آموزش ساخت سیستم Traversal Parkour در آنریل انجین
Unreal Engine 5.3 - Building a Traversal Parkour System
در این دوره، مفاهیم ساخت یک سیستم Parkour پیمایشی که شامل صعود، هاپ، مانتو و خرک است را خواهید آموخت. مفاهیم پایه در پشت اکثر اکشن های پیمایش یکسان است. بنابراین یادگیری اصول اولیه به شما کمک می کند تا برای کاوش بیشتر و ساختن سیستم های پیشرفته آماده شوید.
این دوره یک نسخه ساده شده از سیستم پیمایش است که برای مبتدیان به راحتی قابل درک است.
مفاهیم موتور Unreal که در این دوره پوشش داده شده است تنها برای Traversal system کاربرد ندارد. می توان از آن در بسیاری از سناریوها در توسعه بازی استفاده کرد.
ما در طول این دوره فقط از انیمیشن های رایگان Mixamo استفاده خواهیم کرد. Motion Warping و Inverse Kinematics یا IK برای ساخت توانایی های Parkour استفاده خواهند شد. این دوره برای توسعه دهندگان Unreal Engine در هر سطحی طراحی شده است. در طول این دوره از طرح های اولیه استفاده می شود. ما با یک بخش مبتدی شروع می کنیم که مفاهیم Unreal Engine مورد استفاده در این دوره را پوشش می دهد و سپس پیاده سازی سیستم Parkour پیمایش را پوشش می دهد.
هدف این دوره پوشش دادن اصول اولیه ساخت سیستم Traversal Parkour با استفاده از موتور Unreal Engine است.
لطفاً درک کنید که این محصولی نیست که بتوان به راحتی در بازی ها از آن استفاده کرد. اما، این را به عنوان یک کارگاه آموزشی برای یادگیریUnreal Engine با یک مثال عملی از ساخت سیستم Traversal Parkour در نظر بگیرید. هنگامی که مفاهیم تحت پوشش را درک کردید و پایه های خود را قوی ساختید، در موقعیتی خواهید بود که محصولات و چارچوب های محکمی را توسعه دهید که تمام نیازهای بازی های نسل بعدی خود را پوشش دهد.