آموزش مجسمه سازی مینیاتور برای بازی های تخته ای با استفاده از زیبراش
Sculpting Miniatures for Boardgames Using ZBrush
در این کارگاه آموزشی 4 ساعته توسط Digital Sculptor Francesco Orru، نحوه ترجمه یک مفهوم دو بعدی را به یک مینیاتور سه بعدی با استفاده از ZBrush و KeyShot بیاموزید. این آموزش برای هنرمندانی در نظر گرفته شده است که قبلاً دانشی در مورد مجسمه سازی دیجیتال در ZBrush دارند و آماده هستند تا به دنیای ایجاد مینیاتور از هنر مفهومی بپردازند.
این کارگاه کل فرآیند مجسمه سازی برای مینیاتورها را از در نظر گرفتن مقیاس های اولیه تا استفاده از DynaMesh، ZRemesher، Transpose Master، ZModeller و در نهایت KeyShot برای رندر پوشش می دهد.
هنگام چاپ رزین مینیاتورها، باید به سطح جزئیاتی که باید در مدل گنجانده شود توجه شود، که همه اینها به مقیاس، نسبت ها، حجم ها، تفسیر اشکال بستگی دارد - و باید بدانید که در حین مجسمه سازی چه آزادی هایی را می توانید داشته باشید. .
فرانچسکو علاوه بر به اشتراک گذاشتن گردش کار خود، نحوه بهینه سازی کار خود را برای صرفه جویی در زمان هنگام مجسمه سازی، و نکات خود را برای ایجاد ارتباط خوب با مدیران هنری به اشتراک می گذارد تا در مراحل اولیه بازخورد دریافت کنید. او در مورد چگونگی کار کردن تحت محدودیتهای خاص از جمله زمان و منابع صحبت میکند، و تاکید میکند که چرا باز بودن برای بازسازی مدلها مهم است – و هرگز عاشق اولین تلاشهایتان نشوید.
با تکمیل این کارگاه، هنگام کار از یک مفهوم دو بعدی برای ایجاد یک مینیاتور سه بعدی با استفاده از ZBrush، درک کاملی از خط لوله کامل خواهید داشت. همچنین خواهید فهمید که چگونه کار خود را به یک کارگردان هنری ارائه دهید.