نرم افزار 3D برای نقاشان 2D بسیار مفید می باشد، اما برای مبتدیان ممکن است دشوار باشد.مدرس برای از بین بردن این شکاف است. "قسمت دوم" این سفر را آغاز می کند،در ادامه مسیر سه بعدی، به جای مشخص شدن در مورد ابزارها و آیتم های منو ، این سری از جریان های کارآمد و بهترین روش ها را برای طراحی محیط 3D استفاده می کند. در این دوره بسیاری از بزرگترین پیشرفتهای 3D را به خلاصه های خلاقانه و سطح بالا تقسیم می کند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Continuing on the 3D path, sometimes the most important lesson is ‘what’s possible?’ Instead of getting specific on the tools and menu items, this series showcases powerful workflows and best-practices. This hour of video distills many of my biggest 3D breakthroughs into clear, high-level, summaries. We explore ideas like object ID maps, HDRI environments, fixed camera positions, instancing, and many others. Hopefully those topics are completely foreign to you: many powerful tools are hidden behind technical sounding names, and are hard to discover on your own