- با نحوه ایجاد یک FPS قدیمی مدرسه قدیمی مانند بازی کلاسیک DOOM در Unreal Engine 5 آشنا شوید
- نحوه ساخت سلاح های FPS ما در مورد نحوه ایجاد سلاح های مختلف از جمله: تپانچه، مینی تفنگ، موشک انداز و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.
- نحوه ایجاد رابط کاربری ما به نحوه ساخت بازی روی صفحه نمایش، HUD های پخش کننده، منوهای اصلی و موارد دیگر خواهیم پرداخت.
- چگونه می توانیم بازیگرانی مانند بشکه های انفجاری، درهای کشویی، درهایی که نیاز به کارت های کلیدی دارند، گدازه ها و موارد دیگر را در جهان بسازیم.
- چگونه با استفاده از درخت های رفتاری A.I پویا ایجاد کنیم
- ماژول های دوره:
- معرفی
- تنظیم شخصیت اول شخص
- ساخت سلاح
- ایجاد A.I
- ایجاد یک سیستم خسارت
- ساخت اشیاء جهان قابل تعامل
- طراحی سطح
- لمس نهایی
آموزش ساخت بازی کلون دوم در آنریل اینجین
How To Make A Doom Clone In Unreal Engine 5
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
کامپیوتری که قادر به اجرای موتور غیرواقعی است.
درک اولیه از Unreal Engine داشته باشید. نحوه حرکت در نما و نحوه ایجاد کلاس های طرح اولیه را بدانید.
شرح
این دوره به طور خلاصه
در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک FPS Retro مانند بازی های کلاسیک DOOM یا Wolfenstein ایجاد کنید. این گام به گام شما را راهنمایی می کند که چگونه می توانید این نوع بازی را با استفاده از Unreal Engine 5 ایجاد کنید.
بررسی اجمالی دوره
ما این پروژه را با استفاده از طرحهای Unreal Engine 5 یک سیستم اسکریپت بصری قدرتمند کدنویسی خواهیم کرد که به ما امکان میدهد این بازی را بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنیم.
این دوره شامل چندین فصل است که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد:
نحوه ساخت چندین سلاح مختلف مانند RPGS، مینی تفنگ و تپانچه با تعویض سلاح.
نحوه ایجاد 8 جن دشمن جهت دار درست مانند بازی های کلاسیک Doom و Wolfenstein و نحوه کدنویسی A.I دشمن با استفاده از Behavior Trees.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه چندین عنصر HUD مختلف مانند: بازی روی صفحه نمایش، پخش کننده HUDS، منوی اصلی و صفحه نمایش مکث ایجاد کنید.
نحوه ایجاد اشیایی که می توانیم در جهان قرار دهیم مانند درهایی که به کارت های کلیدی و بشکه های در حال انفجار و موارد دیگر نیاز دارند.
چه چیزی در داخل است
این دوره برای چه کسانی است:
یک سازنده بازی مبتدی یا متوسط که علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت FPS Retro در Unreal Engine 5 است.