- یک نسخه نمایشی رایگان یا کپی از زبراش 2021
- تبلت Wacom(اختیاری اما توصیه می شود)
- حالت Split Screen در نسخه 2019.1 زبراش معرفی شد که بیشتر به روشی به روز شده برای تمرین تکنیک های مجسمه سازی شما برای کاربران مبتدی و همچنین متوسط علاقه مند شده است. اینجا جایی است که ما مربیان شخصیت خود را به بخش هایی از مش های از بین رفته تقسیم می کنیم و نشان می دهیم که چگونه آنها را به فایل زبراش شما وارد می کنیم. در ادامه به اصول اولیه نحوه روشن کردن حالت تقسیم صفحه در نمای زبراش خود می پردازیم تا 2 صفحه داشته باشیم، مش ما در سمت چپ و مش شما در سمت راست، از آنجا به صورت تعاملی با ما کار می کنیم زمانی که این کاراکتر را مجسمه سازی می کنیم (پرداخت خرید ویدیوی تبلیغاتی بالای گوشه سمت راست را برای نشان دادن آنچه که باید انتظار داشت را نشان دهیم).
- چندین مرجع املای دوبعدی - البته برای کاربران متوسط تا پیشرفته تر، نیازی به استفاده از حالت تقسیم صفحه نیست، در غیر این صورت، ما چندین مرجع املای دوبعدی شخصیت را در بسیاری از زمینه ها به شما ارائه خواهیم کرد تا به فرآیند مجسمه سازی شما کمک کند. همانطور که شما را در مجسمه سازی این دوره شخصیت راهنمایی می کنیم.
- تفکیک سریع بخش به اصول اولیه Zbrush برای مبتدیان، بنابراین هیچ کس قبل از شروع ما عقب نماند.
- چگونه از ابتدا مش پایه خود را ایجاد کنید. (علاوه بر این ما مش پایه یادگیری دوره خودمان را به شما ارائه خواهیم کرد تا از آن به عنوان یک گزینه جایزه استفاده کنید)
- نحوه بیرون کشیدن لباس از مش پایه خالی برای مجسمه سازی لباس تمام بدن شخصیت Cyberpunk همانطور که معمولاً در خط لوله صنعت انجام می شود.
- نحوه ایجاد درزها را با استفاده از ترکیبات سرگرم کننده مانند حلقه های گروهی با ماسک نشان دهید
- آموزش ساختن مو در Zbrush از طریق سیستم مو Fibermesh ساخته شده در آن، و نشان دادن چندین روش برای اعمال مو بر روی مش
- چندین روش retopologization را بیاموزید (فرآیند ایجاد مدل های سه بعدی Low Rez از مش های مجسمه سازی High Rez) روش های زیر عبارتند از:
- اولین مورد این است: یک رویکرد retopologized خودکار با Zremesher 3.0 با استفاده از Zremesher Guides Lines Brush به عنوان روشی برای هدایت جریان لبه تمیز.
- روش دوم یک رویکرد retopologization دستی است که در آن از ابزار مدلسازی سه بعدی Zmodelers از Edge Extrusion برای ارائه گزینه انعطافپذیرتر در مدلسازی کاراکتر سه بعدی، روی یک مجسمه High Rez استفاده میکنیم.
- (سلب مسئولیت - این دوره یک سری دوره 2 قسمتی است که این دوره اول تمرکز بر مجسمه سازی شخصیت های سه بعدی است و یک شخصیت را به یک مدل شخصیت کم rez به عنوان تمرکز اصلی برنامه درسی تبدیل می کند. دوره دوم آینده بیشتر بر روی UVing و بافت سازی متمرکز است. و رندر)
راهنمای فراگیران برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1
Learners Guide to 3D Character Creation Volume 1
چیزی که یاد خواهید گرفت
آموزش مجسمه سازی شخصیت های سه بعدی در زبراش 2021 با کمک های مرجع 2 بعدی یا 3 بعدی در گردش کار صفحه تقسیم شده
الزامات
سلام و خوش آمدید به یادگیرندگان راهنمای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1: زبراش & ریتوپولوژی دوره جدیدی که به آموزش نحوه مجسمه سازی، retopologize و شخصیت های سه بعدی در زبراش اختصاص دارد. در اینجا نه تنها بر آموزش ساخت کاراکترهای سه بعدی به شما تمرکز میکنیم، بلکه از طریق دوره آموزشی بر مهارتهای شما به عنوان یک مجسمهساز یا مجسمهساز مبتدی در هنگام ایجاد شخصیتهای سهبعدی تأکید میکنیم، بنابراین یک چالش موضوع شخصیت سرگرمکننده را انتخاب کردیم: هکر Cyberpunk
برای این منظور، ما دورهای را ایجاد کردیم که 2 رویکرد منحصربهفرد جدید را در آموزش خلق شخصیت ارائه میدهد و به شما این فرصت را میدهد تا از طریق حالت تقسیم صفحه یا چندین مرجع دوبعدی املایی مجسمهسازی کنید.
با خیال راحت از طریق هر یک از رویکردها یا ترکیبی از هر دو یاد بگیرید
آنچه ما آموزش خواهیم داد
مجسمه سازی شخصیت زبراش:
بازنگری:
این دوره برای چه کسانی است:
هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه کاراکترهای سه بعدی ایجاد کند