- استفاده متفاوت از امیترها و رندرهای مختلف نیاگارا
- انواع مختلف VFX آماده بازی ایجاد کنید
- مواد اصلی مختلف برای VFX ایجاد کنید
- بافت نویز را مستقیماً در Unreal بپزید
- چندین محیط FX مانند قاصدک، باران، سقوط آب و غیره ایجاد کنید
- FX مهاجم مانند ضربه انرژی، برخورد صاعقه و پرتابه ایجاد کنید
- ماژول های سفارشی برای رفتار ذرات سفارشی ایجاد کنید
- برای برنامه ریزی رفتار VFX از طرح اولیه استفاده کنید
- از ماژول نیاگارا سفارشی برای ایجاد تجزیه کاراکتر استفاده کنید
- مفاهیم اساسی در پشت پارامترهای نیاگارا / فضاهای نام / تابع / ورودی پویا
چیزی که یاد خواهید گرفت
شرح
به راه حل تک دوره ای آنریل انجین خود برای Niagara VFX خوش آمدید، در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد انواع VFX مانند Portal FX، Rain FX، Projectile FX، Energy Strike، از هم گسیختگی کاراکترها و بسیاری موارد دیگر را یاد خواهید گرفت. و ما از پایه شروع می کنیم.
در بخش اول، با ایجاد FX قاصدک و شعلهانداز، تمام چیزهای اساسی را که باید در مورد نیاگارا برای ایجاد VFX مختلف بدانید، یاد خواهید گرفت. ما ابتدا مراحل مختلف امیتر را در داخل نیاگارا پوشش می دهیم، سپس شروع به استفاده از رندر اسپرایت می کنیم تا به ما کمک کند تا با ماژول های مختلف نیاگارا بیشتر آشنا شویم.
با تمام دانش و مهارتهایی که داریم، در بخش دوم، انواع VFX مانند پورتال FX، ضربه ضربهای FX، پروانهای FX، حمله مترور، حمله لیزری، ضربه انرژی، و FX پرتابه مانند تیغه بریدهشدن و پرواز ایجاد میکنیم. شمشیر ما با پورتال FX شروع می کنیم و شروع به اصلاح مواد اصلی خود می کنیم که در بخش آخر ایجاد شده اند تا از ویژگی های بیشتر VFX پشتیبانی کنند. سپس، ما از طرح اولیه برای ایجاد یک اسپاونر VFX استفاده می کنیم و از آن برای ایجاد این سطح ضربه ای ضربه ای و بدنه ضربه ای FX استفاده می کنیم. پس از آن، ما در مورد 3 حالت مهمی که یک VFX باید داشته باشد تا با ایجاد این حمله شهابسنگ کامل شود، صحبت خواهیم کرد. پس از آن، ما وارد مخلوطکن میشویم و یک شبکه پرتابه برای نیاگارای خود ایجاد میکنیم و از طرح اولیه برای کمک به ما در تولید شمشیر بریده تیغه و پرنده استفاده میکنیم.
در بخش سوم، نحوه ایجاد follow the leader FX، rain FX، waterfall FX، جلوه های حل کننده مختلف برای بافت، مش استاتیک و مش اسکلتی را یاد خواهید گرفت. ما با تمام مفاهیم اولیه ای که باید برای ایجاد یک ماژول نیاگارا سفارشی بدانید شروع می کنیم، سپس با دانش در مورد پارامتر نیاگارا، فضاهای نام، این را به دنبال رهبر FX ایجاد خواهیم کرد. سپس با کمی ریاضی بردار و مقداری محاسبه در ماژول های سفارشی خودمان، نسخه پیشرفته تری از آن را ایجاد می کنیم. سپس، با تمام چیزهایی که آموخته ایم، به نحوه ایجاد Rain FX، Waterfall FX و حل کردن FX برای بافت، مش استاتیک و ترکیب آنها با میدان فاصله نگاه می کنیم تا به ما در ایجاد تجزیه پویا کاراکتر کمک کند.
این جامع ترین دوره آموزشی Niagara VFX است که تا به حال به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد و پس از اتمام آن، باید بتوانید هر نوع VFX را که دوست دارید به تنهایی ایجاد کنید.