- ما می خواهیم با ایجاد یک ویژگی رشد که محرک اصلی FX ما خواهد بود، شروع کنیم.
- از این ویژگی ما قادر خواهیم بود یک شبکه VDB در حال رشد و همچنین اشعه لیزری تولید کنیم.
- ما میخواهیم ویژگیهای سفارشی مختلفی را تنظیم کنیم تا بعداً به سایهزنی کمک کنیم.
- ما همچنین در جایی که لیزر هندسه را ایجاد می کند دود تولید می کنیم و همچنین یک حجم مه ساده ایجاد می کنیم تا کمی محیط را به صحنه اضافه کنیم.
- جدای از هندسه کلاه ایمنی که ارائه خواهد شد، ما قصد داریم همه چیز را از ابتدا مستقیماً در داخل هودینی ایجاد کنیم.
- برای رندر از Redshift استفاده می کنیم. بعد از اینکه همه مواد را تنظیم کردیم، بهترین راهها برای راهاندازی پاسهای رندر مختلف برای ترکیب را بررسی میکنیم.
- در نهایت، ما همه چیز را در Nuke جمع آوری می کنیم، جایی که با بازسازی پاس زیبایی شروع می کنیم.
- با جدا کردن همه AOV های خود، کنترل کاملی بر تمام جنبه های رندر مانند بازتاب، specular و GI خواهیم داشت.
- ما میخواهیم پاسها و ویژگیهای سفارشی را برای ایجاد لایههای جدید و ارائه جزئیات بیشتر به صحنه ترکیب کنیم.
- شما تمام هندسه مورد نیاز را همراه با دانلودها خواهید داشت.
- آرشیو دانلود شامل فایل تکمیل شده پروژه هودینی (نسخه 19.0.622) نیز می باشد.
آنچه درهودینی انجام می دهید :
تفسیر
Nuke Compositing :
دانلودها :
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
ویدئـو پیش نمایش
این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد
جعبـه دانلود
پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.
فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.