این دوره کاملاً بصورت Unreal Blueprints می باشد. هیچ تجربه برنامه نویسی لازم نیست، اما می تواند مفید باشد. در طول این دوره، ما سفر هیجان انگیز نمونه سازی اولیه یک بازی FPS را به طور کامل از ابتدا و با استفاده از قدرت نقشه ها آغاز خواهیم کرد. تعجب می کنید که چرا نقشه ها؟ خوب، اسکریپتنویسی بصری نه تنها برای مبتدیان مناسب است، بلکه راهی پویا برای مشاهده کد شما در عمل فراهم میکند و شما را از کار دلهرهآور غربال کردن خطوط بیشماری متن باز میدارد.
زرادخانه منابع ما شامل داراییهای رایگانی است که سخاوتمندانه توسط Epic Games، سازندگان با استعداد، و منابع بیشماری دیگر ارائه میشوند که نیازهای ما را برای VFX خیرهکننده بصری و SFX همهجانبه برآورده میکنند. هنگامی که برخی از این دارایی ها را بهینه سازی می کنیم و آنها را به صورت یکپارچه در بازی خود ادغام می کنیم، خود را آماده کنید.
همانطور که ما این دوره را به پایان می رسانیم، شما با موفقیت نمونه اولیه را برای ماجراجویی FPS تک نفره خود ساخته اید. از مجسمه سازی شخصیت بازیکن و طراحی سلاح ها گرفته تا ترکیب پیکاپ هایی مانند مهمات و سلامتی، ما به اصول طراحی سطح پایه می پردازیم و دنیای دیجیتال خود را با انواع دشمنان مهیب پر می کنیم. برای کشف تکنیک های مختلف و درک مناسب بودن هر رویکرد آماده شوید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This course is completely in Unreal Blueprints. No programming experience is required, but could be helpful.
Description
Greetings and welcome to the "Unreal Engine 5: First Person Shooter" course!
Throughout this program, we'll embark on the exciting journey of prototyping an FPS game entirely from scratch, utilizing the power of blueprints. Wondering why blueprints? Well, visual scripting is not only beginner-friendly but also provides a dynamic way to witness your code in action, sparing you from the daunting task of sifting through countless lines of text.
Our resource arsenal includes free assets generously provided by Epic Games, talented creators, and a myriad of other sources, catering to our needs for visually stunning VFX and immersive SFX. Brace yourself as we tweak and tailor some of these assets to seamlessly integrate them into our game.
As we wrap up this course, you'll have successfully crafted the prototype for your very own single-player FPS adventure. From sculpting the player character and designing weapons to incorporating pickups like ammo and health, we'll delve into the fundamentals of basic level design and populate our digital world with a variety of formidable foes. Prepare to explore different techniques and understand the appropriateness of each approach.