- با استفاده از روشهای خط لوله تولید استودیو بازیهای ویدیویی، VFX Real-Time در UE5 ایجاد کنید
- شبیه سازی ها را در Houdini و EmberGen برای گردش کار بهینه سازی شده و آماده تولید بازی ایجاد کنید
- با استفاده از Blender و Substance Designer، بافت ها و مش های با کیفیت و آماده بازی ایجاد کنید
- منطق Blueprint و سیستم های نیاگارا را برای اجرای FX در گیم پلی ایجاد کنید
- به تکنیک های پیشرفته تر برای ایجاد مواد برای VFX در UE5 شیرجه بزنید
- کسانی که به دنبال شغلی در صنعت بازی به عنوان VFX Artist هستند
- هنرمندان VFX به دنبال توسعه بیشتر مهارت های خود در Unreal هستند
- هنرمندان VFX به دنبال تغییر به Unreal و درک خطوط لوله برای تولید بازی هستند
آموزش ایجاد VFXهای علمی تخیلی در Unreal Endine پارت 2
UE5 Sci-Fi VFX – 3 Part Series Part 2
آنچه یاد خواهید گرفت :
این قسمت 2 در یک سری 3 قسمتی است که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از مفهوم تا تکمیل یک اثر داشته باشید و برای اجرای گیم پلی آماده باشید. شما خط تولید من را یاد خواهید گرفت که در بسیاری از FX های من در تولید بازی های AA و AAA استفاده شده است.
در قسمت 2 شما بیشتر بر روی اسلحههای FX تمرکز خواهید کرد، نحوه تعامل آنها با جهان، از منطق بازیکن و مونتاژ انیمیشن و عمیقتر کردن شیوههای تولید بازیهای ویدیویی. ما به استفاده از پرتابههای مختلف و پاسخهای برخورد از طریق منطق طرحواره میپردازیم. ما به روشهای مختلف رسیدگی به پرتابهها میپردازیم و بر روشهای عیبیابی تمرکز میکنیم تا بتوانیم مشکلاتی را که در محیط تولید به وجود میآیند بهتر هدایت کنیم.
ما عمیقتر در مواد غوطهور میشویم و تکنیکهای چالش برانگیزتری برای ایجاد FX را بررسی میکنیم. شامل چندین نقشه UV روی مشهای FX، متحرک کردن چشمکهای پوزه ما تنها با یک پارامتر، ایجاد توابع مواد بیشتر و نمایش پارامترهای پویا و اسکالر برای شیوههای انیمیشن عمیقتر برای استفاده در سیستمهای نیاگارا ما.
ما همچنین به شبیه سازی در Houdini و EmberGen خواهیم پرداخت. به شما نشان داده می شود که چگونه بافت های فلیپ بوک را بسته بندی و صادر کنید به گونه ای که به شما کمک می کند تا در عین ارائه گیم پلی FX با کیفیت بالا، بهینه و عملکردی داشته باشید. اگر به هیچ یک از بسته های نرم افزاری خارجی استفاده شده دسترسی ندارید، تمام بافت ها و مش های نهایی در دوره ارائه می شود.
در حالی که توصیه میکنم با قسمت 1 شروع کنید، اگر آن را رد کنید، همچنان فایل پروژه را برای استفاده همراه با این دوره دریافت خواهید کرد. چندین چیز وجود دارد که از قسمت 1 منتقل می شود، اما همچنان باید بتوانید بدون آنها مدیریت کنید.
قسمت 2 عظیم ترین بخش این مجموعه است و یک تجربه یادگیری غنی از ویژگی ها را ارائه می دهد که باید دانش پیشرفته تری را در مورد چگونگی به دست آوردن FX با کیفیت AAA برای تولید بازی به شما ارائه دهد تا بتوانید آن قطعه نمونه کار خیره کننده را ایجاد کنید. مطمئناً نظر استخدام کنندگان را جلب می کند.
پس شیرجه بزنید و بیایید کاردستی کنیم.
این دوره برای چه کسانی است: