- Unreal Engine ابزارهای متعددی برای اتصال اشیا به کاراکترها از طریق سوکتها، اتصال آهنگها و سیستمهای محدودیت دارد. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از این ابزارها برای بهبود توانایی شخصیت خود در برداشتن، انتقال و قرار دادن وسایل در صحنه استفاده کنید.
- با استفاده از Datasmith و ویژگی های اضافی در Sequencer، اصول وارد کردن فایل Static Mesh را بیاموزید. تکنیکهای فیلمبرداری را کاوش کنید و از قابلیتهای ویرایش Sequencer با ابزار CineCamera و آهنگهای اصلاح استفاده کنید.
- با نورپردازی بلادرنگ در Unreal Engine شروع کنید. نورها را کنترل کنید، ویژگی های آنها را ویرایش کنید و با استفاده از تکنیک های مختلف نورپردازی به اشیاء قهرمان نورپردازی کنید.
- حجم های پس از فرآیند و تکنیک های رندر نهایی را برای دستیابی به تصاویر با کیفیت پیکسل نهایی برای فیلم، تلویزیون و چاپ بیاموزید.
- Jérémie Passerin، انیماتور ارشد در Epic Games، به انجمن میرود تا درباره Control Rig صحبت کند.
- بریتنی بیگز، پرویز / هنرمند چیدمان خشن در DreamWorks Animation به Fellowship میپیوندد تا نحوه استفاده از Control Rig را برای ساخت Manō، یک فیلم کوتاه و انیمیشنی که تأثیر انسان بر کوسهها و صخرههای مرجانی را نشان میدهد، به اشتراک بگذارد.
شرح:
1. سیستمهای محدود، اتصال مسیرها و جابجایی فضا در UE5
2. Sequencer - ابزارها و تکنیک های دوربین سینما
3. مقدمه ای بر نورپردازی
4. ارسال حجم فرآیند و رندر با صف رندر رسانه
5. سخنران مهمان - جرمی پاسرین
6. سخنران مهمان - بریتنی بیگز