- گردش کار lowpoly و highpoly را درک کنید
- چگونه یک مش را UVunwap کنید تا از خطاهای پخت جلوگیری شود
- تهیه و صادرات مش در بلندر برای پخت کامل در Substance Painter
- ایجاد مش های lowpoly و highpoly در Blender 2.8
- تخصیص مواد مختلف به قسمت های مختلف مش یکسان در Blender 2.8
- نحوه پختن نقشه معمولی کامل در Substance Painter
- ایجاد مواد رویه ای مبتنی بر لایه در Substance Painter
- آشنایی با سه بعدی به طور کلی و علاقه به تبدیل شدن به یک هنرمند بازی های سه بعدی
- دروسی در مورد مبانی Blender و Substance painter وجود دارد، بنابراین هیچ تجربه قبلی با این برنامه ها لازم نیست.
- در مورد رابط کاربری بلندر بیاموزید و میانبرهای رایج صفحه کلید را برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود بیاموزید
- دارایی بازی lowpoly را با استفاده از تکنیکهای مدلسازی مختلف مانند inset، extrude، bevel مدل کنید
- مش بازی highpoly را مدل کنید و از اصلاح کننده ها برای اضافه کردن زیربخش ها و bevel استفاده کنید
- شبکه بازی lowpoly را با UV باز کنید و نکات کلیدی را در زمینه پخت نقشه معمولی مورد بحث قرار دهید
- قبل از صادرات به Substance Painter برای پخت نقشه، مش های high & lowpoly را آماده کنید
- به رابط کاربری آن بروید
- پختن نقشه های مش مانند نقشه معمولی، AO، زبری و غیره.
- با ایجاد جلوههای لایهای مانند زبری، کثیفی/گرد و غبار و آسیبهای سطحی، دارایی بازی ما را بافت دهید
- دارایی بازی بافت با استفاده از رویکرد لایهای و یک گردش کار غیر مخرب رویهای
- این دوره برای کسانی که علاقه مند به یادگیری گردش کار دارایی بازی های lowpoly و highpoly هستند در نظر گرفته شده است.
- کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه نقشه های معمولی کامل را بپزند و از خطاهای پخت اجتناب کنند.
آموزش ایجاد دارایی بازی و درک low poly وhighpoly در گردش کار
Game asset creation highpoly to lowpoly workflow
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
با وجود رایانههای قدرتمند و موتورهای بازی پیشرفته، تعداد چند ضلعی شبکه بازی تأثیر مهمی بر عملکرد هر بازی دارد و تعداد چند ضلعی را کاهش میدهد و عملکرد بازی را بهتر میکند. از این رو هنرمندان بازی با مهارت هایی مانند مدل سازی highpoly و lowpoly و پخت نقشه های مش تقاضای زیادی داشته اند. این دوره به شما کمک می کند تا مفاهیم اصلی پشت جریان کار دارایی بازی های highpoly و lowpoly را با استفاده از Blender 2.8 و Substance Painter بیاموزید. با هم، گردش کار ایجاد دارایی های بازی lowpoly و highpoly را با استفاده از Blender و Substance Painter یاد خواهیم گرفت.
در Blender 2.8، ما:
در Substance Painter این کار را انجام خواهیم داد:
در پایان این دوره، مهارت هایی برای ایجاد دارایی بازی با استفاده از گردش کار lowpoly و highpoly خواهید داشت. شما مجهز به ایجاد دارایی های بازی با استفاده از Blender و پخت نقشه های مش و بافت آنها با استفاده از Substance Painter خواهید بود. این دوره برای مبتدیان هدف گذاری شده است، اما هنرمندان تمام سطوحی که علاقه مند به بررسی مجدد مفاهیم گردش کار lowpoly و highpoly هستند به همان اندازه از آن بهره مند خواهند شد.
این دوره برای چه کسانی است: