Digital Tutors - Professional Series - Game Boss Creation in ZBrush
Size : 2.43 GB | Software Used : ZBrush 4R4, TopoGun, Maya, Marmoset Toolbag, Photoshop
سلام
پستی که امروز برای شما آماده کردیم شامل یکی دیگر از آموزش ها بسیار زیبای شرکت دیجیتال تاتورز است که سعی کرده در این آموزش نحوه ساخت یک غول برای بازی ها رو با استفاده از نرم افزار ZBrush آموزش بدهد .
خروجی این آموزش میتونه برای موارد مختلف ازجمله بازی ها یا انیمیشن ها مورد استفاده قرار بگیره. به طراحان دیجیتالی توصیه میکنم این آموزش بسیار زیبا رو از دست ندن مخصوصا که این آموزش در سطح حرفه ای هم ارائه شده است .
اهداف این آموزش یادگیری سریع و فشرده میباشد. تنظیمات مورد نظر از ابتدا برای ساخت یک غول را تا آخر خواهید آموخت. تکنیک های ایجاد مش زیبراش، توپولوژی و روش های UV در TopoGun و Maya و دیگر تکنیک های مورد نیاز ساخت را در Marmoset را خواهید آموخت. قبل شروع این آموزش به شما توصیه میکنیم تا ZBrush،TopoGun و Maya را تجربه کرده باشید زیرا در غیر این صورت ممکن است آموزش برای شما سخت پیش برود.
این موضوع را در نظر داشته باشید که این آموزش به صورت کامل و گام به گام نیست، اما در مورد طرح و ایده کلی ار بخش های خاص این پروژه به صورت کامل توضیح داده میشود. همچنین اگر شما برای استفاده از هرکدام از این نرم افزارها تازه کار هستید، میتوانید به دیگر آموزش های موجود در تیم Digital Tutors مراجعه نمایید و یادگیری را هرچه سریعتر شروع نمایید .
پیش نمایش تصویری :
برای دانلود این مطلب میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید :
=====================
پسورد :www.cgtools.ir