بلوپرینت در آنریل اینجین 5
Unreal Engine 5 - Getting Started with Blueprints
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
در این دوره ما با اصول اولیه مانند طرحهای اولیه و نحوه پیمایش در ویرایشگر نقشه در Unreal Engine 5 شروع میکنیم، البته با ایجاد سیستمهای بازی و یادگیری نحوه استفاده از بسیاری از ویژگیهای اصلی نقشهها و همچنین نحوه استفاده از آن. راه اندازی ویجت ها و طرح های انیمیشن
هدف از این دوره این است که اطلاعات و دانش مفیدی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید سیستم های گیم پلی خود را در پروژه های آینده خود برنامه ریزی و ایجاد کنید و همچنین نقشه های سایر افراد را بخوانید که واقعاً می تواند به سرعت بخشیدن به روند یادگیری کمک کند. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی قبلی!
چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
این دوره برای چه کسانی است: