آموزش مدلینگ و بافت دهی شخصیت برای بازی – پایپ لاین کامل
Character Modeling & Texturing For Game – Complete Pipeline
در این دوره، مدرس Nalini Kanta Jena نحوه مدلینگ و بافت دهی شخصیت را برای بازی در برنامه های Zbrush ، Maya ، Topogun و Substance Painter آموزش می دهد. اگر قصد دارید که فرآیند کامل ایجاد کاراکتر بازی را یاد بگیرید، دوره را مشاهده کنید. این دوره برای مبتدیان است، بنابراین دانش قبلی لازم نیست. می توانید از ابتدا شروع کنید. عناوین اصلی این دوره، شامل : مدلسازی و حجاری کردن شخصیت ها در زیبراش ، Retopology در مایا ، Topogun و زیبراش ، UV Unwrapping در مایا ، بافت دهی در سابستنس پینتر ، رندرینگ در سابستنس پینتر و غیره... می باشد.