بیش از 100 ساعت کلاس در زمینه مجسمه سازی در زبراش، Marvelous Designer، آناتومی صورت، سابستنس دیزاینر، سابستنس پینتر و موارد دیگر.
اصول زبراش (اصول، عملی)
شرح
یک مقدمه 4 ساعته عمیق با تمام اصول اولیه زبراش که برای شروع مجسمه سازی در نرم افزار باید بدانید. ما موضوعات زیر را پوشش می دهیم:
- تاریخچه غیر رسمی زبراش و رابط آن.
- کار با Dynamesh.
- مهم ترین براش ها برای استاد.
- پوشش، تبدیل و مفهوم ابزارهای فرعی.
- درک محل قرار دادن منابع خود بر روی صفحه نمایش
- تظاهرات مجسمه سازی عمیق.
آنتروپومتری و مشاهده (مبانی، تئوری، عملی)
شرح
یک کلاس 4 ساعته که مقدمات لازم برای مطالعه صحیح آناتومی صورت را فراهم می کند.
موارد زیر را پوشش می دهیم:
- آنتروپومتری چیست و چرا آن را مطالعه کنیم.
- مهمترین معیارها برای ایجاد یک سر موفق
- خواندن صفحات صورت.
- لایه های مختلف آناتومیکی صورت
- اهمیت شکل ها در مقابل آناتومی
- نکاتی برای یافتن منابع عالی قبل از مجسمه سازی.
- این کلاس شروع طبیعی کلاس های ما در مورد آناتومی است و ابتدا باید آن را تماشا کرد.
طراحی سرها در زبراش(اصول، عملی)
شرح
تکنیک های پوشش 3 ساعته کلاس برای ترسیم صحیح سر از یک کره در زبراش با استفاده از Dynamesh.
موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
- مراجع خوب در مقابل بد
- مقیاس مناسب صحنه زبراش.
- مفهوم جزئیات اولیه، ثانویه و ثالث.
- تمرین های ساده برای بهبود مهارت های مجسمه سازی.
- تکنیک هایی برای بهبود مشاهده نسبت ها، هواپیماها و شبح ها.
- از آنجایی که این موضوعات پیچیده هستند و ظرافت ها مهم هستند، از ما انتظار دارید که به پوشش آنها در تمام طول بلوک مجسمه سازی صورت ادامه دهیم.
آناتومی صورت (جایزه)
شرح
تایم لپس طراحی کامل برای یک هد بر اساس چند فرد، به ویژه کیلیان مورفی. جلسه 75 دقیقهای مجسمهسازی با سرعت 2 برابر است، اما میتوانید با کنترلهای پخشکننده تعبیهشده آن را با سرعت واقعی تماشا کنید. یک .ZTL و .OBJ از نتیجه نهایی به عنوان جزوه گنجانده شده است.
کار با بخش های فرعی و اسکن داده ها (اصول، عملی)
شرح
کلاس 3 ساعته کار با زیرمجموعه ها در زبراش با استفاده از سرهای مجسمه سازی شده و داده های اسکن. ما پوشش می دهیم:
- آشنایی با نحوه کار با بخش های فرعی
- Polygroups، Creases و خلاصه ای از زمدولار
- کار با لایه ها و اهداف مورف
- انتقال سریع توپولوژی با Zwrap
- طرح ریزی جزئیات پس از انتقال توپولوژی
- ارائه چندین گردش کار برای کار با داده های اسکن
ایجاد جزئیات سوم (متوسط، تئوری، عملی)
شرح
یک کلاس 4 ساعته در مورد فرآیند کامل برای ایجاد جزئیات سوم (سطحی) برای چهره ها در زبراش. ما موضوعات زیر را پوشش می دهیم:
- تفکیک تمام انواع مهم جزئیات پوست
- چگونه یک سر را بدون از بین بردن بیانگری جلا دهیم
- تکنیک های رویه ای برای تولید سریع جزئیات
- استفاده مناسب از لایه ها و اهداف مورف
- ما همچنین در مورد مبادله بین کارایی و دقت در رویکرد شما صحبت میکنیم و در مورد استفاده از راهحلهای آماده جزییات درجه سوم مانند TexturingXYZ یا اسکن دادهها در مقابل ایجاد همه چیز با دست صحبت میکنیم.
پخت و صادرات از زبراش (متوسط، عملی)
شرح
یک سخنرانی 2 ساعته پر از نکات و ترفندها برای داشتن بهترین پخت و انتقال داده ممکن بین زبراش و سابستنس پینتر. ما پوشش می دهیم:
- چگونه Highres خود را از زبراش صادر کنیم.
- چگونه اشعه ماوراء بنفش، صافی و مشکلات عادی را برطرف کنیم.
- صادرات لایه های ارتفاع از زبراش به سابستنس پینتر.
- با استفاده از مواد نقاش Baker.
تا کردن مجسمه سازی و روتوش در زبراش (پیشرفته، عملی)
شرح
یک کلاس کاملاً عملی 4 ساعته که به درک نحوه مجسمهسازی و روتوش چینها با دست در زبراش اختصاص دارد. ما به طور مفصل پوشش می دهیم:
- چگونه با استفاده از تمام براش های اصلی چین ها را در زبراش مجسمه سازی کنیم.
- نحوه اضافه کردن چین های حافظه به لباس
- نحوه ایجاد تمبرهای آلفای تاشو در Marvelous Designer برای استفاده در زبراش.
- نحوه استفاده از براش های Xtractor و عملکرد Morph UV برای نمونه برداری و استفاده مجدد از جزئیات تا و درز.
ایجاد سطح سخت با مارکو پلوف (پیشرفته، تئوری، عملی)
شرح
یک استریم 3 ساعته گیک بیرون با سطح سخت با Marco Plouffe از Keos Masons. موارد زیر را پوشش می دهیم:
- گفتگو در مورد مدیریت زمان و سلامت روان
- توسعه گردش کار کارآمد.
- طراحی سطح سخت و زبان شکل.
- مسدود کردن کاراکترهای سطح سخت
- پرداخت و جزئیات کاراکترهای سطح سخت.
- نکات تکسچرینگ و رندرینگ
- بیش از 100 ساعت آموزش هنر شخصیت ضروری
- کلاس های مبتدی تا پیشرفته مجسمه سازی در زبراش.
- کلاس های تولید پوشاک مبتدی تا پیشرفته با Marvelous Designer.
- همه آنچه که باید در مورد آناتومی صورت به عنوان یک هنرمند بدانید.
- کلاس های نقاش و طراح مواد برای تمام سطوح مهارت
- نمای کلی از هنر شخصیت برای خط لوله و ابزار بازی های ویدیویی.
- کلاس های رتوپولوژی با استفاده از تری دی مکس یا مایا.
- و حتی بیشتر
مدل ها و ابزارهای گنجانده شده
- بدنه های پایه نر و ماده جعلی
- مش پایه سر با UV
- نمونه های طراح شگفت انگیز
- طراح مواد به عنوان مثال نمودارها و بافت ها
- سرهای حجاری شده برای زبراش و بلندر.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
100+ hours of classes on sculpting in Zbrush, Marvelous Designer, facial anatomy, Substance Painter, Substance Designer and more.
(Zbrush Fundamentals(FUNDAMENTALS, PRACTICAL
Description
A 4-hour in-depth introduction to all the basics of Zbrush that you need to know to get started sculpting within the software. We cover the following topics:
- An Unofficial History of Zbrush and its Interface.
- Working with Dynamesh.
- The Most Important Brushes to Master.
- Masking, Transforming and the Notion of Subtools.
- Understanding Where to Place your References on your Screen
- In-Depth Sculpting Demonstrations.
(Anthropometry and Observation(FUNDAMENTALS, THEORY, PRACTICAL
Description
A 4-hour class laying the groundwork necessary to properly study facial anatomy. We cover the following:
- What Anthropometry is and why study it.
- The Most Important Measurements to Create a Successful Head.
- Reading the Planes of the Face.
- The Different Anatomical Layers of the Face.
- Importance of Shapes vs Anatomy.
- Tips to Find Great References Prior to Sculpting.
- This class is the natural beginning to our classes on anatomy and should be watched first.
Sketching Heads in Zbrush (FUNDAMENTALS, PRACTICAL)
Description
3-hour class covering techniques to properly sketch a head from a sphere in Zbrush using Dynamesh. We’ll cover the following:
Good vs Bad References.
- Proper Zbrush scene scale.
- The concept of primary, secondary and tertiary details.
- Simple exercises to improve our sculpting skills.
- Techniques to improve our observation of proportions, planes and silhouette.
- As these topics are complex and the subtleties important, expect us to continue covering them all the way throughout the Facial Sculpting block.
facial anatomy (BONUS)
Description
Full Sketching Timelapse for a head based on a few individuals, notably Cilian Murphy. The 75-minute sculpting session is at 2x speed but you can watch it at real-time speed with the embedded player controls. A .ZTL and .OBJ of the final result is included as handout.
Working with Subdivisions and Scan Data (FUNDAMENTALS, PRACTICAL)
Description
A 3-hour class on working with subdivisions in Zbrush using sculpted heads and scan data. We cover:
- Understanding How to Work with Subdivisions
- Polygroups, Creases and a Brief Overview of ZModeler
- Working with Layers and Morph Targets
- Quickly Transferring a Topology with Zwrap
- Projecting Details after a Topology Transfer
- Presenting Multiple Workflows to Work with Scan Data
Creating Tertiary Details (INTERMEDIATE, THEORY, PRACTICAL)
Description
A 4-hour class on the full process to create tertiary (surface) details for faces in Zbrush. We cover the following topics:
- A breakdown of all the important types of skin details
- How to polish a head without sacrificing expressivity
- Procedural techniques to generate details quickly
- The proper use of Layers and Morph Targets
- We also talk about the tradeoff between efficiency and precision in your approach and discuss the usage of ready-made tertiary detail solutions like TexturingXYZ or scan data versus creating everything by hand.
Baking and Exporting Out of Zbrush (INTERMEDIATE, PRACTICAL)
Description
Click here to download the Substance Player Height Difference helper tool. A 2-hour lecture filled with tips and tricks to have the best possible bake and data transfer between Zbrush and Substance Painter. We cover:
- How to Export your Highres from Zbrush.
- How to Fix UV, Smoothing and Normal Issues.
- Exporting Height Layers from Zbrush to Substance Painter.
- Using Substance Painter’s Baker.
Fold Sculpting and Retouching in Zbrush (ADVANCED, PRACTICAL)
Description
A fully practical 4-hour class dedicated to understanding how to sculpt and retouch folds by hand in Zbrush. We cover in detail:
- How to sculpt folds in Zbrush using all the basic brushes.
- How to add memory folds to a garment.
- How to create fold alpha stamps in Marvelous Designer to be used in Zbrush.
- How to use the Xtractor brushes and Morph UV function to sample and reuse fold and seam details.
Hard Surface Creation with Marco Plouffe (ADVANCED, THEORY, PRACTICAL)
Description
A 3-hour hard-surface geek out stream with Marco Plouffe from Keos Masons. We cover the following:
- A conversation on time management and mental health.
- Developing efficient workflows.
- Hard surface design and shape language.
- Blocking out hard surface characters.
- Polishing and detailing hard surface characters.
- Texturing and Rendering tips.
- 100+ hours of essential character art training
- Beginner to advanced classes on sculpting in Zbrush.
- Beginner to advanced garment creation classes with Marvelous Designer.
- All you need to know about facial anatomy as an artist.
- Substance Painter and Designer classes for all skill levels
- Full overview of the character art for video games pipeline and tools.
- Retopology classes using 3ds Max or Maya.
- And even more
Included Models and Tools
- Rigged male and female base bodies
- Head base mesh with UVs
- Marvelous Designer samples
- Substance Designer example graphs and textures
- Sculpted heads for both Zbrush and Blender.