Digital Tutors - Professional Series - Creating Character Variation with Texture Maps
Time : 1h 29min | Size : 1.90 GB| Project files : included | Software used : Maya 2012, Zbrush
با سلام.
در این دوره آموزشی ، مدرس در مورد روند کار دخیل در ساخت تکسچر هایی با قابلیت تعویض ، برای ساخت شخصیت های متفاوت با استفاده از یک مدل ، بحث خواهد کرد. در بیشتر موارد ، به عنوان مثال در بازی ها ، شخصیت های ساده ای وجود دارند که در پس زمینه بازی از آن ها استفاده میشوند ، مانند تماشاگران در بازی های ورزشی .انیمیشن و مدل این شخصیت ها یکی است ، اما باید ظاهری متفاوت داشته باشند .
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this course we will discuss workflows involved in creating swappable maps to define different characters using identical geometry. In many cases, games for instance, you may have some basic characters that are used for background. In the case of a sports game, you may have cheering fans in the crowd. While the animation, and thus the base geometry, can remain the same, the characters need to look different based on the teams, locations, etc... In this course we'll learn to create multiple characters and then bake maps based on identical geometry to swap out the different characters on a previously animated mesh.