صفحه اصلی
VIP ارتقاء به
ثبت درخواست
درباره ما
تماس با ما
آموزش ایجاد شاخ و برگ سه بعدی و Bushes در SpeedTree برای آنریل انجین 5
آموزش Midjourney برای طراحی گرافیک پایه و برندسازی
آموزش استفاده از ابزار های هوش مصنوعی و افزونه ها در بلندر
آموزش Digital Tutors - Using Handles and Gizmos in Unity
آموزش مجسمه سازی در زیبراش
مدل های آماده OASIS - تمامی فرمت ها
ورود به حسابــ کاربری
نام کاربری:
کلمه عبـور :
ورود به حساب کاربری
عضویتــ در سایت
کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟
کارگاه آموزشی مدلسازی و گره های هندسی در بلندر 4
آموزش ساخت شخصیت بازی AAA قسمت 1 High Poly
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2023
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2020
مجموعه ای از آموزش های Blender Bros در سال 2022
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 7 - حجاری کفش ها در زیبراش
Realistic Character Modeling - Part 07 - Sculpting Shoes In Zbrush
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 6 - حجاری شلوار
Realistic Character Modeling - Part 06 - Sculpting Pant
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 5 - حجاری لباس ها
Realistic Character Modeling - Part 05 - Sculpting Jackets
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 4 - ایجاد مو و ریش با فیبرمش
Realistic Character Modeling - Part 04 - Creating Hair and Beard with Fibermesh
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 3 - اصول زیبراش و حجاری شخصیت
Realistic Character Modeling - Part 03 - Zbrush Basics & Character Sculpting
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
آموزش مدل سازی شخصیت واقعی در مایا - قسمت 2 - مدل سازی تفنگ
Realistic Character Modeling - Part 02 - Gun Modeling in Maya
فیسبوکـ
گوگل پلاس
تلگـرام
دسته بندی محتوا :
مشاهده ادامه مطلب
1
...
53
54
55
56
57
58
59
60
61
...
67
این آموزش رو من دیدم فکر میکنم آموزش خوب و کاملیه ولی ازونجایی که با C++ آموزش میده خیلی پیچیده ش کرده ، کسانیکه C++ کار نکردن متوجه نمیشن