در این مجموعه مراحل ساخت و مدل سازی این لاک پشت دوست داشتنی را از ابتدا تا انتها طی می کنم. من با روایت گام به گام روش و روند کار خود را مرور خواهم کرد. در طول مسیر ، من در مورد همه اینها صحبت خواهم کرد: طراحی ، UV ، مدل سازی ، مجسمه سازی ، بافت ، توپولوژی و حتی چند شکست.
من از Zbrush ، Maya و Mari با بخش کوچکی با استفاده از Substance Designer استفاده می کنم. من اصول نرم افزار را آموزش نخواهم داد اما 11 درس مینی برای آموزش تکنیکهایی که در کل استفاده می کنم را دارم .
پرونده ها شامل:
- 21 x فیلم روایت شده (اگر من ریاضیات را درست انجام داده ام فقط زیر 7 ساعت فیلم)
- 11 x مینی درس
- پرونده Zbrush و Low Poly OBJ
- بافتهای صادراتی نهایی
فصل های ویدئو:
00 - خط لوله دارایی Intro / VFX
01 - Ref پادشاه است
02 - انسداد Zbrush
03 - Retopo و UV
03b - Contopoing Cont. پوسته و دم
04 - گردش کار UV و UDIM
05 - جزئیات مجسمه سازی دست Zbrush
06 - جابجایی نقاشی در ماری
06b - حل مسئله Shell
07 - تجزیه و تحلیل رندر Pass اول
08 - پاس دوم زبروش
09 - تعادل Mari و Zbrush
10 - Color Block In و Mari Setup
11 - افزودن جزئیات بیشتر رنگ در Mari
12 - نقاشی دستی شل در ماری
13 - بررسی رندرها و ویرایش ها
13b - Final Mari Color Textures
14 - ساخت نقشه های ثانویه
15 - عینک ، ناخن و چشم
16 - بررسی اجمالی صحنه آرنولد رندر
17 - ارسال مورتم
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this series I go through the process of texturing and modeling this lovely turtle from start to finish. I will go through my methodology and workflows with step by step narration. Along the way I’m going to talk about it all: Design, UVs, modelling, sculpting, Texturing, topology and even a few failures.
I use Zbrush, Maya and Mari with a small section using Substance Designer. I will not be teaching the very basics of the software but do have 11 mini lessons throughout to teach techniques I use throughout :)
Files Included:
21 x Narrated Videos (Just under 7 hours of footage if I've done the maths right)
11 x Mini Lessons
Zbrush File and Low Poly OBJ
Final Exported Textures
& More
Video Chapters:
00 - Intro / VFX Asset Pipeline
01 - Ref is King
02 - Zbrush Blockout
03 - Retopo & UVing
03b - Retopoing Cont. Shell & Tail
04 - UV and UDIM Workflow
05 - Zbrush Hand Sculpted Details
06 - Painting Displacement in Mari
06b - Shell Problem Solving
07 - Analysing a First Pass Render
08 - Zbrush Second Pass
09 - Mari and Zbrush Balancing
10 - Colour Block In and Mari Setup
11 - Adding More Colour Details in Mari
12 - Shell Hand Painting in Mari
13 - Checking Renders and Making Edits
13b - Final Mari Colour Textures
14 - Making Secondary Maps
15 - Glasses, Nails and Eyes
16 - Arnold Render Scene Overview
17 - Post Mortem