ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    راهنمای فراگیران برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1



    Learners Guide to 3D Character Creation Volume 1

    راهنمای فراگیران برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1

    چیزی که یاد خواهید گرفت
    آموزش مجسمه سازی شخصیت های سه بعدی در  زبراش 2021 با کمک های مرجع 2 بعدی یا 3 بعدی در گردش کار صفحه تقسیم شده


    الزامات

    • یک نسخه نمایشی رایگان یا کپی از زبراش 2021
    • تبلت Wacom(اختیاری اما توصیه می شود) 

    سلام و خوش آمدید به یادگیرندگان راهنمای ایجاد کاراکترهای سه بعدی جلد 1: زبراش & ریتوپولوژی دوره جدیدی که به آموزش نحوه مجسمه سازی، retopologize و شخصیت های سه بعدی در زبراش اختصاص دارد. در اینجا نه تنها بر آموزش ساخت کاراکترهای سه بعدی به شما تمرکز می‌کنیم، بلکه از طریق دوره آموزشی بر مهارت‌های شما به عنوان یک مجسمه‌ساز یا مجسمه‌ساز مبتدی در هنگام ایجاد شخصیت‌های سه‌بعدی تأکید می‌کنیم، بنابراین یک چالش موضوع شخصیت سرگرم‌کننده را انتخاب کردیم: هکر Cyberpunk

    برای این منظور، ما دوره‌ای را ایجاد کردیم که 2 رویکرد منحصربه‌فرد جدید را در آموزش خلق شخصیت ارائه می‌دهد و به شما این فرصت را می‌دهد تا از طریق حالت تقسیم صفحه یا چندین مرجع دوبعدی املایی مجسمه‌سازی کنید.

    • حالت Split Screen در نسخه 2019.1 زبراش معرفی شد که بیشتر به روشی به روز شده برای تمرین تکنیک های مجسمه سازی شما برای کاربران مبتدی و همچنین متوسط ​​علاقه مند شده است. اینجا جایی است که ما مربیان شخصیت خود را به بخش هایی از مش های از بین رفته تقسیم می کنیم و نشان می دهیم که چگونه آنها را به فایل زبراش شما وارد می کنیم. در ادامه به اصول اولیه نحوه روشن کردن حالت تقسیم صفحه در نمای زبراش خود می پردازیم تا 2 صفحه داشته باشیم، مش ما در سمت چپ و مش شما در سمت راست، از آنجا به صورت تعاملی با ما کار می کنیم زمانی که این کاراکتر را مجسمه سازی می کنیم (پرداخت خرید ویدیوی تبلیغاتی بالای گوشه سمت راست را برای نشان دادن آنچه که باید انتظار داشت را نشان دهیم).
    • چندین مرجع املای دوبعدی - البته برای کاربران متوسط ​​تا پیشرفته تر، نیازی به استفاده از حالت تقسیم صفحه نیست، در غیر این صورت، ما چندین مرجع املای دوبعدی شخصیت را در بسیاری از زمینه ها به شما ارائه خواهیم کرد تا به فرآیند مجسمه سازی شما کمک کند. همانطور که شما را در مجسمه سازی این دوره شخصیت راهنمایی می کنیم.

    با خیال راحت از طریق هر یک از رویکردها یا ترکیبی از هر دو یاد بگیرید

    آنچه ما آموزش خواهیم داد

    مجسمه سازی شخصیت زبراش:

    • تفکیک سریع بخش به اصول اولیه Zbrush برای مبتدیان، بنابراین هیچ کس قبل از شروع ما عقب نماند.
    • چگونه از ابتدا مش پایه خود را ایجاد کنید. (علاوه بر این ما مش پایه یادگیری دوره خودمان را به شما ارائه خواهیم کرد تا از آن به عنوان یک گزینه جایزه استفاده کنید)
    • نحوه بیرون کشیدن لباس از مش پایه خالی برای مجسمه سازی لباس تمام بدن شخصیت Cyberpunk همانطور که معمولاً در خط لوله صنعت انجام می شود.
    • نحوه ایجاد درزها را با استفاده از ترکیبات سرگرم کننده مانند حلقه های گروهی با ماسک نشان دهید
    • آموزش ساختن مو در Zbrush از طریق سیستم مو Fibermesh ساخته شده در آن، و نشان دادن چندین روش برای اعمال مو بر روی مش

    بازنگری:

    • چندین روش retopologization را بیاموزید (فرآیند ایجاد مدل های سه بعدی Low Rez از مش های مجسمه سازی High Rez) روش های زیر عبارتند از:
    1. اولین مورد این است: یک رویکرد retopologized خودکار با Zremesher 3.0 با استفاده از Zremesher Guides Lines Brush به عنوان روشی برای هدایت جریان لبه تمیز.
    2. روش دوم یک رویکرد retopologization دستی است که در آن از ابزار مدل‌سازی سه بعدی Zmodelers از Edge Extrusion برای ارائه گزینه انعطاف‌پذیرتر در مدل‌سازی کاراکتر سه بعدی، روی یک مجسمه High Rez استفاده می‌کنیم.
    • (سلب مسئولیت - این دوره یک سری دوره 2 قسمتی است که این دوره اول تمرکز بر مجسمه سازی شخصیت های سه بعدی است و یک شخصیت را به یک مدل شخصیت کم rez به عنوان تمرکز اصلی برنامه درسی تبدیل می کند. دوره دوم آینده بیشتر بر روی UVing و بافت سازی متمرکز است. و رندر)

    این دوره برای چه کسانی است:
    هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه کاراکترهای سه بعدی ایجاد کند

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Learning to sculpt 3D Characters in Zbrush 2021 with 2D or 3D reference aids in split screen workflow


    Requirements

    • Either a Free demo or copy of Zbrush 2021
    • (Optional but recommended ) Wacom Tablet


    Description
    Hello and Welcome to Learners Guide to 3D Character Creation Vol 1: Zbrush & Retopology A new course dedicated to teaching how to sculpt, retopologize, 3D Characters all within Zbrush. Here not only are we focused on teaching you how to make 3D characters but also give emphasis through the course in "practicing" your skills as a sculptor OR beginner sculptor when creating 3D characters, therefore we chose a fun character theme challenge : The Cyberpunk Hacker. To that end, we crafted a course that will deliver 2 new unique approaches in teaching character creation by affording you the opportunity to sculpt through Split Screen Mode OR Multiple 2D Orthographic References

    • Split Screen Mode was introduced back in Zbrush version 2019.1 which has become more of a updated method of practicing your sculpting techniques geared toward the beginner but also intermediate users who are interested. This is where we the instructors break up our character into sections of decimated meshes and demonstrate how they would be imported into your zbrush file. Next we go over the basics of how to turn on split screen mode in your Zbrush viewport to have 2 screens, our mesh on the left and your mesh on the right,From there you interactively work with us when we sculpt this character out( checkout our the promotional video above right corner for demonstration in what to expect).
    • Multiple 2D Orthographic References - Of course for more intermediate to advance users don't need to take Split Screen Mode approach, alternatively we will be providing you multiple 2D orthographic references of the character in many of the areas to help aid in your sculpting process as we guide you in the sculpting of this character course.

    Feel free to learn through either approach OR a combinations of both

    What we will teach

    ZBRUSH CHARACTER SCULPTING:

    • A quick section breakdown to the basics of Zbrush for the beginner so no one gets left behind before we start.
    • How to create your own base mesh from scratch. (In addition we will be supplying you our own course learning base mesh for you to use as a bonus option)
    • How to pull clothing off of a blank base mesh to sculpt full body clothing of a Cyberpunk Character as is done commonly in the industry pipeline.
    • Illustrate how to create seams utilizing fun combinations such as group loops with masking
    • Learn to craft hair within Zbrush through it's built in hair system Fibermesh, and demonstrate several methods to apply the hair upon the mesh

    RETOPOLOGIZING:

    • Learn several methods of retopologizing (process of creating Low Rez 3D models from High Rez sculpted meshes) Those methods below are:
    1. The first is: Is an auto retopologizing approach with Zremesher 3.0 utilizing the Zremesher Guides Lines Brush as a method of directing clean edge flow.
    2. The second method is a manual retopologizing approach where we use Zmodelers 3D modeling tool Edge Extrusion to provide more flexible option in 3D Character Modeling, over a finished High Rez sculpt.
    • (Disclaimer - this course is a 2 part course series with this first course being the focus of 3D character sculpting, retopologizing a character into a low rez character model as a primary focus of curriculum. The upcoming second course focuses more to UVing, texturing and rendering)

    Who this course is for:
    Anyone who wants to learn how to create 3D Characters

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Zbrush
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :