این آموزش به درخواست alipower در سایت قرار داده شده است.
Run Time: 2h 51m | Project Files : Included | Software Used : Photoshop CS6, Maya 2009, ZBrush 4R4
سلام
در این آموزش ما نحوه ی ساخت یک کاراکتر خیالی به طور کامل ( از مدلسازی تا رندر نهایی ) را به شما آموزش می دهیم. ما ابتدا با جمع آوری رفرنس ها کار خود را شروع می کنیم.در ادامه ، ما یک Basemesh از قبل ساخته شده در مایا را Sculpt می کنیم ، و سپس با استفاده از زیبراش آنرا تکسچرینگ می کنیم و در نهایت کار خود را در نرم افزار فوتوشاپ رندر می کنیم.در انتهای این آموزش شما یک درک عمیق از نحوه ی ساخت یک کانسپت با جزییات بسیار بالا را خواهید داشت.
پیش نمایش تصویری :