در این دوره، مدرس Sean Ian Runnels در 6 هفته نحوه ساخت یک اسلحه کامل تحقق یافته و پراپ ها برای بازی را در برنامه های Zbrush 4R7 ، Maya ، Substance Painter، Marmoset Toolbag 3 و PureRef پوشش می دهد. این دوره اصول ایجاد اسلحه و پراپ ها برای بازی ها را در بر می گیرد. همچنین کل مراحل ایجاد را طی خواهید کرد، از مرجع و مفهوم اولیه گرفته تا مدل نهایی را ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که مدلهای خلاق و جذاب را برای موتورهای بازی به صورت Real-time بهینه کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Software:
Autodesk Maya, Zbrush 4R7 or later, Substance Painter 2017, Marmoset Toolbag 3, PureRef
A 6-week course on the fundamentals for creating a fully-realized weapon and prop for games
Create portfolio-ready weapons and props
This course covers the fundamentals of creating weapons and props for games. In this course you will go through the entire creation process: from reference and initial concept to final model. You will learn to deliver creative and appealing models that are optimized for real-time game engines. The course will go over geometry, design, texturing, and rendering–all to create fully-realized weapons and props for your portfolio. (Lectures by Ethan Hiley)
Week 1 | Introduction and Gathering Reference
Week 2 | Scene Preparation and Block-Out Phase
Week 3 | High-Poly Modeling
Week 4 | Low-Poly Modeling
Week 5 | Unwrapping and Baking
Week 6 | Texturing